goede service, goed behandeld

Zeer snelle levering uit de webshop. En uitermate klantvriendelijke afhandeling van een vergissing in levering. Echte service bestaat nog.

• Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij komen specifiek helemaal uit Noord Holland om onze caravan bij Tak - Caravans te kopen. Er is veel technische kennis bij de medewerkers. Service gerichtheid en klant vriendelijkheid staan op zeer hoog niveau. Je kan merken dat de klant central staat. Vandaar dat we er 4 uur reis tijd voor over hebben (Heen & Terug). Wij zeggen altijd dat je een product overall kan kopen maar dat het niet vanzelf sprekend is dat de service er goed is, echter hebben dit wel gevonden bij Tak Caravans. Tak Carcavans ontzetten bedankt voor het leveren van onze caravan!!!!

goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk. Je bent er geen nummer ,men kent je direct bij naam en dat voelt erg prettig aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Top service! Klant gericht en denken echt met je mee. Medewerkers van Tak Caravans bedankt! We zijn nog steeds gelukkig met onze aankoop van onze Sprite caravan.

perfect, zeker aan te bevelen

Na recensie 11-7-2016. Heeft tak caravans contact opgenomen met ons. Bleek een miscommunicatie geweest te zijn. Alnog fijn geholpen en ons probleem met de voortent is netjes opgelost. Bedankt tak caravans voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

Leuk en mooi bedrijfje altijd vriendelijk staan steeds klaar voor één of ander oplossing te zoeken . Bij het binnekomen word er steeds een lekker bakje koffie aangeboden vind ik geweldig.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service,vriendelijk te woord gestaan via telefoon. Hier bestel ik weer als ik wat nodig heb.

goede service, goed behandeld

Wij zijn altijd netjes en correct geholpen. Wij voelen ons als klant gewaardeerd. Klasse !, vooral naast zo\'n grote buurman.

goede service, goed behandeld

Werd snel en goed geholpen na afspraak.

goede service, goed behandeld

goed en netjes geholpen worden,denken met je mee

goede service, goed behandeld

Je wordt er vriendelijk geholpen, prijsafspraken van onderhoud of nieuwe dingen aanschaffen en laten monteren aan je caravan worden prima nagekomen.

goede service, goed behandeld

Leuk, niet te groot bedrijf waar ze je kennen en goed helpen. Ze hebben tijd voor een praatje , en als je iets niet weet krijg je goede uitleg. Daarom komen wij er graag.

goede service, goed behandeld

Ben er nog maar 1 keer geweest in mei voor onderhoud van de caravan en was uitermate verrast door de vriendelijkheid en hun professialisme! Zeer aangename medewerkers.

goede service, goed behandeld

Uitstekend, klantvriendelijk bedrijf met hart voor de zaak!

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk, goede uitleg en een praatje voor de klant, niks mis mee

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

zeer kundig, goed advies, snelle afhandeling, duidelijk, vriendelijk, behulpzaam

goede service, goed behandeld

Travel Vision R6 vorig jaar gekocht. vroeg om een update, kreeg hem netjes via de mail binnen.

goede service, goed behandeld

Buitengewone service bij mankementen aan TV apparatuur tijdens vakantie in buitenland. Vervangende onderdelen direct opgestuurd. Toppie !! Onderhoud vakkundig en goed.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

slechter dan verwacht

Voor service beurt caravan brengen en dan ben je hem 2 weken kwijt. Met kleine storingen idem dito. Bij probleem wordt gezegd ik heb dat niet geleverd en weet ik er weinig van dus vraag maar aan bv je aanbieder tv,.

• Reden bezoek Andere reden

Dim we hebben heel veel voor je gedaan. ja tussen halen en brengen zit 2 weken. meestal is deze eerder klaar. schotel update heb ik gratis verstuurd en gelijk dezelfde dag geregeld das toch top service doen andere niet. (dat canaldigitaal wat veranderd kunnen wij niets aan doen) dat de reciever niet van ons komt kan ik u daarbij helaas niet helpen. als je iets bij de media markt koopt en kun je ook niet bij de BCC om gratis geholpen te worden.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk en goede hulp leuke ontvangst en goede zorg en onderhoud ach alles is gewoon zeer goed en zal er ook altijd blijven komen .

Sprundelseweg 39 4715RB Rucphen

0165-343 489