Goede rijopleiding

Goede rijopleiding en leuke instructeurs!

Een vlotte en doorpakkende ervaring

Ik heb een over het algemeen goede ervaring gehad van uw instructeur. Aan het begin van de lessen ging het mij behoorlijk snel maar achterafgezien vond ik dat erg fijn want dat betekent minder lessen en dat bespaart geld. Het enige minpuntje dat ik even wou melden, en die is klein, ik was niet op de hoogte gesteld dat er een navigatie opdracht bij het examen hoorde dus dat was een verrassing. Verder geen probleem maar wel goed om dat van tevoren te vermelden.

Beste rijschool ever!

Ik had eerst les bij Erik Kemp, toen gezakt voor mijn AVD. Klikte niet met de instructeur op zijn zachtst gezegd. Op advies van vrienden de overstap gemaakt naar Hartel. Zo gezegd zo gedaan, nou ik heb echt leren motorrijden. Vooral dat ik weet wat ik aan het doen ben en waarom. Naast uitstekende persoonlijke begeleiding ook veel vertrouwen gekregen. Ik rij nu met plezier en vertrouwen motor, en vooral ik weet wat ik aan het doen ben Marten, Rick hartelijk dank! Zonder jullie was ik niet geslaagd!

Super rijlessen bij Hartel!

Les gehad bij Rick, super instructeur geeft goede aanwijzingen en is erg aardig. Zou zeker hier terugkomen voor mijn motorrijbewijs!

Goede instructie, fijne rij instructeur

Goede lessen gehad. Wellicht iets meer handvatten meegeven voor de bijzondere verrichtingen

Uitstekende rijschool

De lessen als zeer prettig en leerzaam ervaren. Instructeurs die je goede tips geven en ervoor gezorgd hebben dat ik in 1 keer geslaagd ben met zowel avb als avd examen. Aanrader!

Zéér goed!

Profesioneel, deskundig, geduldig en maximaal gefocust op de kandidaat. Zeer prettige ervaring.

Geduldig, vriendelijk, professioneel

Fijne lessen gehad, goed contact met de school zelf, meedenkende mensen

Duidelijk en direct

Vandaag dag opleiding voor E rijbewijs gevolgd. Aansluitend examen. Fijne instructeur, duidelijk en direct. Genoeg gelegenheid voor vragen en goede uitleg. Dagopleiding is prima te doen.

Dit is een top rijschool!

Deze mensen helpen je goed en geven goede uitleg.

Super fijne rijschool met vriendelijke mensen!

Ik heb mijn 1-dag scooter ‘opleiding’ ervaren als een leerzame dag waar ik een een sneltempo heb geleerd hoe ik veilig de weg op kan. De instructeurs bij Hartel zijn super vriendelijk en willen je graag helpen bij het leren van rijden op de weg. Ook hebben ze veel spullen die je kunt lenen en is het allemaal goed geregeld. Al met al een fijne rijschool om te rijden!

Prima basis om aan E achter B het examen in te gaan

Ging snel en soepel. Prima rijschool

Fantastisch!

Ik volgde een eendagscursus BE rijbewijs. Wat heb ik veel geleerd in korte tijd en wat een gezellige en bekwame instructeur. Erg blij dat ik in een keer geslaagd ben, bedankt!!

Super leuke en leerzame dag gehad en geslaagd (BE)

Hadden snel plaats Goedkoper dan andere rijscholen Goede en leuke instructeurs Duo pakket BE genomen samen met mijn broer. Om en om rijden. Beide geslaagd.

Top instructeurs!

Dit zijn erg goeie instructeurs en weten heel goed hoe ze ervoor moeten zorgen dat jij slaagt.

Top dagcursus, in een keer geslaagd

Top dagcursus, in een keer geslaagd

Vooruitgang en plezier

Leuk om te leren en je leert ook veel en het is gezellig tegelijk

Top bedrijf

Goede instructeur, heel veel geleerd in een dag en in 1 keer geslaagd

Als een mietje erin, als een held eruit...

Super goed deze school.

Mijn ervaring is super goed

Erg goede begeleiding en uitleg ter voorbereiding van het E achter B examen

Erg goede begeleiding en uitleg ter voorbereiding van het E achter B examen

Bijzonder

Mijn ervaring met Hartel omschrijf ik met het woord “bijzonder”. De rij instructeur is van ongeveer 25 lessen, 3x optijd gekomen. Daarnaast is het regelmatig voorgekomen dat de rij instructeur rookpauzes is gaan nemen tijdens de rijles. Bijzonder als je het mij vraagt! Ook zijn we regelmatig naar het huis van de rij instructeur gereden, waar hij koffie is gaan zetten en naar de wc ging. Dit ook tijdens de rijles! Daarnaast roddelt de rij instructeur over zijn andere leerlingen. Dit kan ook niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik laat het hier bij, want ik wil er wil er geen moeite meer in steken. Ik heb het namelijk wel in 1x gehaald, dus hij zou toch wel iets goed hebben gedaan.

Snel lessen kunnen plannen en geslaagd!

Nadat ik me had ingeschreven kon ik snel mijn lessen inplannen en het examen. Ook het herexamen en de lessen daarvoor waren snel geregeld. Zo kon ik vlot door en veel leren.

Prima!

Prettige instructeurs en goede begeleiding met als streven om je echt een goede bestuurder te maken en niet alleen je examen te halen.

Erg behulpzaam en de instructeur weet goed wat ie moet doen om je dingen aan te leren.

Instructeur is erg behulpzaam, weet wat ie moet doen om jouw een oefening aan te leren. Is altijd erg gezellig.

Smaragd 41 3893 EP Zeewolde

36522 0894