Doen wat ze beloven

Zeer kundig en meedenkend

Klantvriendelijk en top service!

Ging ivm lampje motormanagement VW-Up naar James autoservice/autobedrijf Tichelaar. Auto werd direct uitgelezen en uitkomst viel reuze mee. Na een schoonmaakmiddel in de tank en een paar bruikbare adviezen konden we snel weer verder rijden. Net als alle andere keren blij en tevreden over deze garage.

Betrouwbaar en goede service

Bellen altijd om te laten weten wat ze gaan doen, hoeveel het kost etc. Klantgericht, uitstekende service

Duidelijkheid

Fijne duidelijke communicatie vooraf, tijdens en na afloop van de reparatie van mijn auto. Doen alles wat nodig is en geven aan dat wat eraan zit te komen qua reparaties.

De auto met een gerust hart bij deze mensen achter gelaten

Fijn om van tevoren een prijs afgesproken te hebben. Ik had snel een vertrouwd gevoel en aan de auto is precies gedaan wat moest. Het contact met het personeel verliep erg prettig.

De reparatie kon niet worden uitgevoerd omdat het onderdeel niet leverbaar is

Altijd klantvriendelijke en behulpzaam

geweldig

door een bandenverwisseling duurde het wat langer maar voor de rest perfect

Uitsluitende prijs kwaliteit verhouding

Ik kom hier niet voor niets al jaren!

Prima service, duidelijke communicatie. Zeer tevreden hoe mijn auto rijdt na de grote beurt.

Mijn indruk is een betrouwbaar bedrijf. In ieder geval netjes geholpen.

Telefonisch op de hoogte gebracht betreffende noodzakelijke reparaties/vervangingen aan de auto voor een goedkeuring APK. Daarbij advies van niet direct noodzakelijke vervangingen of reparaties met een keuze aan opties voor de klant. Netjes met prijsopgave. Vooralsnog zeer tevreden.

Goed en betrouwbaar

Duidelijke communicatie, komen hun afspraken na, fijne mensen en ervaren monteurs. Al jaren klant en altijd tevreden.

Klantvriendelijk en servicegericht

Ze onderhouden onze oude autootje goed. Niet de goedkoopste, niet de duurste, wel een betere onderhoudsgarage.

Helemaal top

Telefonische bereikbaarheid is heel goed, deskundige vakmensen en zijn klantvriendelijk.

Super service

Zeer vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, en bieden een super service.

Leuke mensen bij de balie, stellen je op je gemak.

Zie boven.

Super goed, snel en prettig geholpen! Hebben alles geregeld voor mij met de garage waar ik m’n auto vandaan heb dus heb zelf nergens omkijken naar gehad. Ze hebben mij ook nog van prettig vervangend vervoer voorzien en dit allemaal geleverd met een goed gevoel voor humor! Ontzettend bedankt!

Gewoon top!

Nette service, denken mee, gewoon heel fijn.

Keurig ontvangst, nette afhandeling

Uitstekend.

Zoals altijd vriendelijk en hulpvaardig, dat maakt me dat ik nooit na een andere garage zou gaan. Bedankt beste harde werkers van Tiggelman garage voor de service.

Op tijd klaar en binnen begroting

Klantvriendelijk, professioneel autobedrijf

Altijd (klant)vriendelijk aan de telefoon en in voor een praatje. Denken met je mee in (goedkopere) oplossingen. Zijn transparant. Mogelijkheid om daar te werken met een kop koffie/thee. En uiteraard zorgen ze ervoor dat mijn auto weer naar behoren loopt en blijft lopen.

Altijd lief en behulpzaam

Deskundig en goede uitleg

Netjes, klantgericht, fijne open communicatie.