Service gericht!

Snel, goed en prettig geholpen!

Prettig garage bedrijf

Keurig netjes geholpen door verkoper Edward , die verkoper is nog jong maar wel eerlijk en spontaan . Net bedrijf als je binnen komt

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

Betrouwbaar bedrijf.

Zeer tevreden met Jos Bouw. Dit is een autobedrijf waar eerlijk gewerkt wordt. Nette prijzen en prettige mensen. Aanrader.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats trekhaak

Prettig.

Vriendelijk, duidelijke uitleg wat er is uitgevoerd. Kunt u het onderstaande e mail adres veranderen in: d.harthoorn@hotmail.com

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaars

TOP

Alles volgens afspraak, goede communicatie, keurige prijsindicatie vooraf.

prima geregeld

Ben gebeld om de uit te voeren actiepunten van te voren door te spreken.

Prima zoals vanouds

Al jaren lang tevreden. Vriendelijke mensen, professionele kundige medewerkers. En in deze tijd van 'thuiswerken' kan je dat gewoon ook bij het zitje bij de koffieautomaat voortzetten geheel coronaproof. Ook vergaderen via MS Teams of ZOOM: geen probleem.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Prima service, goed overleg.

Prima service, goed overleg.

Het zijn toppers

Altijd vriendelijk en correct.

Goed en professioneel

Ik hou niet van lange verhalen. De rest wat heb in gevuld zegt genoeg lukt mij.

Tevreden, goed geholpen.

Vriendelijk, ervaren personeel. Snel en goed geholpen op afgesproken tijd.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Voor een bezoek aan de werkplaats.

Klantvriendelijk

Ben snel en vakkundig geholpen. Duidelijke prijsafspraken welke ook nagekomen zijn.

Keurig en netjes gedaan.

Goed en klantvriendelijk behandeld.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Apk en onderhoud

Goede en snelle service

altijd tevreden! Goede en snelle service.

Grote Klasse

Mijn Volvo XC60 T6 heeft inmiddels ruim 100.000 km gelopen zonder noemenswaardige problemen. Ook de automaat schakelde, dacht ik, prima. Maar in allerlei publicaties las ik toch wel dat de bak laten spoelen rond zo’n 90.000 km en verstandige zaak is. Dat heb ik bij Jos Bouw laten doen en het resultaat is geweldig! Bak schakelt nu veel stiller dan voorheen, het ietsje rauwe geluid dat er in zat, is helemaal weg! Bedankt mannen van autobedrijf Jos Bouw!

Snelle service

Snelle goede service

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaatsen

Prima geholpen.

Prima geholpen.!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Alles werd correct gecommuniceerd en ook uitgevoerd

Na een onderzoek van de auto werd gebeld en afspraken gemaakt over het onderhoud wat ook goed werd uitgevoerd

FIJNE ERVARING

GEWELDIGE SERVICE EN AARDIGE MENSEN.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? BEZOEK WERKPLAATS

Duidelijke informatie, en overleg.

Auto voor keuring en kleine beurt. Werd gebeld over wat nodig, en advies. In goed overleg zaken uitgevoerd.

Fijn geholpen

Aandacht voor de klant, vriendelijk

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

Mijn favoriete autobedrijf

Mijn ervaringen met Jos Bouw is meer dan uitstekend. Goede service, goed overleg tijdens keuringen en/of servicebeurten m.b.t. de kosten. Ook het beschikbaar stellen van een vervangende auto is zeer goed en aan te prijzen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Voor een hoop geld een auto kopen die niks waard is

En dan je niet meer willen helpen nog geen 10.000km gereden 2e keer motorstoring en dan moet je het maar uitzoeken want je hebt niet de bovag garantie er bij gekocht de auto koste bijna 10.000 dus ik verwachten dat de auto gewoon goed was ik koop er niks meer

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Bij de verkoop

Snel geholpen

Reparatie vakkundig geregeld op tijdstip dat ons het best uitkwam.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Goede kwaliteit, goede prijs en geen geintjes

Ik was op zoek naar een nette, kleine auto en heb uiteindelijk een Peugeot 108 aangeschaft via Jos Bouw. Ik had vooraf bij een aantal andere garages ook Peugeots 108 proef gereden, en bij allemaal was er wel wat mee aan de hand. Via de website van Jos Bouw kwam ik een zeer net uitziende 108 tegen. In combinatie met de goede reviews besloten een proefrit aan te vragen. Ook bij de proefrit voldeed de auto aan mijn verwachtingen. Na een goede onderhandeling een schappelijke prijs overeengekomen en drie dagen later de auto trots op wezen halen. Op basis van mijn ervaringen zover, raad ik Autobedrijf Jos Bouw dan ook van harte aan. Klantvriendelijk, recht door zee en afspraak is afspraak. Van wat ik zo zag staan, kopen ze kwaliteitsauto's in en daarnaast bieden ze (tegen betaling) meerdere garantiepakketten aan. Ben je op zoek naar een nette tweedehandsauto voor een marktconforme prijs, dan ben je bij hen aan het juiste adres.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? verkoop