• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Automaat laten flussen \r\nWas goed gedaan maar door het heten weer een steekje laten vallen .\r\nKan gebeuren is heel netjes opgelost \r\nEn snel wat een service nog noot mee gemaakt chapo \r\nNet twee uur aan het test rijden geweest hij rijd weer perfect top .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf je word er vakkundig geholpen\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en zeer positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Internet kwamen we op de website van Autobedrijf Jos Bouw. We zochten een 2e auto en hadden nog geen bedrijf bezocht.Aanleiding waarom we het bedrijf in Nijkerk wilden bezoeken was het visitekaartje van de website. Deze toonde niet alleen overzichtelijk, maar kent voornamelijk oog voor detail. Met behulp van een video review worden de auto\'s kort en krachtig gepresenteerd. Handig en belangrijk als je niet weet welke auto je wilt aanschaffen. Telefonisch hebben we een Opel Astra gereserveerd voor het maken van een proefrit. We kregen sterk de indruk dat dit bedrijf het beste voor haar klant wil regelen en maatwerk wil leveren. Onze indruk werd op locatie gelijk bevestigd. We zijn heel prettig ontvangen, de auto stond al klaar, de locatie zag er net zo punctueel uit als op de website. Bij binnenkomst showroom zagen we een VW Up. We hadden besloten om zowel met de Astra als de VW een proefrit te maken. Dit was geen enkel probleem. Bij terugkomst van de proefrit met de Astra stond de Up al klaar. We hebben ervaren dat het maatwerk dat Autobedrijf Jos Bouw levert te maken heeft met luisteren naar de wensen en behoefte van de klant, het meedenken waarom een auto passend zou kunnen zijn, ruimte laten om eigen keuzes te maken. We kregen duidelijke uitleg over garantiemogelijkheden, service, veiligheid (carkit!), verzekering, onderhoud. Hoe hou je plezier van je aanschaf! Voor ons als klant is het heel wat waard om niet alleen het vertrouwen te krijgen dat we een goed onderhouden auto aanschaffen, maar dat we in een veilige auto stappen. Waar we Jos Bouw voor willen complimenteren is de wijze waarop hij ons als klant heeft geholpen. Geen woord te veel als we het hebben over de klasse en vakkundigheid van Autobedrijf Jos Bouw. OOG EN OOR VOOR DE KLANT!Hartelijk dank!Met vriendelijke groeten, Herman en Ineke van den Berg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Snelle afspraak datum gemaakt. Geholpen binnen tijdsbestek en volgens afspraak. Contact tussendoor over reparatie en geheel volgens wensen vd klant geholpen. Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service! Vandaag apk en grote service beurt gehad. Telefonisch zeer goed en uitgebreid geïnformeerd over de onkosten. Na afloop ook nog goede informatie gekregen en een jaar mobiliteitsgarantie. En dat op een autootje van 17 jaar oud! Een garage met EERLIJKE handel, en dat is zeldzaam in deze branche! Sander huijskes uit Nijkerk

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Telefonisch al goed te woord gestaan bij informatie of de betreffende auto er nog was. Eenmaal aangekomen zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Vanaf de proefrit tot aan de aflevering. Een dikke pluim voor de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie jonge Toyota Aygo (2017) gekocht voor goede prijs. Daarbij heb ik extra garantie bijgekocht omdat er onzekerheid was over het uitgevoerde onderhoud in de afgelopen 2 jaar. Een dag later bleek dat de Toyota fabrieksgarantie volledig van toepassing was, dus ik heb onnodig extra garantie van Jos Bouw bijgekocht. Had ik maar direct contact met Toyota opgenomen, dan had ik deze kosten kunnen besparen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig, alle tijd voor je, vriendelijke mensen\r\nZeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima goede ontvangst\r\n\r\nals balie niet bemenst is dan is de rol van wouter in deze voor nieuwe klanten erg belangrijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, met name bij een ongepland bezoek a.g.v. storing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaak waar je een goed gevoel aan overhoudt. niets mis mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed. Erg netjes geholpen, en goed advies gegeven.\r\nBen er geweest voor een powerflush van de automaatbak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden