Prima!

Prettige instructeurs en goede begeleiding met als streven om je echt een goede bestuurder te maken en niet alleen je examen te halen.

Erg behulpzaam en de instructeur weet goed wat ie moet doen om je dingen aan te leren.

Instructeur is erg behulpzaam, weet wat ie moet doen om jouw een oefening aan te leren. Is altijd erg gezellig.

In één keer geslaagd! Enorm tevreden!

Binnen 1 dag mijn BE rijbewijs gehaald. Een echte aanrader!

Geweldig fijne motorrijschool, een échte aanrader!

Ik heb de afgelopen periode de lessen voor mijn motorrijbewijs mogen volgen. Goede begeleiding van ervaren instructeurs. Heldere communicatie waardoor het plannen van de lessen fijn verliep. Bedankt rijschool Hartel!

Top rijschool!

Nadruk ligt niet op het halen van het pasje, maar op het veilig leren motor rijden. Veel geleerd en goede tips gekregen, daarnaast ook heel gezellig geweest en veel plezier gehad. Aanrader!

In 1x geslaagd voor mijn motorexamen

Ik heb zeer fijne, prettige lessen van Marten gekregen. Eerlijk, oprecht, verteld je veel onder het rijden. Veel geleerd! Dank ! Gr Mandy

Marten en Rick zijn top!

super begeleiding gehad

Kundige en fijne instructeurs

Je krijgt les van gemotiveerde en kundige instructucteurs

Top service, snelle reactie en meedenkend

Door het snelle reageren en het meedenken in opties om mijn rijbewijs snel te halen voordat mijn theorie verliep heb ik het binnen een maand kunnen halen! Erg fijn dat ze dachten in oplossingen. Haci was een hele fijn instructeur. Nam de tijd on dingen uit te leggen en was direct. Kortom, een top ervaring!

Goede, enthousiaste begeleiding

Met enthousiasme werd ik begeleid tot een positief eindresultaat!

Top opleiding

was prima

het was nogal lang: 5 uur concentratie, maar ben blij dat het gelukt is

Hartel zeker een goeie rijschool in mijn ogen. De communicatie is erg duidelijk en ze houden veel rekening met persoonlijke kwesties. De rijinstructeurs zijn erge vriendelijke mensen die dit werk oprecht leuk vinden dat zie je binnen 1x aan de houding en de enthousiasme die ze uitstralen.

Was een gezellige en leerzame dag, hebben verstand van les geven en leggen het goed uit als je een fout maakt. Kortom weten wat ze doen !

Met enorm veel plezier leren rijden!

Elke week uitkijken naar de volgende les. Hoewel ik hartstikke blij ben dat ik het gehaald heb, zal ik het lessen toch wel erg gaan missen. Iedereen bij Hartel Rijopleidingen heel erg bedankt!

Fijne begeleiding!

Goede begeleiding

Goede begeleiding en prettige instructeurs

Natuurlijk tevreden als je in 1 x slaagt!

Handig dat de lessen steeds vanaf het station in Harderwijk gepland konden worden.

Fijne effectieve leerschool en zeer flexibel

Fijne lessen mogen volgen. Flexibel in de planning. Een goede informele sfeer en fijne motoren. Alles in 1x gehaald. Kortom goede aanrader.

Uitmuntend

De leraar was vriendelijk en heeft alles op een nette manier uitgelegd en vond het leuk om hier mijn rij lessen te volgen

Heel erg leuk en leerzaam!

Vorige week mijn rijbewijs gehaald. Haci heeft mij echt binnen no time enthousiast gekregen voor het rijden. Hij motiveerde mij ook echt! Eerste keer gezakt helaas, maar door blijven gaan en het lukt vanzelf. Haci bedankt!!!!

Prima rijschool

Ervaren leraar, duidelijk les geven en goed fouten welke gemaakt zijn gedurende de rit na afloop door nemen . Altijd op tijd komen. Prima contact met administratie en duidelijke kosten afhandeling.

Fijne instructeur

Fijne instructeur die direct is, maar open staat voor suggesties en vragen. Hierdoor leer je snel!

Fijne instructeur

Afgelopen week heb ik halve dag les gehad voor BE rijbewijs. Het was een erg fijne, directe instructeur die je helpt van je aangeleerde automatismes af te komen. Dit helpt enorm om het examen goed te doen.

Smaragd 41

3893 EP Zeewolde