Goede ervaring en juiste aandacht van de instructeurs

Beste ervaring heb gehad met de eigenaren van Hartel, Marc en Laura. Van hun heb ik het meeste geleerd in de laatste deel van mijn rijlessen. Helemaal top!

Goede ervaringen

Heb me kar rijbewijs in éen keer gehaald. Was en aardige relaxede man die de tijd en me goed leerden.

In een keer geslaagd dankzij rijschool hartel

Fijne instructeur, alles verder goed geregeld. Is jammer dat ze het weer nog niet kunnen regelen,ha ha Succes verder met de nieuwe kandidaten. Groet denz

Erg blij met Pieter! Topper!

Fijne motiverende instructeurs met veel flexibiliteit in de planning van lessen.

Goede rijschool met motiverende instructeurs. Daarnaast heb ik het als zeer prettig ervaren dat er veel flexibiliteit was m.b.t. planning.

Veel informatie op een goede manier uitgelegd.

Een zeer leerzame dag met een hoop informatie . Pieter bedankt voor je kennis .

Hele goede rijlessen van Rob gekregen.

Rob heeft mij altijd goed begeleid en laten zien wat ik nog onhandig of fout doe en hoe ik dat kan oplossen. Daarnaast geeft hij veel handige tips en houdt hij vooral rekening met je. Ik zou het zeker aanraden om hier te lessen.

Goede rijschool, fijne instructeurs.

Goede lessen van hele fijne instructeurs die je goed helpen om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen. In één keer geslaagd voor de AVB en AVD voor de A-rijbewijs. Bedankt!

Ontzettend goede rijschool!

Erg fijne rijschool met ervaren instructeurs

Instructeurs als prettig ervaren, goed en flexibel contact gehad met de planner.

Beide instructeurs als prettig ervaren, fijne communicatie gehad, avb in 1 keer gehaald, wegens persoonlijke omstandigheden avd in 2 keer. Prima rijschool.

Ik vond het rijden erg leuk door Haci

Ik heb mijn rijexamen in 1 x gehaald omdat Haci elke keer wist wat ik wel en niet kon.

Bevlogen rij-instructeur!

BE-rijbewijs vandaag (met succes) gehaald. Goede, uitgebreide les gehad, waarin leuk genoeg veel dingen/routes gereden zijn die tijdens het examen ook naar voren kwamen. De instructeur was vriendelijk, maar ook "streng/nauwkeurig", op de goede manier. Erg prettig. We hadden een "duo-opleiding", hiervoor heb je wel echt wat ervaring met een aanhangwagen vooraf nodig.

Helemaal top

Duidelijk uitleg en aardige instructeur

leuke rijschool

Aardige lesgever, goede lessen en in een keer mijn brommer rijbewijs gehaald!

Eerlijke en goede kwaliteit van lessen!

Leuke instructeurs die veel bij brengen over het motor rijden in korte tijd. Zijn eerlijk en flexibel en proberen goed mee te denken bij het inplannen van de lessen. Zeker een aanrader voor het behalen van je motorrijbewijs

Super goeie en fijne instructeur mat dank aan Marc. Niks op aan te merken en ik heb in een paar uur op een goeie en leuke manier leren rijden. Dank daarvoor

Top rijschool

Zojuist geslaagd voor het behalen van men motor rijbewijs Top instructeurs met goeie en fijne uitleg en vooral duidelijk Flexibele qua les tijden en om te kunnen verplaatsen kortom top rijschool aanradertje harderwijkers en omstreken Mvg kevin

Mijn ervaring met de rijschool was uitstekend;

De instructeur was geduldig, deskundig en zorgde ervoor dat ik me altijd op mijn gemak voelde achter het stuur, wat resulteerde in een succesvolle en zelfverzekerde rij-examen.

Goede begeleiding

Goede motorrijschool waar je echt leert motorrijden.

Super geregeld

Fijne instructeur, en zeker aan te bevelen!

Topbedrijf.

BE duo opleiding gedaan. Perfect geregeld allebei in 1 keer geslaagd. Gezellige dag gehad.

Super fijne rijschool

Ik heb hier mijn motor rijles gevolgd. Fijne instructeurs zowel Rick als Marten,echt toppers! En niet te vergeten,Laura,super snel met les inplannen altijd wel een mogelijkheid om op jouw gewenste tijdstip te kunnen lessen. Ik kan niet anders zeggen een super fijn bedrijf om je lessen te volgen!

Mega fijne rijschool

Top instructeurs! En ook de planning is heel prettig om mee te communiceren!

ik ben zeer tevreden over Hartel. De instructeurs zijn kundig en relaxed (zeker fijn voor mij wanneer de zenuwen hoog opliepen). Opbouwende feedback en mooie leermomenten gehad! Bedankt voor alles en nu maar veel kilometers maken!

Prima rijschool en vriendelijke instructeurs

Goede feedback en tips tijdens de oefeningen maar ook na afloop vindt er een evaluatie plaats! Helemaal top, aanrader!!