Goede en flexibele rijschool

De lessen waren erg leuk en de manier van lesgeven werd naar mijn idee afgestemd op de leerling. Ben erg blij dat ik hierdoor zowel mijn AVB als AVD in 1 keer heb mogen halen. Bedankt! Ook was de flexibiliteit in lestijden erg prettig.

Heel goed bevallen.

De rijschool is heel goed, perfecte planning en de lessen zijn van goede kwaliteit. Ben goed geslaagd.

Goeie rijschool

Haci gezellige rij instructeur geeft goed les en goeie instructies

Bekwame leraar, en een positief eindresultaat

✔️

Lessen waren leerzaam en relaxed. Heb er veel plezier in gehad !

Vriendelijke bevlogen instructeurs

Goede begeleiding. Enthousiaste instructeurs.

Rob is een topper

Wat is Rob een fijne rijinstructeur, hij neemt fijn de tijd en geeft vertrouwen. Qua administratie is Hartel een fijne rijschool.

Hele goede rijschool

Ik zou iedereen deze rijschool aanbevelen. Ik heb hier mijn rijlessen voor de motor gevolgd. De instructeurs hebben mij tijdens die lessen voorzien van super goede uitleg en tips en tricks waardoor ik in één keer mijn Avb examen gehaald heb.

Fijne rijschool

Ze zijn enthousiast, stimuleren je en er is een ontspannen sfeer. Leren mag.

Veel gedoe maar wel mijn rijbewijs

Eerste instructeur stopte, heeft mij ook blijkbaar alles verkeerd uitgelegd. Tweede had ik geen klik mee de derde was gezellig maar ze kon me niet goed gerust stellen maar juist meer zenuwachtig maken. Wim is een top vent!

ge-wel-dig

Ik werd heel fijn ontvangen, de uitleg was perfect en heel duidelijk. Verder was het heel gezellig wat heel fijn was.

Zeer goede ervaring gehad met Hartel Rijopleidingen.

Goede begeleiding, op tijd, fijne hulp en communicatie tijdens en na de lessen.

Best oke

Er werd wel heel veel gestopt om koffie te drinken. Of iets anders! Vaak 10 min per les verloren.

Hebben uitstekend begrepen waar hun vak om draait

De afgelopen maanden heb ik vooral van Marten, soms van Rick, leren motorrijden. Mijn waardering van een 10 zit ‘m vooral in het enthousiasme, de inzet en deskundigheid van deze heren. Door hun persoonlijke benadering en een goede dosis humor, bouw je snel een vertrouwensband op. Daardoor veel geleerd en vaak gelachen. Hebben uitstekend begrepen waar hun vak om draait.

Top rij school

Wat een leuke en leerzame tijd gehad met Marten en Rick, goeie gasten. Laura bedankt voor de korte lijnen en mogelijkheden door alles samen met me maat peter te kunnen lessen en rijbewijs te behalen. Bedankt voor alles en tot onderweg.

Erg fijne rijschool Harderwijk

Fijn rijschool, duidelijk en efficiënt tegen een redelijke prijs.

Hele aardige mensen die geduld hebben met je

Ik vond het super leuk om een praktijk les te nemen. De mensen zijn super aardig, rustig en leggen alles goed uit. Ze maken plezier met je en je voelt je dan erg op je gemak. Ik beschrijf het als een zeer goede ervaring! Ga zo door

Fijne rijschool!

De instructeurs Marten en Rick zijn super, leggen alles duidelijk uit. En bij de planning kun je snel schakelen,top Laura! Ik kan iedereen deze rijschool aanraden

Super relaxed

Ik heb mijn getrapt examen gedaan bij Hartel, van A2 naar A. Super snel gegaan en fijn contact. Alles was snel geregeld en de enkele lessen die nodig waren hebben ook resultaat gehad. Al met al een fijne ervaring!

Fantastische rijschool

Perfecte service goeie rijinstructeur en alles netjes voor mekaar

Fijne sfeer

Meedenken en relaxed

Fijne instructeurs en goede communicatie

Instructeurs zijn kundig en geven waardevolle feedback afgestemd op je leermanier

Zeer behulpzaam om het goed geregeld te krijgen.

Ik heb Rijopleiding Hartel opgezocht via Google. Ik zocht een balans tussen voldoende uren rijden en waar voor mijn geld. Zodoende dat ik bij Hartel terecht ben gekomen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Ze waren zeer behulpzaam toen ik vroeg of het misschien mogelijk was om het examen datum te verplaatsen zodat ik ook een verzoek van mijn werkgever kon inwilligen. Iets wat bijna onmogelijk is gezien de drukte bij bij het RDW. Toch is ze dat gelukt en mede een fijne rij instructeur ben ik nu de trotse bezitter van een rijbewijs BE Hartelijk dank Hartel.

Altijd enthousiast les gehad en veel geleerd. In 1x geslaagd en altijd met een vertrouwd gevoel de weg op

Goede rijopleiding

Goede rijopleiding en leuke instructeurs!