Helaas dat u van mening bent dat wij uw klacht niet kunnen/willen oplossen. Na bijna 6 maanden rijden heeft u zich bij ons gemeld met klachten over een diesellucht in het interieur. Wij hebben een afspraak met u gemaakt voor diagnose en u kosteloos vervangend vervoer aangeboden. Ons viel, tijdens de uitgebreide inspectie, proefrit en het uitlezen van de computer, niks bijzonders op behalve een softwarematige uitschrijving van de EGR klep. Gedurende de periode dat u in het bezit bent van de auto heeft u, buiten ons om en op negatief advies van de dealer (conform de bijgevoegde factuur), de EGR klep laten uitprogrammeren, na deze werkzaamheden heeft u zich bij ons gemeld met klachten. Helaas kunnen wij na werkzaamheden die niet horen tot standaard onderhoud en bedoeld zijn om systemen te omzeilen niet instaan voor een goede werking van de overige systemen die hieraan gerelateerd zijn. Omdat u zich niet kon vinden in deze stelling hebben wij voorgesteld een derde in te schakelen voor een objectieve diagnose, hierop hebben wij helaas niks meer van u vernomen. We vinden het jammer dat u, ondanks onze goede bedoeling, toch een negatieve review geplaatst heeft.
J.C. van Markenstraat 20 9403 AS Assen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.