Fijne rijschool en een goede begeleiding naar het examen!

Anil heeft mij heel goed begeleid naar het examen. Ik werd elke les steeds zelfverzekerder en ik wist na elke les ook waar mijn verbeter punten lagen. Ook was het een heel aangenaam gevoel dat je bijna alle wegen in Alkmaar al had gereden. Ik zou je zeker aanraden om bij deze rijschool te gaan lessen!

Een persoonlijk gerichte rijschool

Voor iemand die niet in Nederland is geboren, heb ik een persoonlijke en geduldige rijles gehad. De Rijinstructuur is heel aardig en legt dingen heel duidelijk uit. Ook werd er maatwerk geleverd omdat ik de Nederlandse wegen en regels niet zo goed ken. En omdat ik hoogzwanger was werd daar ook heel goed rekening mee gehouden. Ik heb mijn tussentijdsetoets en praktijkexamen in een keer gehaald. Dit heeft mij een hoop geld bespaard. Ik zou iedereen deze rijschool aanraden!

Helemaal top!

Heb heerlijk gelest bij Commandeurs En het is het zeker waard om bij Commandeurs te lessen !! Je krijgt waar voor je Geld top Team!!

In 1x geslaagd, hele goeie rijlessen en alles heel snel opgepikt door de goeie leermomenten

In 1x geslaagd! Hele goeie en leerzame rijlessen. Hele leuke instructeurs en na elke rijles perfecte feedback om na rijles te verwerken. Heel snel geleerd. Eerst kreeg ik rijles van Emine. Heel snel alles op gepikt en daarnaast hele goeie kritiek om vlotter en veiliger te rijden. De examen trainingen kreeg ik van Anil. Heel veel van geleerd. 2/3x per week les genomen en daarna examen gedaan ging super goed! Bedankt autorijschool De Commandeurs! Nu veilig de weg op met hele goeie kennis!

Vol vertrouwen achter het stuur!

Rijschool Commandeurs is een uitstekende rijschool met hele goeie rijinstructeurs. De rijlessen zijn leerzaam, leuk en hebben een goed tempo. Alles wordt uitgelegd en behandeld en als er ergens wat extra aandacht en tijd voor nodig is dan is dat zeker mogelijk. Fouten worden niet gezien als iets slechts maar als een leermomentje, wat heel fijn is gezien je zo steeds beter wordt en steeds minder fouten maakt. Ik zou rijschool Commandeurs altijd aan iedereen aanraden gezien het een fantastische rijschool is met persoonlijke aandacht voor iedereen en altijd een leuk babbeltje. Elke keer dat ik weer eens de auto in mocht stappen kreeg ik weer te horen dat er allemaal mensen in één keer waren geslaagd en nu mag ik mezelf aan die lijst toevoegen allemaal dankzij Anil en rijschool Commandeurs.

Super tevreden!!

Bij deze wil ik graag alle instructeurs van de rijschool bedanken! Niet alleen vindt ik dat ze erg professioneel werk hebben geleverd, maar ook goeie trainingen gaven en exact zagen waar ik extra aandacht moest besteden om mijn zwakke punten te verbeteren. Ook de inschatting van de instructeur (Anil) kwa de hoeveelheid lessen die ik nodig heb waren exact correct. Hierdoor heb ik mijn tussentijdse toets, en rijexamen in 1x kunnen halen! Ook heeft Anil ervoor gezorgd dat ik al heel gauw mijn rijexamen kon doen en dus niet maanden lang hoefde te wachten hiervoor!

Fantastische rijschool met zeer goede instructeur(s)

Rijschool Commandeurs is hét voorbeeld van hoe goede rijlessen in elkaar moeten zitten; alles wordt van begins af aan duidelijk en rustig uitgelegd, en iedere les werd stap voor stap iets uitdagender. Zo kan iedereen op eigen tempo leren rijden en is er geen druk om zo snel mogelijk te slagen. Tijdens mijn lessen reed ik voornamelijk met Anil, een rustige, oprechte en vriendelijke man, maar ook als ik een lesje met een collega reed, was de sfeer altijd vriendelijk en ongehaast. Ook worden lessen goed afgestemd op de leerling, zodat die zo veel mogelijk leermomenten heeft in elke les. Als iemand dus aan mij vraagt wat de beste keuze is wat betreft een rijschool, dan is mijn antwoord dus absoluut Commandeurs!

Prettige rijschool met een goede voorbereiding voor mijn examen!

Ik heb de lessen met Anil en zijn collega Emine als zeer prettig ervaren. Bij Emine heb ik mijn bijzondere verrichtingen (zoals achteruit inparkeren) snel onder de knie gekregen. Ze legt alle stappen duidelijk en helder uit. Ook de lessen met Anil waren fijn. De kwaliteiten van Anil zijn dat hij rustig en vriendelijk blijft tijdens zijn instructies. Hij heeft enorm veel kennis van de examenroutes rondom Alkmaar en kon mij daardoor erg goed voorbereiden op mijn examen. Inplannen van de lessen is flexibel. Gezien ik veel moeite had met spiegelen heeft Anil zelfs een keer speciaal op zondagochtend een les gepland om daaraan te werken. Dat kun je zeker niet van elke rijschool zeggen, dus ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Een rijschool om aan te raden!

