Super garage

Zijn eerlijke hardwerkende mensen. Fijn contact met elkaar. Fijn bedrijf en vertrouw daar mijn auto geheel aan toe dat het vakkundig wordt gemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service en denkt goed mee met de klant.

Ondanks de drukte en zo vlak voor de vakantie was mijn auto snel gerepareerd. Omdat ik pas nadat ze dicht waren m'n auto kon brengen was ik even bang dat het lastig zou worden, maar daar hebben ze gewoon een oplossing voor.

professioneel

vriendelijk personeel, alles volledig uitgelegd toen ik mijn auto kreeg met een nieuwe trekhaak.

Uit de kunst

Betrouwbaar en deskundig!

• Prijs/Kwaliteit

Zoals al jaren: meer dan prima!

Fantastische service, duidelijke communicatie. Bij Abbink kom je niet voor onaangename verrassingen te staan!

Duidelijk en betrouwbaar

Ik ben nu meerdere keren bij Abbink geweest, en elke keer komen ze mij zeer betrouwbaar over. Alles wat met de auto moet gebeuren wordt rustig en duidelijk uitgelegd. Verdere service is ook uitstekend. Vragen worden goed en vriendelijk beantwoord.

• Prijs/Kwaliteit

Echte service en vakmanschap in woord en daad.

Op onze vakantie vertrek dag trek ik door domme pech alle kabels van mijn trekhaak kapot. De dag erna is het Koningsdag... Zonder richting en remlichten met de caravan naar autofirst-abbink. Het was er zichtbaar heel druk! Desondanks liet Jan Abbink mij niet staan en begon direct aan deze klus! Twee uren later kon ik mijn reis voortzetten. Deze familieonderneming heeft mijn respect en waardering verovert! Ze zien me daar zeker vaker voor onderhoud en reparatie! Mvg. Joh. Horst

• Prijs/Kwaliteit

vlotte service en snelle werkers

afspraak gemaakt via trekhaakcentrum.nl met hulp van de telefoon vlot afgehandeld. motage vlot gedaan en ruim op tijd gereed gemeld

• Prijs/Kwaliteit

Ook voor het nogal uitzonderlijke probleem met mijn auto is er snel en adequaat gewerkt en is het probleem opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit en deskundige uitvoering , tegen een redelijke prijs.

Afspraak is duidelijk en goed . Het personeel is vriendelijk correct .

• Prijs/Kwaliteit

Prima dienstverlening, komt afspraken na

De auto om 8 uur ingeleverd en een vervangende auto meegekregen. In de loop van de middag telefonisch doorgekregen dat de auto gereed was en opgehaald kon worden. Alles is volgens afspraak gegaan.

Topservice

Altijd vriendelijk en op zoek naar een snelle oplossing

• Prijs/Kwaliteit

Het was weer top service

Persoonlijke benadering . Daar hou ik van

• Prijs/Kwaliteit

Nette snelle service. Met goed duidelijk overleg van te voren, over extra bij komende reparaties/onderhouds punten.

Een goed bedrijf

Er wordt kwaliteit en service verleend. Deskundig en klantvriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals ik inmiddels gewend ben, uitstekende service, goed werk geleverd

Dit is mijn vaste garage, als sinds jaren, waar ik zowel mijn lease auto als mijn privé auto in onderhoud heb. Geen enkele reden om naar een ander uit te wijken. Goede prijs/kwaliteit, prima service, er wordt met je meegedacht, en men is altijd vriendelijk. Als iets goedkoper kan, dan wordt het besproken als optie (bijvoorbeeld: sensor revisie ipv hele dynamo vervangen). Deskundigheid is zeer goed.

Geweldig bedrijf

Correct ,vriendelijk en kundig personeel.

Goeie klantenservice en monteurs

Auto gekeurd en werd netjes geholpen en kreeg een SMS toen die weer klaar was. Ging top

• Prijs/Kwaliteit

Prima, vlot, soepel, deskundig en vriendelijk.

Prima, vlot, soepel, deskundig en vriendelijk.

Netjes volgens afspraak

Uitgevoerd zoals afgesproken

• Prijs/Kwaliteit

Goed en snel geholpen voor een trekhaak

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage, altijd helder over prijzen van te voren en vriendelijk en behulpzaam

super service!

Trekhaak laten monteren. Binnen een week kon ik terecht. Trekhaak is netjes en vakkundig geplaatst!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd vriendelijk en goede, deskundige service

We komen al jaren bij Abbink en het is altijd goed. We worden altijd vriendelijk en goed geholpen. Deskundig en de communicatie is ook goed en helder. Als het moet doen ze een stapje extra.

Nikolaus Ottostraat 3 8013 NG Zwolle