gewoon erg goed

snel en goed

super fijn autobedrijf

mijn derde auto gekocht bij Jos Bouw nette aflevering, afspraken keurig nagekomen en ook de nazorg is uitstekend ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Mooi bedrijf waar je goed en deskundig word ontvangen.

Vriendelijke mensen, waarmee het prettig onderhandelen is. Auto word keurig volgens afgesproken del afgeleverd

Netjes geholpen door de monteur kom graag terug

Netjes geholpen door de monteur kom graag terug

Professioneel en zeer vriendelijke benadering

Ik beveel deze garage bij iedereen aan vanwege de betrouwbaarheid en goede service.

Ik vond het erg jammer dat er niet echt tijd was voor ons.Er kwamen steeds mensen binnen voor een proefrit of om een auto op te halen.Jammer.De jonge man heeft ons keurig geholpen.Weet niet of dat bij jullie altijd zo gaat maar dat kan beter.Verderzijn we tevreden

Deskundig en vriendelijk geholpen bij aankoop van onze auto

Bij Autobedrijf Jos Bouw hebben ze veel keuze in verschillende merken en prijsklasse. We hebben onlangs een prachtige auto Mercedes B gekocht. We zijn door verkoper Piet deskundig, en vriendelijk geholpen, ook denken ze mee en luisteren ze goed naar wat je wensen zijn. Met vragen nemen ze ook alle tijd voor je en helpen meteen indien mogelijk. We zijn erg tevreden over dit autobedrijf.

Uitstekende service

Uitstekende service, duidelijk, betrouwbaar, vriendelijk en goed. Al een aantal jaar een zeer tevreden vaste klant bij Jos Bouw.

Gewoon goed !!

Vriendelijke mensen, je wordt goed geholpen. Je voelt je koning klant, en dat is niet overal zo.

Goede service,prettige mensen

Goed geholpen

klantvriendelijk personeel

is garage met oog voor de klant, en indien nodig word je ook snel geholpen

Zakelijk, niet opdringerig

Extra's konden geregeld worden tegen redelijke prijzen. Men wordt niet voor het blok gezet als het gaat om beslissingen. Vertrouwen in de klant komt prettig over.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, vakkundig goed luisteren, bruikbare adviezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoudsbeurt uitgevoerd. Prettige geholpen en geen onnodige acties

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke mensen en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Automaat laten flussen \r\nWas goed gedaan maar door het heten weer een steekje laten vallen .\r\nKan gebeuren is heel netjes opgelost \r\nEn snel wat een service nog noot mee gemaakt chapo \r\nNet twee uur aan het test rijden geweest hij rijd weer perfect top .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf je word er vakkundig geholpen\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en zeer positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Internet kwamen we op de website van Autobedrijf Jos Bouw. We zochten een 2e auto en hadden nog geen bedrijf bezocht.Aanleiding waarom we het bedrijf in Nijkerk wilden bezoeken was het visitekaartje van de website. Deze toonde niet alleen overzichtelijk, maar kent voornamelijk oog voor detail. Met behulp van een video review worden de auto\'s kort en krachtig gepresenteerd. Handig en belangrijk als je niet weet welke auto je wilt aanschaffen. Telefonisch hebben we een Opel Astra gereserveerd voor het maken van een proefrit. We kregen sterk de indruk dat dit bedrijf het beste voor haar klant wil regelen en maatwerk wil leveren. Onze indruk werd op locatie gelijk bevestigd. We zijn heel prettig ontvangen, de auto stond al klaar, de locatie zag er net zo punctueel uit als op de website. Bij binnenkomst showroom zagen we een VW Up. We hadden besloten om zowel met de Astra als de VW een proefrit te maken. Dit was geen enkel probleem. Bij terugkomst van de proefrit met de Astra stond de Up al klaar. We hebben ervaren dat het maatwerk dat Autobedrijf Jos Bouw levert te maken heeft met luisteren naar de wensen en behoefte van de klant, het meedenken waarom een auto passend zou kunnen zijn, ruimte laten om eigen keuzes te maken. We kregen duidelijke uitleg over garantiemogelijkheden, service, veiligheid (carkit!), verzekering, onderhoud. Hoe hou je plezier van je aanschaf! Voor ons als klant is het heel wat waard om niet alleen het vertrouwen te krijgen dat we een goed onderhouden auto aanschaffen, maar dat we in een veilige auto stappen. Waar we Jos Bouw voor willen complimenteren is de wijze waarop hij ons als klant heeft geholpen. Geen woord te veel als we het hebben over de klasse en vakkundigheid van Autobedrijf Jos Bouw. OOG EN OOR VOOR DE KLANT!Hartelijk dank!Met vriendelijke groeten, Herman en Ineke van den Berg.