perfect, zeker aan te bevelen

Hele fijne service, er wordt echt met je mee gedacht

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

VW GOLF GEKOCHT EN GOLF INGERUILD.GOEDE INRUIL- PRIJS EN ALLES VLOT EN NETJES AFGEHANDELD.

goede service, goed behandeld

Goede ervaring, volvo V40 gekocht en zeer tevreden over deze aankoop. Vriendelijk en netjes te woord gestaan, kan dhr Buist zeker aanraden bij vrienden en familie.

2 auto\'s gekocht, wij zijn daar goed geholpen, klantvriendelijk

• Reden bezoek Andere reden

uitstekend

Vriendelijk..deal snel gesloten.

goede service, goed behandeld

Vriendelijke verkopers die niet opdringerig zijn. Auto super afgeleverd en zeker een aanrader om hier te gaan kijken als potentiele koper!!

Prettig vakkundigheid flexibel

goede service, goed behandeld

Zeer fijne nieuwe auto gekocht met goede prijs kwaliteit verhouding. Werd áls nieuw afgeleverd. Op prettige en duidelijke manier zaken gedaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij, komende vanuit de Achterhoek, waren van plan om bij een andere garage een auto te kopen.(witte Ford Focus diesel) Deze zou eerst mee naar onze eigen garage voor een aankoopkeuring, dit liep echter spaak. Vanmiddag dus out of the blue contact gezocht met Buist Autos of ze tijd hadden om voor mij per direct een aankoopkeuring te kunnen doen. Ja hoor, kom maar langs. Na uiterst vriendelijk te woord te zijn gestaan bij aankomst werd er direct plek en tijd vrij gemaakt in de werkplaats. De monteur heeft een stuk gereden en daarna alles uitgebreid gecontroleerd zonder dat er op de klok gekeken werd. We zijn nog voorzien van allerlei advies omtrent onderhoud en wat schetste onze verbazing toen we de aankoopkeuring af wousen rekenen? Het koste niets! Geweldig dat dit zo nog kan!! We hebben de auto gekocht maar zullen in de toekomst zeker ook aan Buist Auto\'s denken!

goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden heel klant vriendelijk goede service zeker een aanbeveling

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik adviseer potentiele klanten om bij aanschaf geen BOVAG garantie te nemen, want bij eventuele problemen is Buist Auto\'s niet in staat dit adequaat op te lossen. Punto Evo gekocht en last van brandstofgeur in het interieur. Volgens dealer was er niks aan de hand en zou dit mogelijk zelfs door het afdoppen van de EGR klep kunnen komen. Het regeneren proces verloopt niet goed indien er afgeremd wordt (motor slaat af en start opnieuw). Ook dit konden ze niet oplossen. Het enige positieve is dat er een gratis leenauto meegegeven wordt. De genoemde kwaliteitskenmerk waar Buist Auto\'s mee adverteert is ver te zoeken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Helaas dat u van mening bent dat wij uw klacht niet kunnen/willen oplossen. Na bijna 6 maanden rijden heeft u zich bij ons gemeld met klachten over een diesellucht in het interieur. Wij hebben een afspraak met u gemaakt voor diagnose en u kosteloos vervangend vervoer aangeboden. Ons viel, tijdens de uitgebreide inspectie, proefrit en het uitlezen van de computer, niks bijzonders op behalve een softwarematige uitschrijving van de EGR klep. Gedurende de periode dat u in het bezit bent van de auto heeft u, buiten ons om en op negatief advies van de dealer (conform de bijgevoegde factuur), de EGR klep laten uitprogrammeren, na deze werkzaamheden heeft u zich bij ons gemeld met klachten. Helaas kunnen wij na werkzaamheden die niet horen tot standaard onderhoud en bedoeld zijn om systemen te omzeilen niet instaan voor een goede werking van de overige systemen die hieraan gerelateerd zijn. Omdat u zich niet kon vinden in deze stelling hebben wij voorgesteld een derde in te schakelen voor een objectieve diagnose, hierop hebben wij helaas niks meer van u vernomen. We vinden het jammer dat u, ondanks onze goede bedoeling, toch een negatieve review geplaatst heeft.

goede service, goed behandeld

Goede ervaring. Snel en voor zaken gedaan

perfect, zeker aan te bevelen

Leuke, normale verkopers. Goede service, kennis van zaken. Nemen se tijd voor je en lekkere koffie!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk, correct, en eerlijk

goede service, goed behandeld

Prettig, lekker informeel en duidelijk

goede service, goed behandeld

Goede service en deskundig advies

J.C. van Markenstraat 20 9403 AS Assen