goede service, goed behandeld

Na goed en snel contact via de telefoon en app besloten om vanuit de Noord-Oostpolder naar Limburg af te reizen. Via de app hadden wij al een reëel bod voor onze auto gekregen. In Linne aangekomen werden wij heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar van JvH auto. Je krijgt gelijk het gevoel dat je welkom bent en dat er serieus met je als klant omgegaan wordt. Wij hebben een goede proefrit kunnen maken en besloten de auto aan te schaffen. Alles wordt daar gelijk geregeld. Ik kan niet anders dan lovend zijn voor dit bedrijf! Het was de 230 km (enkele reis) meer dan waard!

perfect, zeker aan te bevelen

Prettige samenwerking en erg klantvriendelijk.

goede service, goed behandeld

Is een goede & eerlijke bedrijf. Dennis muytjens heeft ons goed geholpen, met een grijze vw golf tdi.

goede service, goed behandeld

Ik heb onlangs een Ford C-Max bij dit bedrijf gekocht. Vriendelijke en professionele sfeer. Nette occasions die voor marktconforme prijzen te koop staan. Auto\'s worden in perfecte staat afgeleverd, met oog op details en ook het interieur wordt niet overgeslagen. Bij de eerste kennismaking had ik meteen een vertrouwd en goed gevoel

goede service, goed behandeld

Ik heb via gaspedaal.nl een auto gevonden bij dit bedrijf. IK was eerst een beetje afwachtend, maar ben blij met het resultaat. Een goede deal en zover ik kan bekijken een goede wagen

goede service, goed behandeld

Goede ontvangst, duidelijke uitleg en niet kinderachtig bij aflevering e.d.. Prijs kwaliteit is prima. Vriendelijke mensen en ben zeer tevreden met de aanschaf

goede service, goed behandeld

Half juli net voor vakantie mooie A6 avant gekocht. Zonder garantie en afleveringskosten. Kreeg wel een apk en zelfs een vakantiecheck werd uitgevoerd waarbij de remblokken achter zijn vervangen. Perfecte service! Heb ook set 19 inch meegekocht. De banden trilden wat maar dat zou met paar duizend km over zijn. Inmiddels vakantie achter de rug en 3000 km verder en banden trillen nog steeds. Jordi gebeld die mij het adres van hun banden/velgenleverancier gaf waar vandaag kosteloos 4 nieuwe banden zijn gemonteerd en de Audi rijdt zoals tie hoort te rijden, helemaal perfect. Mijn volgende auto komt zeker weer bij JVH vandaan!👍

perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke gang van zaken, vriendelijk en kundig personeel. Geen poespas, je weet waar je aan toe bent. Denken met je mee en alles werd perfect geregeld. Ze nemen de tijd voor je en willen duidelijk dat alles gaat zoals het ook zou moeten gaan. Volgende keer weer terug!

goede service, goed behandeld

Het was de rit meer dan waard! Klant vriendelijk, geen bla bla, duidelijke taal! Een heerlijke auto kunnen bemachtigen! Echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

Drie weken geleden een Audi gezien op hun website en na een kort telefoontje de dag erna een proefrit gemaakt. Eerste indruk van het bedrijf bij aankomst was zeer positief. De betreffende Audi hadden ze op inruil verkregen en in hun assortiment was deze dan ook van het oudste bouwjaar. Auto zag er zowel van buiten als binnen zeer goed uit. Na het maken van een proefrit bleek er olie te lekken. Dit hebben ze vakkundig verholpen en met garantie op deze reparatie de auto aangekocht. Na aankoop boden ze ook nog een stel gratis velgen aan voor mijn winterbanden. Al met al een zeer positieve indruk waarvoor dank heren.

goede service, goed behandeld

Inmiddels de tweede auto gekocht bij JVH, super service door de super vriendelijke Dennis en Jordy en een scherpe prijs i.c.m. een goed advies. Als je naar JVH gaat kom kom je in een walhalla van de Audi wereld en heb je geen zin meer om verder te kijken. Je wagen wordt tip top afgeleverd. Voor jullie een vette pluim aan jullie service, vakbekwaamheid en vriendelijkheid kunnen nog veel bedrijven iets van leren. Dank je en tot de volgende auto.

goede service, goed behandeld

Ik was op zoek naar een mooie, complete gebruikte auto en ben JVH uitgekomen. Hier ook een mooie auto gevonden. Duidelijke, snelle en correcte afhandeling met een laagdrempelig karakter. Fijn om zaken mee te doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat de door mij gewenste auto op de site stond direct contact opgenomen. Uiterst behulpzaam werd ik te woord gestaan. Dezelfde dag afgesproken om naar Limburg af te reizen. Niet voor niets, ontvangen met koffie, auto stond klaar en zag er prima uit. Proefrit gemaakt en alles keurig en snel afgehandeld. Kortom een uitstekende ervaring met dit bedrijf en zijn medewerkers. Zeker aan te raden!!

