perfect, zeker aan te bevelen

REDEN BEZOEK Aanschaf gebruikte auto na enig zoeken naar Toyota Avensis , bij J V H auto s op de side aangeland . Daar een mooie jonge Avensis gevonden en ook aangeschaft . Na eerst contact via whats app met eigenaar Jordy te hebben gehad .Zijn we een goede en eerlijke prijs over de in te ruilen auto overeen gekomen .dus afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit te maken met de Toyota Avensis , waarvoor wij wel eerst een lange reis van 300 km moesten maken maar wat zeker de moeite waard was .Uit Sint Jacobi Parochie naar Linne is nog een behoorlijk eind MAAR DE KOFFIE STOND KLAAR .We werdendoor Martijn vriendelijk ontvangen en te woord gestaan en kregen goede uitleg over de auto die al glimmend op ons stond te wachten.Na een proefrit in de auto te hebben gemaakt ,kwam er een storing in de bekabeling van de trekhaak naar voren .Nadat eigenaar Jordy had geprobeerd dit op te lossen maar wat uiteindelijk niet lukte , zijn we overeen gekomen dat gezien de afstand ik de storing in Friesland zou laten verhelpen voor een redelijke prijs op kosten van J V H auto s ,wat ook inderdaad is gebeurd en door J V H auto s ook is betaald ,dus afspraak netjes nagekomen door Jordy BEDANKT DAARVOOR .We zijn erg blij met de auto en kunnen door onze ervaringmet dit bedrijf dan ook een goede aanbeveling doen voor J V H auto s .De reis van Friesland naar Linne was zeker de moeite waard . Mooie auto s te koop voor een goede prijs ,en wat zeker niet onbelangrijk is Eerlijke mensen JORDY BEDANKT

perfect, zeker aan te bevelen

Een keurige gebruikte Mercedes C Estate gekocht bij JVH auto\'s. Via Whatsapp en de telefoon al heel veel informatie en advies gekregen, wat zelfs zover ging dat er een klein krasje op een velg gemeld werd. Dat zie je niet vaak, kundig én eerlijk! Bij aankomst dus geen teleurstellingen maar voldeed de auto exact aan de geschepte verwachtingen. Na de aankoop bleek twee dagen later dat het stuurslot kapot was gegaan. Telefonisch hebben we eerst geprobeerd het op te lossen (en hieruit bleek hun vakkundigheid nog maar weer eens), maar het stuurslot was toch helaas echt defect. Dit is door een lokale vakgarage verhopen en de reparatie is door JVH auto\'s betaald. Geen discussie, maar top service zoals het hoort. Het geeft mij (na veel vervelende ervaringen bij andere handelaren die van alles beloven maar niets waarmaken) een enorm veel vertrouwen in deze firma, dusdanig veel dat ik bij de aanschaf van mijn volgende auto zeker als eerste bij hun ga aankloppen, ondanks de forse afstand (voor mij 200km verderop). Chapeau Jordi, dank voor de goede service en zeker tot ziens!

perfect, zeker aan te bevelen

Top service en zeer klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

Nou daar gaan we in onze \"nieuwe\" Ford. Martijn heeft ons super fijn geholpen. Open, eerlijk en oprecht daar houden we van. We zijn netjes te woord gestaan en zijn goed geadviseerd. Bedankt!

goede service, goed behandeld

Ben super tevreden over mijn Audi A6 Avant 2.0 TDI van bj 2015. Hij ruikt als nieuw, ziet er als nieuw uit en rijd fantastisch. Ik geef Jordy echt een dikke 9. Bedankt nogmaals. Gr Dirk.

goede service, goed behandeld

Avbsolute aanrader! Mooie auto\'s voor scherpe prijzen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Erg vreemd dat je hier niet kan pinnen, contant geld wordt ook niet aangenomen. Of je het geld van te voren even over wilt maken en dan krijg je een bevestigingsmailtje. Erg vreemde gang van zaken bij zulke grote aankopen. Daarbij rij je 3 uur! Om je auto op te hale. Van te voren prijsafspraak gemaakt, inruil besproken. Willen ze in ene je inruil niet meer.

Beste Simone, Iedere deal-op-afstand wordt gebasseerd op informatie die de kopers ons vooraf geven mbt o.a, de conditie van de inruilauto. Op het moment dat de staat van dit voertuig in werkelijk negatief afwijkt is het mogelijk dat de rit naar ons voor niets is. Aangezien u zelf echter niet aanwezig was bij het bezoek van uw man hier in Linne, kan u dat natuurlijk ook niet weten. Mbt uw opmerkingen over de betaal-mogelijkheden: Pinnen wordt bij ons normliter niet gevraagd aangezien we alleen auto's verkopen en bij dergelijke hoge bedragen meestal limieten e.d. moeten worden opgehoogd. Onze klanten zorgen over het algemeen voor dat het geld van te voren op onze rekening is gestort. Contant geld wordt normaal uiteraard geaccepteerd echter vanwege mijn vakantie konden ze geen stortingen doen en derhalve hebben we de contante-betaling van bijna 20000Euro geweigerd. Uw man is dit allemaal netjes uitgelegd. Ik hoorde bovendien van uw man dat jullie inmiddels een andere auto hebben gekocht, waarmee ik jullie veel geluk en veilige kilometers toewens. Met vriendelijke groeten, Jordi van Heel JVH Auto's

perfect, zeker aan te bevelen

Heel erg tevreden over JVH Autos. Super goede service en erg duidelijke communicatie via Whatsapp voorafgaand aan het bezoek Dit helpt enorm in de beeldvorming. Vakkundige en uitvoerige uitleg gekregen bij het ophalen van de auto. Over het algemeen open en eerlijke communicatie met de eigenaar en de betrokken medewerkers. Ook als je van ver moet komen is het de moeite waard om naar Linne te komen!

