Blij dat het achter de rug is!

In mei ben ik gestart bij Hartel Rijopleidingen om mijn motorrijbewijs te halen. Naar aanleiding van alle positieve reviews heb ik telefonisch contact opgenomen en mijn wensen / verwachtingen uitgesproken. Na een positief gesprek heb ik me ingeschreven voor een lespakket incl. examens. Helaas verliep vanaf dat moment de communicatie moeizaam. Telefonisch vaak onmogelijk en een duidelijke voorkeur voor WhatsApp. Dit heb ik diverse malen besproken waarna het even iets soepeler leek te gaan, maar daarna snel weer afzakte naar een voor mij onacceptabel niveau. Van te voren lijkt alles mogelijk en niets te gek, ben je eenmaal binnen loopt alles toch precies zoals Mark en Laura het willen. Weggaan is ook geen optie, je hebt je examens al betaald dus ik heb mijn tijd er maar uitgezeten. Regelmatig worden kandidaten compleet afgebrand na afloop van de rijles, ook al staan er meerdere andere kandidaten omheen. Wellicht om ze te ‘motiveren’, maar mijns inziens werkt dit nogal averechts. Wellicht vraag je je af waarom ik dan toch een 7 geef; lager worden de beoordelingen niet geplaatst; check de algemene voorwaarden maar even…… Een pluspuntje heeft Hartel wel; Paul is n goeie instructeur! Afgelopen maandag heb ik afgereden en ben ik geslaagd. Mocht je overwegen voor Hartel te kiezen zou ik daar nog eens goed overnadenken.

Goed begeleid, een aanrader!

Een hele fijne rijschool! me instructrisse gaf me elke les weer goed en duidelijk instructies.

Erg goed!

Mijn ervaring bij Hartel was erg fijn. Mijn rij instructeur was erg fijn en erg duidelijk. Hartel Rijopleidingen is echt aan te raden om je rijbewijs te halen!

Ontzettend fijne lessen!

Het lessen bij Hartel vond ik erg fijn! De rijinstructeur geeft een duidelijke uitleg, waar je op moet letten en hoe je moet reageren in bepaalde situaties. Ik heb een fantastische tijd gehad tijdens het lessen. Gonnie bedankt!

Vriendelijk en leerzaam

Super goede ervaring met instructeur die goede en duidelijke uitleg geeft. Ze denken heel goed mee als er problemen zijn en zorgen voor oplossingen. Goede rijschool :)

Prettig

Ik heb mijn rijlessen bij Hartel als prettig ervaren door de rustige en duidelijke uitleg. De rijlessen waren gezellig en goed.

Rijschool voor je toekomst!

Een rijschool met fijne instructeur met veel kennis en ervaring. Die met veel plezier, enthousiaste en een rustige manier situaties kunnen overbrengen. Veel nuttige tips en informatie die ervoor zorgen dat je niet alleen je examen kunt halen, maar ook voor de rest van je toekomst met plezier op de weg kan zitten. Wil jij een rijschool waar je elke keer met plezier op de weg zit? Ga dan naar Hartel rijschool! Zien ze je daar?

Top rijschool!

Erg fijne instructeur met veel kennis en ervaring, die dat ook op een enthousiaste en rustige manier kan overbrengen. Veel nuttige tips en informatie die ervoor zorgen dat je niet alleen het examen kunt halen, maar ook daarna veilig en met plezier de weg op kan. Daarnaast verloopt al het contact vriendelijk en snel. Naar mijn mening dus een hele goede rijschool!

Goed!!

Goede en fijne lessen gevolgd bij Hartel, alles voor mijn motor rijbewijs in een keer gehaald!

Goeie vakkundige mensen , denken met je mee !

Leerzaam

Hele duidelijke instructies en fijne manier van het lesgeven.

Top service, goed geregeld

Na een mindere ervaring bij andere rijschool mijn dochter hier herexamen voor brommer laten doen.. Op goed advies van Hartel haar nog wel een aantal lessen laten volgen. Dankzij Laura en instructeur Paul nu wel geslaagd.. Hartelijk dank Team Hartel.