perfect, zeker aan te bevelen

Ondanks de carnaval (niet aan gedacht in het oosten) toch erg vriendelijk ontvangen en een Audi A4 gekocht. ontzettend veel keuze in kilometerstanden prijs en opties. Het laten tinten van de achterramen ziet er fantastisch uit. Ben je op zoek naar een Audi A4 of Mercedes C klasse zoek niet verder want JVH heeft hem staan zeker de moeite waard om een eind voor te rijden weinig autobedrijven gezien waar alle auto\'s er zo fantastisch bij staan. Jordy en Dennis bedankt oor de service de tijd en het afleveren van een fantastische Audi A4. Groet Mark Beernink

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Prima en vooral betrouwbaar bedrijf. Ford mondeo gekocht met gehele onderhouds historie, kregen zelfs telefoon nummer van vorige eigenaar.

goede service, goed behandeld

Ik was niet specifiek op zoek naar een Mercedes 180 CDI maar kwam op mijn zoekpad terecht bij de site van JVH in Linne. Door de gunstige prijs en mooie auto\\\'s heb ik via de mail contact gezocht. Dit contact gaf mij vertrouwen om af te reizen vanuit Groningen naar Limburg. Het vertrouwen werd niet geschaad. Ik heb een mooie Mercedes tegen een gunstige prijs. De onderhandelingen verliepen prettig en het bedrijf een een transparante houding. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

Vriendelijke mensen, goeie koffie en ruim aanbod van erg nette auto\'s.

goede service, goed behandeld

Onlangs hier een ford c-max uit 2011 aangeschaft. Vooraf telefonisch contact gehad over de staat en de prijs van de auto, gezien ik 2 uur moest rijden. Ze verkopen voornamelijk ex lease auto\'s uit belgie, wat ik persoonlijk een pluspunt vind, de auto heeft dan namelijk onderhoudshistorie. Bij aankomst netjes ontvangen en het contact was laagdrempelig en makkelijk, en vooral transparant wat betreft alle informatie over de auto. Daarentegen had zijn collega Jordy iets meer last \'\'autoverkoper-trekjes\'\', conversatie voeren terwijl hij op z\'n telefoon kijkt. Gelukkig viel dit binnen de perken. Bedrijf ziet er verder netjes uit net zoals de auto\'s die ze verkopen. Het verre rijden was het zeker waard.

Prima geregeld.

goede service, goed behandeld

Vakkundig en klantvriendelijk bedrijf met en goede (informatie)service de moeite waard om 200 km voor te rijden.

goede service, goed behandeld

Jvh autoś en nette en correcte zaak. Heb er een audi A4 sedan 2012 gekocht. De heer jordy heeft daarbij mij netjes geholpen met duidelijke uitleg en eerlijkheid . Had ook een goed en vertrouwt gevoelig hun. Hij heeft mij nog na 2 weken op gebeld of alles nog in orde was en ik tevreden. Dat telef. Bewijst de service. Dit is en bedrijf wat ik zeer aan beveel als je iets moois zoekt. En de koffie is om goed. Voor mijn volgende auto zal ik zeker hier na terug gaan. We komen nog zeker een keer op de koffie. Jordy bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

altijd klaarstaan voor een goede uitleg over de auto\'s incl. service en vakmanschap

perfect, zeker aan te bevelen

Prima ontvangen en met een goed gevoel een gebruikte A4 Avant automaat gekocht. Tijdens de proefrit viel een ratelend geluid op waarvan later bleek dat het door een versleten onderdeel in de aandrijflijn kwam. Na zowel links als rechts het onderdeel vervangen te hebben rijden we alweer 3000km in een heerlijke auto. De klacht werd serieus genomen en is netjes verholpen als horende bij de aflevering. Voor ons dus kostenloos. Top service! Hoewel de auto uit de lease komt en JVH niet exact weet wat de status is van de auto als deze binnenkomt, zorgen ze er toch voor dat je naar huis gaat met een goede auto. Ik ben zeer tevreden en ondanks dat ze 200km bij mij vandaan zitten was het zeer de moeite waard hier een auto te kopen.

goede service, goed behandeld

nette auto\'s voor een goede prijs. Eerlijke en vriendelijk verkopers. Makkelijk en laagdrempelig contact.

goede service, goed behandeld

Zeer open en transparant richting de klant, super service. Nemen rustig de tijd voor je als klant. Absoluut een aanrader !

Oudeweg 30 6067BZ Linne