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de vakkennis, vlotte communicatie en flexibele manier van zaken doen. Absoluut de moeite waard om vanuit Drenthe af te reizen naar Limburg. Nu in het bezit van een heel fijne auto met hopelijk veel veilige kilometer voor de boeg.

goede service, goed behandeld

Op mijn gemak tussen alle auto\'s kunnen lopen en mijn keuze kunnen maken. Mijn keuze heb ik enkele dagen kunnen overdenken en toen gekocht. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

goede service, goed behandeld

Ik was op zoek naar een gebruikte Audi A4 Avant 2.0TDI totdat ik bij JVH Auto\'s terechtkwam. Hier zijn meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Uiteindelijk heb ik een uitgebreide proefrit gemaakt en vervolgens de wagen tot in detail besproken. Nadat ik de knoop een paar dagen later had doorgehakt, is vervolgens alles zeer correct via telefoon, WhatsApp en e-mail afgehandeld. Sindsdien ben ik een trotse Audi-bestuurder!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden. Er wordt zeer klantvriendelijk gesproken en professioneel gehandeld. Maar boven alles, de gekochte wagen ( Audi A6 2.0 TDI avant uit 2013 ) is alles wat beloofd was. 10/10

goede service, goed behandeld

Verstand van zaken en zeer eerlijk.

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke mensen. Die rustig je vragen beantwoorden zonder zich op te dringen. Tevens wordt je op je gemak gesteld,ze geven je aantal opties en laten je je eigen keuze maken. Als ik ooit weer een andere auto wilt staat dit bedrijf boven aan mijn lijstje!

goede service, goed behandeld

Helder, duidelijk en een goede service. Zeker de moeite waard.

goede service, goed behandeld

Uitstekend geholpen. Mooie en fijne Audi A4 geleverd tegen goede prijs. Heb er inmiddels 10.000 km probleemloos mee gereden.

goede service, goed behandeld

Zeer mooie Audi A6 gekocht. Prima contact gehad over en weer en proefrit gemaakt. Jordi en Dennis nemen echt de tijd om je goed voor te lichten. Bij ophalen stond de auto netjes blinkend klaar en Dennis gaf nog de nodige uitleg over de opties en mogelijkheden van de auto. Eerlijk verhaal, kennis van zaken en meedenkend. Ik was vergeten sd-card uit auto te halen en die wordt netjes verstuurd. Prima service dus.

goede service, goed behandeld

In november 2017 hier mijn Ford Mondeo gekocht. Ondanks de 400km retour rit is het de moeite waar om hier te kijken naar een geschikte auto. Na een proefrit en een dag denken besloten de Ford te kopen. In overleg zijn er nog wat dingen uitgevoerd aan de auto. Bij het ophalen van de auto was alles geregeld zoals telefonisch besproken. Helaas bleef de accu aangeven na korte tijd op contact dat de accu spanning laag was. Dit is netjes verholpen door JVH door het kosteloos vervangen van de accu. Kortom een eerlijk bedrijf met een gerichte klanttevredenheid en eerlijk handel.

perfect, zeker aan te bevelen

Mooie zaak, veel keuze. Erg prettig contact gehad met zowel Jordi als Dennis. Snelle levering en correcte waardebepaling van inruil.

perfect, zeker aan te bevelen

Top, duidelijk, transparant en vakkundig geholpen. Denken echt goed mee. Zo dient service te zijn !!!

goede service, goed behandeld

Een eerlijk bedrijf die zijn klanten serieus neemt en de afspraken nakomt.

perfect, zeker aan te bevelen

Eerste contact met dit super professionele bedrijf. Vanaf ons eerste contact tot verkoop van onze auto een zeer prettige ervaring. Zijn zeer vakkundig en eerlijk behandeld. Alles heel transparant. Fijne service en zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

Zelf afkomstig uit een dorp in de Haarlemmermeer 200 km van Linne maakte ik de afweging om naar JVH af te reizen of toch dichterbij te zoeken. JVH heeft precies het slag auto\'s dat ik zocht, dus ik heb geen spijt. Omdat ik de keuze al op de website had gemaakt was het voor de rest een makkelijk proces. Indrukwekkend om de rijen met auto\'s per merk te zien staan. Ook heb ik gekozen voor de garantie via een externe partij, hoewel ik verwacht dat ik deze niet nodig te hebben. Al met al had ik vertrouwen genoeg gekregen om mijn betaling vooraf over te maken. Een week later per trein naar Roermond gereisd, waar senior al klaar stond om mij op te halen. De afronding was ook snel en efficiënt, dus mijn koop is helemaal geslaagd. Ik zou JVH ook aanraden voor iedereen die in dit segment een auto zoekt en de moeite wil nemen om de reis te maken. Dennis + senior bedankt.

goede service, goed behandeld

Mooie auto gekocht en zelfs een jaar na data niet te beroerd om je te informeren / helpen bij een defect LED achterlicht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires