Nicole/André

Bij het bedrijf aangekomen bleek het een modern groot autobedrijf te zijn, met echt veel mooie auto's! Vriendelijk aangesproken op het buitenterrein en aangegeven interesse te hebben, konden we daarna vlot proef rijden. Bij terugkomst bleek een ieder druk, maar Ivar kwam van zijn kantoor en nodigde ons uit voor een prijsindicatie. We waren het snel eens! Wat sprak ons aan, de vriendelijkheid, de betrokkenheid en nog steeds de passie voor het product, wat bij veel autobedrijven ver te zoeken is! We zouden een eventuele nieuwe aankoop, hier absoluut weer doen!

Top bedrijf!!!

Vriendelijke mensen!! Ze hebben goed geholpen en mij er met een vertrouwd gevoel een auto laten kopen. kreeg een mooie prijs voor de mijnen dus deal was zo rond. Me ouders hebben na het bekijken van hun site en mijn tevredenheid over buist een week later ook een auto gekocht, ook hun zijn super tevreden!! Zeker een aanrader, geen onzin of lul verhalen, het is wat het is. ga zo door toppers!! Bedankt voor de goeie services

Spontane, klantvriendelijke verkoper(Diederick), mooie auto's en goede prijzen!

Ruime aanbod aan mooie jonge stoere auto's te koop. Wij hebben een Audi Q2 gekocht. Goede prijs voor de auto betaald. Jammer dat we er niet uitkwamen met de inruil van onze eigen auto, daarom een 8 anders een 9. Een 10 geef ik nooit. Verkoper heel erg vriendelijk en neemt je serieus. Komen afspraken na. Wij raden anderen Buist aan. Wij komen zeker een keer terug.

Kundig

Zeer goed en kundig bedrijf er is voor hun niks hun te veel Ga zo door met jullie bedrijf

Fijne auto, goede inruilprijs en geweldige mensen

Mijn oude Skoda ingeruild voor een prachtige VW Passat. Een goed bod gekregen op de oude auto en een mooie prijs voor de nieuwe. Maar bovenal: Het voelt goed bij dit bedrijf. Fijne mensen en het klopt gewoon. En dat is bij een aankoop die je toch niet elke dag doet heel prettig.

Goed en betrouwbaar

Ze zijn heel vriendelijk en eerlijk,ze hebben mij een goeie auto verkocht!!!!

Prima👌

Goed geholpen en keurig te woord gestaan.

Geweldig te woord gestaan.

Wij hebben goede ervaringen. Wij zijn prima geholpen.. Ook de aflevering van de auto was prima.

Fantastisch geholpen en persoonlijk!

Persoonlijk, koffie, vakkundig & snelle info en rijden! Dank Diederik & Ivar

Goeie ervaring fijne service super tevreden met me BMW 430i

Moest er een stuk voor rijden maar werd goed geholpen Goed bedrijf goeie ervaring zou zeker terug komen in de toekomst👍🏻

Goeie locatie, mooie wagens, fijne mensen!

Absoluut een prima koop ervaring.

Goede service en lekker koffie

Eerlijke garage en top service

Heb mijn fiat 500 vorige maand gekocht. Kreeg een eerlijke inruil prijs voor mn VW up. Duidelijke afspraken en geen geouwehoer. Bleek dat er stekkertje van verwarmingspaneel los zat, ik kon even langskomen wanneer het mij uitkwam en werd direct geholpen. Na vijf minuten stond ik weer buiten. Ik zou deze garage bij iedereen aanbevelen...;))

tevreden over de auto

goed en netjes geholpen

Zeer vriendelijk en een uitstekend bedrijf

Is een keurig bedrijf erg vriendelijk en je kunt goede zaken doen

Prettige ervaring.

Vriendelijke benadering, no nonsens zakelijk en een goede nazorg. Voor mij een fijne ervaring.

Klantvriendelijkheid

Hier ook een auto gekocht . Vriendelijk en net personeel ,geen type autohandelaar. Ze doen niet opdringerig, je kunt in alle rust rondkijken. Naam van de verkoper weet ik geen eens ,maar kon een broer van Guus Meeuwis wezen, leek er veel op. Geen idee hoe de auto uitpakt ,maar heb een half jaar garantie. Tot nu toe bevalt hij goed . Zal hier in de toekomst zeker weer gaan kijken naar een auto. Dit heb ik bij andere garages niet snel .

Goede service en inruil

Wij zijn superblij met onze Superb. We hebben een hele goede deal kunnen sluiten met inruil van onze oude auto. Aardig personeel en kwaliteit auto’s. Gewoon top. Doorgaan zo.

Heel goed naar alle tevredenheid geholpen

mooi bedrijf, heeft uitstraling.

Fijn om zaken mee te doen. Alleen mag wel de naam vd persoon worden genoemd als je belt.

Alles prima geregeld.

Niets aan toe te voegen

Zeer mooie jonge auto’s tegen goede prijs

Service staat bij Buist hoog in het vaandel. Eerlijk en betrouwbaar. Haal en breng service.

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Al weer een auto gekocht bij buist Auto\'s. Door verandering van baan werd het tijd om de diesel in te ruilen voor een benzine auto. Door een goed aanbod van buist, was de keuze makkelijk om weer een auto bij hun te kopen. Bedrijf is een aanrader, plezierige mensen en, belangrijk, altijd een goed aanbod!

goede service, goed behandeld

Aangekochte gebruikte auto