Goede service.

Ik ben goed geholpen en het advies was ook gepast en eerlijk. Dank daarvoor.

Van harte aanbevolen!

Oplossingsgerichte service nadat onze auto opengebroken en gestript werd in Rotterdam. De, voor ons gezochte en gevonden nieuwe auto door deze garage, is zeer naar ons zin. Wij bevelen deze garage dan ook van harte aan!

Kan niet beter

Brommobiel gekocht voor mijn vrouw perfect geholpen en top service

zeer prettige mensen eerlijk en open.

ik kwam , ik zag en ik kocht. Koop keurig afgewikkeld. Een fijne deal voor beide partijen. En waar krijg je nu nog een prachtige bos bloemen bij de aankoop van je gebruikte auto? dat hoeven ze niet te doen maar.....dat is nu typisch SELS!!! TOP.

Goede ervaringen met dit betrouwbare, meedenkende familiebedrijf

Fijn bedrijf, denkt mee/ in oplossingen, klantvriendelijk en snelle dienstverlening.

Geweldig lieve mensen met een groot volvo hart

Het is een bedrijf waar je geen nummer bent, in geval van nood staan ze altijd voor je klaar!

Fantasties ervaring, vriendelijk, ervaren, en uitstekende sevice.

De eerste indruk gaf een goed gevoel dit werd bevestigd bij aflevering auto ! Dank jullie wel voor de goede adviezen en service

Wat een heerlijke auto!

Na een 440, een 850, een V70 en een S60 voor een C30 gevallen met en 1,6 Ford motor. Tja geen roffel meer maar de motor doet het gewoon goed, was wel even wennen zonder de brute kracht. Het Focus onderstel maakt dat de auto erg scherp stuurt, beter als de vorige Volvo modellen die ik bezeten heb. Aan de pomp ben je helemaal om met gemiddeld 6,9 liter op de 100 km wat ik hiervoor bij benadering niet haalde. Blijft dat prachtige model, volgens Autoweek de klassieker van de toekomst.

Vriendelijk personeel en goede service

Bij de eerste kennismaking eigenlijk gelijk veel vertrouwen gekregen door het vriendelijke personeel en alle vragen worden met goede uitleg beantwoord

Zeer goede afleverservice

Prettig contact tijdens aankoop procedure, zeer goede afleverservice.

Sels heeft mijn nieuwe auto perfect geleverd!

Volvo 340 uit 88 gekocht, voor ik hem kon ophalen hebben ze alle vloeistoffen vervangen en alle kleine dingen die niet perfect waren, perfect gemaakt. Erg tevreden met mijn "nieuwe" auto!

Heel vriendelijk en goed geholpen...

Er wordt altijd snel gereageerd als je ergens mee zit of hulp nodig hebt.

In 1 woord Fantastisch

Al een tijdje waren we op zoek naar een goede tweede hands Volvo. Via Autoscout kwamen we terecht bij Sels Auto's. Arjan kwam zelfs naar Den Haag rijden om de auto langs te brengen voor een testrit. Auto reed erg lekker en zag er bovendien ook nog eens goed uit. Arjan was zeer behulpzaam, geduldig en toonde kennis van zaken. Toen we de auto gingen ophalen waren alle afgesproken zaken perfect in orde. Zelfs nog wat extra attributen ontvangen en een mooie bos rozen. We rijden nu ruim 2 weken in de wagen en zijn erg tevreden met de aankoop. Kortom goede service, afspraken worden nagekomen, kennis van zaken en erg vriendelijke partij om een auto bij te kopen.

Prima garage!

Wij vinden Sels Auto,s een betrouwbaar bedrijf waar je klantvriendelijk wordt geholpen.

Geweldige service, fijne garage.

Dit is mijn 2e aankoop bij Sels Auto's V.O.F. wederom een zeer positieve ervaring. Goede service en een persoonlijke benadering maken van deze garage een garage waar je je thuis voel en niets te veel is. Ik kan Sels aan iedere aanbevelen. Dus als je opzoek ben naar een een mooie auto( Volvo), en goede service wil, zoek niet verder!

Erg vriendelijk behandeld en komt afspraken na

Klantvriendelijk, eerlijk en vooral betrouwbaar

Een familiebedrijf waar de klant centraal staat. Klantvriendelijk, eerlijk en vooral betrouwbaar. Verzorgen alles tot in de puntjes. Wie hier een auto koopt weet zeker dat de auto met passie is klaargemaakt voor aflevering. Een echte aanrader!!

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Koffie was goed en zeer prettige mensen in de omgang. Zeer aan te bevelen.

Het kopen van mijn nieuwe auto was zo geregeld

Erg klantvriendelijk en bereid om te helpen. Ze gaven het vertrouwen om gelijk een proefrit te maken. Duidelijkheid over de auto en vorige eigenaar. Eerlijk en ruimte om na te denken. Onderhandeling mogelijk over de prijs. Verzorgde zaak, open. Bereid om alles uit te leggen en ook uitleg gekregen om te bellen als er nog onduidelijkheden zijn over de auto. Auto is keurig netjes en schoon afgeleverd. Bedankt voor de service!

Super geholpen met de aankoop van mijn eerste auto!

Super geholpen met de aankoop van mijn eerste auto!

Goed en persoonlijk geholpen, en doen wat er beloofd wordt. Dat lijkt steeds zeldzamer te worden.

Tevreden met de aanschaf van mijn Volvo V70. Aantal punten duidelijk besproken, en hieraan is goed gevolg gegeven. Voor mij reden om in contact te blijven met Sels auto´s, hoewel ik zeker niet uit de buurt kom. Ik wens jullie goede zaken toe! Gr. Ton Visch.

Top zaak

Vriendelijk en deskundig personeel wat eerlijk is over wat ze verkopen.

Woon in Zeeuws Vlaanderen. En op tijd werd m'n brommobiel geleverd. Aardige man welke in houding en opstelling gelijkwaardig was aantal overige personeel,waar ik eerder contact mee had. Ben zeer tevreden en kan u met zekerheid op basis van mijn ervaring dit bedrijf aanraden om zaken mee te doen. Kocht voor eerste maal en ongezien m'n voertuig. En ben meer dan tevreden. Succes met uw aankoop. Willem Oranje uit Hoofdplaat Zeeuws Vlaanderen.