Uitstekend!

Rijschool Hartel is zonder twijfel een echte aanrader. De lessen zijn altijd kwalitatief en inhoudelijk goed. De begeleiding en feedback vind op een kalme manier plaats. De rijschool denkt altijd mee bij problemen en is goed bereikbaar. De lesauto is daarnaast schoon en goed onderhouden. Bij deze rijschool heb ik mijn examen in een keer gehaald, met dank aan mijn instructrice Gonnie.

Hele fijne, gezellige en leuke lessen en instructeurs

Alles op je eigen tempo en de instructeurs kennen je echt. Ze geven je vertrouwen en alles wordt op je eigen tempo gedaan. Er wordt geluisterd naar je eigen leerbehoeftes en het meest fijne: de verlaagde motoren!

Enthousiast

Enthousiaste en super gezellige lessen gehad van Gonnie,

Fijne lessen van Mark

Er word fijn ingespeeld op de situatie van de cursist.

Ik heb een fantastische ervaring bij Hartel met het volgen van hun motor rijlessen. Super fijne instructeurs die je op de juiste manier voorbereiden en helpen om goed je examens in te gaan. Ik kan ze niks anders dan aan bevelen!

Very happy

Very happy with the service

Heb een goede ervaring gehad.

Mijn instructrice Gonnie, heeft mij duidelijk en goed uitleg gegeven. Voelde mij tijdens de lessen op mijn gemak en niet gespannen.

Erg goed

Top kerel die Paul. Fijne lessen gehad en een eerlijk advies gehad. Daarnaast is bij Paul het doel om te slagen en niet om zoveel mogelijk geld aan je te verdienen. Ook word er op een leuke manier uitgelegd en geleerd zodat niet het zelfvertrouwen en eigenwaarde je in de schoenen zakt. Deze dingen waren bij mijn vorige rijschool wel aan de hand. Hierdoor bij die rijschool het vertrouwen verloren en bij Hartel terecht gekomen. Achteraf alleen maar blij om.

Leerzaam

Bij Hartel Rijopleidingen heb ik een uitstekende tijd gehad. De instructeur was erg attent en gaf duidelijke instructies tijdens het lessen. Mijn ervaringen met rijscholen was voorheen niet positief, Het ging altijd om het slagingspercentage en hoeveel kon er aan mij verdient worden. Bij Hartel heb ik voor het eerst! Fijne lessen gevolgd en daadwerkelijk een zelfverzekerd examen gereden ipv met hakken over de sloot het examen afronden met een voldoende. De rijschool zal door mij zeker als een aanrader omschreven worden. Mijn laaste rijbewijs zal ik ook zeker in samenwerking met hun willen behalen.

Goede begeleiding

Fijne rijschool

Een kleine rijschool met mensen met hart voor het vak. Ze zijn aardig, maar draaien niet om de waarheid heen. Ze zijn zuinig met complimenten, maar geven ze als je het echt verdient hebt. Ze zijn duidelijk met wat je verkeerd doet en geven bruikbare tips. Ik heb ooit gereden bij een rijschool waarvan de instructeur mij uitschold wanneer ik het niet goed deed. Dat zal bij Hartel niet gebeuren. Maar ze laten je zelf wel nadenken, je krijgt het juiste antwoord niet op een zilvere plaat gepresenteerd. Ze laten je dingen ervaren, zodat je ervan leert.

Hartel(ijke) Rijschool

Fijne instructeurs die alles goed uitleggen en veel ruimte laten voor het zelf ontdekken. Soms een wat horkerige manier van iets duidelijk maken, maar toch een zeer ruime voldoende

Bijzonder leerzaam

Leuk om in mijn geval als automobilist aan het motor rijbewijs te beginnen en een nieuwe kijk op verkeer te krijgen waardoor ook mijn auto rijden verandert. Marc, Laura en Paul hebben een hele duidelijke focus op techniek en veiligheid en dat merk je elke les. Ik les hier met veel plezier!