Zojuist mijn BE en 3e rijbewijs via Hartel behaald. Wederom een fijne ervaring en professionele begeleiding. Bedankt Marc en Laura!

Zeer goede rijschool en instructeur!

Een rijschool die goed met je meedenkt en voorbereid op het examen.

Goede ervaring

Mijn ervaring bij Hartel is erg goed, ik heb wat meer spanning achter het stuur en kon de tijd nemen om mij goed voor te bereiden. Erg blij dat ik voor Hartel heb gekozen.

Gewoon goed.

Prettige en duidelijke instructeur, geen gedoe en in 1x geslaagd. Wat wil je nog meer?

Goede en prettige begeleiding, geslaagd in 1 x!

Voor het BE rijbewijs in 1 dag kun je hier prima terecht. 's morgens een aantal uren op pad en met goede tips snel inzicht gekregen in het rijden met een kar. Vol vertrouwen het examen in gegaan, meer dan voldoende volgens de examinator!

De les was fijn en de instructeur was erg rustig en duidelijk. Het examen ging goed en was een fijne algehele ervaring!

Goede rijschool

Goede begeleiding, duidelijke uitleg

Prima rijschool

Na een keer zaken toch geslaagd Dankje wel

Heldere uitleg

Stapsgewijs vlot mijn motorrijbewijs in één keer gehaald!

fantastische rijschool!

Duidelijke uitleg van instructeur.

Blijven allemaal positief

Erg positief en aardig instructeurs

Heel erg leerzaam

Als je al een tijd je rijbewijs hebt sluipen er wat dingen in, dat is normaal, wanneer je dan je rijbewijs uit gaat breiden en dus op nieuw moet lessen , dan is het fijn dat je een instructeur treft die dit snapt en je weer even op scherp zet, je nieuwe inzichten geeft. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een hele fijne rijschool is.

Super fijne rijschool en instructeur!

Veel geleerd in de lessen en leuke rijinstructeur!

Dit is een uitstekende rijschool ze nemen Echt de tijd voor je en begeleiden je supergoed tijdens je lessen

Net even meer

Niet alleen klaarstomen voor het papiertje, maar net even een beetje meer waardoor je je zekerder voelt op de motor.

Goede BE-opleiding, kundige instructeur met kennis van zaken.

Duo BE-opleiding is goed te doen in één dag wanneer je ervaring hebt met rijden met een aanhanger. Kundige instructeur die met gepaste humor de opleiding aangaat. Was een prettige dag met voldoende afwisseling van praktijk, pauze en theorie. Communicatie vooraf was ook prettig, duidelijk en helder. Prijs is ook goed.

Goede ervaring en juiste aandacht van de instructeurs

Beste ervaring heb gehad met de eigenaren van Hartel, Marc en Laura. Van hun heb ik het meeste geleerd in de laatste deel van mijn rijlessen. Helemaal top!

Goede ervaringen

Heb me kar rijbewijs in éen keer gehaald. Was en aardige relaxede man die de tijd en me goed leerden.

In een keer geslaagd dankzij rijschool hartel

Fijne instructeur, alles verder goed geregeld. Is jammer dat ze het weer nog niet kunnen regelen,ha ha Succes verder met de nieuwe kandidaten. Groet denz

Erg blij met Pieter! Topper!

Fijne motiverende instructeurs met veel flexibiliteit in de planning van lessen.

Goede rijschool met motiverende instructeurs. Daarnaast heb ik het als zeer prettig ervaren dat er veel flexibiliteit was m.b.t. planning.

Veel informatie op een goede manier uitgelegd.

Een zeer leerzame dag met een hoop informatie . Pieter bedankt voor je kennis .

Hele goede rijlessen van Rob gekregen.

Rob heeft mij altijd goed begeleid en laten zien wat ik nog onhandig of fout doe en hoe ik dat kan oplossen. Daarnaast geeft hij veel handige tips en houdt hij vooral rekening met je. Ik zou het zeker aanraden om hier te lessen.

Goede rijschool, fijne instructeurs.

Goede lessen van hele fijne instructeurs die je goed helpen om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen. In één keer geslaagd voor de AVB en AVD voor de A-rijbewijs. Bedankt!

Ontzettend goede rijschool!

Erg fijne rijschool met ervaren instructeurs

Smaragd 41

3893 EP Zeewolde