Snelle en goede service!

APK-vervaldatum vergeten, gelukkig kon ik snel terecht bij AutoService Abbink

Zeer kundig geholpen en vriendelijk te woord gestaan

Toen bleek dat Ik onmogelijk de hendel van mijn beoogde fietsdrager vast kon zetten werd snel overgegaan naar plan B: een andere merk. Deze moest wel van een ander locatie opgehaalde worden. Een onderdeel daarvan ontbrak, deze is onmiddellijk besteld en kan binnen een paar dagen opgehaald worden. Dit werd allemaal door dhr. Abbink vakkundig uitgelegd en gedemonstreerd.

prima service , duidelijkheid over de werkzaamheden.

auto aangeboden voor apk met onderhoudsbeurt, er wordt telefonisch contact opgenomen om ontdekte mankementen door te geven. duidelijk met prijsopgave erbij. na één dag bleek mijn nieuwe egr klep niet goed te matchen met het stuurprogramma van de boordcomputer. moest de auto nog een halve dag neerzetten, er werd een nieuw stuurprogramma geinstalleerd. hiervoor geen extra kosten voor gerekend. dat is pas service.

prima bedrijf

Wij zijn goed geholpen en een leenauto mee gehad. Achteraf kwam ik tot de ontdekking dat de factuur nog lager was dan de prijsopgave van trekhaakcentrum.

Kennis van zaken

Uitstekend! Bedrijf dat mee denkt en vooral veel kennis in huis heeft!

Vriendelijk, met kennis van zaken, zeer correct bedrijf.

Ik ben goed geholpen. Ik werd van te voren geïnformeerd over de kosten.

Klantvriendelijke garage!

vlotte aflevering volgens afspraak

fijne gesprek met jan.

Prima service. Goede nazorg. Gunstige prijsstelling

Het was weer prima inclusief een goed gesprek met Jan zelf

Goede service en communicatie

Alles top!

Snel kunnen regelen, flexibel, goede uitleg, goede prijs, aardige mensen, uitstekende kwaliteit. Gewoon top dus!

Zeer klantvrienelijk, en goede service.

Het zijn zeer vriendelijke mensen bij Autoservice Abbink komen ook hun afspraak na om je te informeren over de kosten enz. Een echte aanrade om er naar toe te gaan. Wij hebben dus geen slechte ervaring met dit bedrijf. Vr.gr. Gerrit.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Snelle vriendelijke service. Leenauto mee. Resultaat: 5 sterren!

Top geregeld!

Goed en snel geregeld. Prima service en leuke medewerkers,

Super goede ervaring.

Klantvriendelijk,keurige montage ,duidelijke antwoorden op vragen. Zeer tevreden.

netjes en correct

alles naar wens

Goed geholpen klant v vriederlijk

snel afspraak gemaakt, ook snel het onderhoud uitgevoerd

De auto kwam voor een kleine beurt. Dit was met 1½ uur geheel afgerond.

Nette, vriendelijke garage

Ben er geweest nadat ik op internet heb ingelezen op trekhaak montage. Uitleg was helder, en montage vakkundig. Netjes een leenauto mee en op tijd een bericht dat de auto klaar was.

Efficiënt, goede prijs/product verhouding, vriendelijk personeel.

De website voor het maken van een afspraak voor een trekhaak naar eigen keuze is zeer gebruiksvriendelijk. De eigenaar en personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De verhouding prijs/ kwaliteit is super. Dit bedrijf kan je zonder aarzelen aan iedereen aanbevelen.

Goed en snel geregeld

Erg goed, na de montage brandde er een controle lampje en dit werd direct opgelost! Goeie service goeie prijs en zonder moeite vervangend vervoer en een sms wanneer de opdracht klaar is. Helemaal perfect!

Professionele monteurs en zeer klantvriendelijk!

Trekhaak keurig gemonteerd en alles werkt zoals het moet!

Goed geholpen, duidelijk advies

Jaarlijkse APK, puntjes van aandacht besproken en er is mij goed uitgelegd wat de opties zijn, en de geschatte kosten. Prima service!

Goede Klantgerichte service

Afspraken werden nagekomen en ontvangst was vriendelijk. Uitleg van de trekhaak was goed en duidelijk.

Prettig, duidelijk eerlijk

Wederom een prettige ervaring met het team van Abbink. Eerlijkheid, duidelijkheid en netheid, maar zeker ook punctualiteit.