perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige vakman, een top bedrijf. Tot in de puntjes geregeld, zeker ook met gebruikte auto\'s. Buist gaat voor kwaliteit. Ik zou zo weer een auto willen kopen, maar heb er net 1 bij hen gekocht.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een jonggebruikte auto gekocht bij dit bedrijf. Ruime voorraad, aardige medewerkers en een vlotte reactie op de mail, erg goede ervaring!

goede service, goed behandeld

Ik heb een superfijne tweedehands auto bij Buist gekocht voor een goede prijs. De service nadien (met nog een paar extra banden) was fantastisch!

Top service en reeel!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben wederom gekozen voor Buist Auto’s! Wij kiezen voor Buist vanwege het totaal plaatje. De juiste service in de werkplaats en de correcte behandeling in de showroom. Ga zo door mannen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ontzettend vakkundig en meedenkend. Ivar is op zoek gegaan naar een auto voor mij en heeft geheel rekening gehouden met mijn wensenlijstje. Ook voor onderhoud kan ik er altijd terecht. Ben super tevreden.

heel prettig geholpen

goede service, goed behandeld

Uitstekende service, diverse goede gebruikte auto\'s

voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk en behulpzaam, Vind het jammer dat ik nu al (13000km ) naar ander banden moet gaan kijken omdat er te weinig profiel op zit. Als je halfjaar garantie heb op zo jongen auto dat dan al 2 banden moet vervangen. Dat pas niet bij een BOVAG garantie bedrijf.

goede service, goed behandeld

Uitstekend autobedrijf. Goed geholpen, keurig voorkomen en nog steeds bijzonder tevreden met mijn aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

Wederom een prachtige en betrouwbare auto gekocht bij Buist Auto’s. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht ervaring met Buist auto\'s. Kia Ceed gekocht met garantie. Meteen na het ophalen al een flinke storing in de auto. Tot twee keer toe was de garage niet kundig genoeg om dit probleem te vinden en te repareren. Uiteindelijk hebben we de auto terug verkocht (met flink verlies) omdat we het vertrouwen kwijt waren in de auto en de garage. Slechte communicatie en afspraken worden niet nagekomen.

Helaas heeft u vlak na aanschaf van de auto een storing gekregen, namelijk een brandend storingslampje, vervelend maar niet ernstig. De auto is bij ons in de werkplaats nagekeken en hier heeft de storing niet plaatsgevonden. We hebben, om zeker te zijn van een goede diagnose, ook een collega gevraagd naar een second opinion. Ook hier heeft de auto probleemloos gereden, zonder storingen en zonder brandende lampjes. We hebben u met alle mogelijke middelen proberen te helpen, de auto had immers gewoon garantie. We hebben u voorgesteld de auto te repareren en zolang nodig, u te voorzien van kosteloos vervangend vervoer. Ook hebben we aangeboden de auto bij een garage bij u in de buurt te laten repareren. Ten slotte hebben we u aangeboden om de auto in te ruilen voor een andere auto, maar helaas heeft u al onze voorstellen verworpen. Uiteindelijk hebben we, conform uw voorstel de auto teruggenomen. We vinden het jammer dat u, ondanks onze goede bedoeling, toch een negatieve review geplaatst heeft.

goede service, goed behandeld

Prima, zeer tevreden en deskundig

goede service, goed behandeld

Het was de eerste keer dat ik met auto Buist zaken heb gedaan en heeft bij mij een zeer goede indruk achterge- laten.Ik ben rustig benadert nadat ik zelf eerst even rustig heb kunnen rondkijken.Mijn vragen zijn naar mijn mening eerlijk beantwoord, dus niet van die vage verhalen dat je denkt van het zal wel. goede prijs voor mijn inruil, vlotte afhandeling voor aflevering. klasse!

Prima!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.