uitstekend

Zoals gewoonlijk zijn wij snel en duidelijk geholpen met diagnose stelling en de reparatie daarna

Alles prima geregeld, klantvriendelijk

Toevoeging additief in de benzine goed uitgelegd

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

we hebben garagebedrijf Jos Bouw als ZEER positief ervaren.

Wij hebben zaterdag 14 maart jl een auto gekocht bij Jos Bouw, we zijn heel goed en vriendelijk geholpen door vakkundig personeel. zaterdag 21 maart hebben wij hem opgehaald en zijn met een tevreden gevoel naar huis gegaan (Alkmaar). eenmaal thuis miste ik een gevaren driehoek en hesjes .die zaten wel in de vorige auto, toen ik hier over belde werd mij gezegd dat ze de tas met de spullen meteen zouden opsturen ,en de volgende dag had ik het in huis.DIT NOEM IK NOG EENS SERVICE. We hebben er nog geen spijt van dat we vanuit Alkmaar naar Nijkerk zijn gegaan.

Zeer prettig

Ik heb de ervaring met de mensen van Autobedrijf Jos Bouw zeer prettig ervaren. Mensen zijn erg behulpzaam, en vakkundig. Ik laat mijn auto in het vervolg daar ook onderhouden. Gemaakte afspraken worden ook netjes nagekomen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? verkoop

Auto werd opgehaald door monteur en stond na 2 uur weer gereed voor mijn deur.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Geen van beide. Auto werd door garage opgehaald en teruggebracht

Fijne communicatie / flexibiliteit

Ik heb een goed gevoel bij de interactie welke ik heb gehad met verschillende personen binnen het bedrijf. Er word in oplossingen gedacht.

Communicatie, uitvoering en afronding! Klasse

Het filmpje over de inspectie die uitgevoerd werd! Dit is echt supergoed en klantvriendelijk!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Nee

word goed geholpen

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? apk

Snelle service, meedenkend en goede kwaliteit!

In het weekend rare geluiden onder de auto. In de avond voor de deur gezet. Maandag diagnose, direct onderdelen besteld en einde van de dag weer klaar. Ondanks dat de reparatie niet gepland was. Meedenkend omdat er ook gekeken wordt of iets bv gelast kan worden i.p.v. direct te vervangen.!

Mooi bedrijf.

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? verkoop

Vakkundig en in goed overleg

Fijne garage, altijd snel geholpen en goede service. Ook met mijn iets oudere autootje. Alle reparaties zijn in overleg, dus nooit onverwachte kosten.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

APK en onderhoud goed uitgevoerd

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? WERKPLAATS

Redelijk, maar niet superenthousiast

De service was uitstekend, maar de prijs viel wat tegen. Op grond van de offerte van ServiceRight had ik gerekend op een bedrag van: 2 x 127,48 + 1 x 75,- + 29,50 + 66,- = 425,46 (waarna, bij opdracht tot reparatie de diagnosekosten van 66,- zouden worden verrekend. Dit laatste is, voor zover ik kan nagaan, niet gebeurd.)

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? reparatie + APK

Top bedrijf ,goeie service

vakmensen die met je meedenken om tot de beste oplossing te komen , mochten er onvoorziene problemen voordoen

100% tevreden ivm auto techni, service, informatie, aardige collega,

er was goed indruk ivm nw. auto kopen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? ja

Hele fijne ervaring. Persoonlijk contact. Eerlijke communicatie en hele nette behandeling

Wij waren op zoek naar een mooie gebruikte Toyota Aygo. Ons oog was gevallen op diverse kandidaten van verschillende autobedrijven. De 4 jaar jonge Aygo die bij Jos Bouw te koop stond was er daar een van. Prijs was netjes en de presentatie op de webpagina nodigde uit. Het was voor ons wel een beetje uit de buurt. Maar het telefonisch contact was voor ons de reden om dit bedrijf heel serieus te nemen. Bij aankomst werden wij plezierig verwelkomd en volgde al snel een proefrit. Die was zeer succesvol. Jos bouw hanteert een meerprijs voor de optie van de trekhaak. Die staat wel in de lijst van eigenschappen. Het kan zijn dat je dan denkt: Maar die zat er toch bij? Nee die moet je bij kopen. Maar eerlijk is eerlijk: Je hebt dan wel een hele goeie deal voor 395Euro! Het is een hele mooie en hij is zeer netjes gemonteerd. En men is er ook direct heel open en eerlijk over. En dat is nu, samen met de betrouwbare indruk die het bedrijf en zijn mensen maken, de reden om volledig vertrouwen in dit bedrijf uit te spreken. Nu hebben we de auto reeds anderhalve week en we hebben er iedere minuut plezier van. Dit was een hele goede koop. En echte aanrader! Bedankt Jos Bouw

Super bedrijf

Alles keurig geregeld, betrouwbare auto, bedrijf doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Grote klasse!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Goed telefoon gebruik, afspraken nakomen, klantgericht advies.

Zie bovenstaande zin.

Wederom top service

Zoals altijd weer super geregeld. Goede service.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Ik eerst heel goed en correct geholpen

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Onze auto kwam voor APK en grote beurt. Men ontdekte mankementen die belangrijk waren om op te lossen. Goed overleg, goede uitleg, duidelijke afspraken. Top garage met vriendelijk en deskundig personeel.

Top service

Top service

Goede en persoonlijke service

Goed geholpen bij het zoeken naar een ‘nieuwe’ auto en nadat ik deze had gevonden is de koop van de auto ook goed en probleemloos verlopen! Bedankt!!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

is aan te bevelen

Mijn auto is gecleaned naar volle tevredenheid. Klantvriendelijk en prettig in de omgang

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? n.v.t.

Een goede ervaring

Goed bedrijf. Werd even netjes van te voren overlegd wat er diende te gebeuren tijdens de beurt en over het verwachte kosten plaatje. Alles is keurig netjes uitgevoerd.