Vanochtend ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs B dankzij de fijne lessen van Anil, Raisa en Emine, waar ik altijd naar uitkeek. - Bij deze rijschool hebben de instructeurs altijd veel geduld. Een fout wordt niet per se gezien als een fout, maar als een leermoment; er is veel ruimte om onderdelen die minder gaan te verbeteren. - Naast de focus om goede controle over de auto te krijgen in alle situaties, worden er ook veel examenroutes (in Alkmaar) gereden, waardoor handelingen die op het examen gedaan moeten worden eigenlijk automatisme zijn geworden. - Daarnaast rijd je met Anil ook veel buiten het examengebied Alkmaar, bijvoorbeeld richting Haarlem/Bloemendaal en Badhoevedorp. Deze verscheidenheid aan routes heeft mij heel erg geholpen om mijn inzicht te vergroten. Kortom, met deze rijschool ben je goed voorbereid op je praktijkexamen. Een aanrader!

Erg veel leerzame momenten

Bij de rijschool commandeurs leer je op eigen tempo hoe je veilige kilometers kan maken. Elke les is er veel ruimte voor feedback en voor gezeligheid. Ik ben altijd met veel plezier gaan lessen dit volledig te danken aan de rijschool. Bij de Commandeurs leer je meer dan alleen autorijden je creerd veel inzicht doordat je bij de examen voorbereidingen op andere plekken gaat rijden. Dit zorgt voor beter rij inzicht wat je goed kan gebruiken bij afrijden. Fouten maak je niet het zijn leermomenten je blikt terug en met de uitleg maak je deze fouten niet meer. Ik wil de rijschool graag bedanken voor hun inzet en voor de leuke lessen.

Fantastische rijschool

Dankzij de fantastische begeleiding van Anil en Emine ben ik vandaag in één keer geslaagd! Tijdens de lessen veel handige tips en tricks gehad en kreeg ik veel inzicht door het rijden in andere steden. Na elke les kreeg je een goede feedback op wat goed ging en wat beter kon gaan.

Bedankt!

Anil en Emine zijn twee heel rustige, geduldige en vriendelijke Rijinstructeurs. Dankzij hen heb ik mijn rijbewijs behaald! Gedurende de lessen geven ze aan wat je in sommige situaties beter had kunnen doen,, maar benadrukken ze ook de situaties die je goed hebt uitgevoerd. Mocht er toch een situatie voorkomen dat niet verliep zoals je hoopte, krijg je alle ruimte om deze meerdere keren te herhalen. Verder kan je voorafgaand van een les aangeven wat je zou willen herhalen of oefenen. Uiteraard wordt hier rekening meegeholpen tijdens de route. Door de jaren ervaring die Anil en Emine hebben, weten ze de uitdagende verkeerssituaties op te zoeken. Deze momenten zijn onwijs leerzaam voor mij geweest. Tot slot wil ik Anil en Emine onwijs bedanken voor hun geduld en gezelligheid tijdens de lessen.

Goede begeleiding en daardoor in 1 keer geslaagd!

Een paar dagen terug ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Met alle coronamaatregelen zat het niet altijd mee maar dankzij de goede begeleiding van rijschool commandeurs is het toch gelukt! Ik heb afgereden in Alkmaar waar ik dan ook veel geoefend heb met Anil. Zoveel mogelijk examenroutes gereden waardoor je heel goed bent voorbereid voor het examen. Heel erg bedankt!!

superfijne rijschool, motiverend en positief.

Ik heb altijd met heel veel plezier gereden bij Anil, foutjes waren leermomenten en je werd altijd gemotiveerd om beter te worden in het rijden. Als je goede dingen deed werd dat ook benoemd, dit maakte het heel fijn om naar rijles te komen en zorgde ervoor dat ik altijd zin had in de rijles. Als je helemaal klaar bent met je rijlessen kan je overal veilig de weg op omdat Anil je ook traint op verschillende plekken (Haarlem, Badhoevendorp, Heemstede Etc.) Kortom; toprijschool!

Goed, professioneel en kwaliteit

Nadat mijn moeder mij als verrassing een proefles cadeau deed, kwam ik bij Anil om mijn rijlessen te nemen. Wat een fijne rustige man is dit, duidelijke uitleg en stap voor stap opbouwend om steeds beter te worden. Ook heb ik samen met Elmina gereden, ook zij heeft heel veel geduld voor je en maakt het niet uit van wie je de rijlessen krijgt. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Dus wil je een goede begeleiding en kans op in 1 keer slagen, meld je dan aan bij autorijschool Commandeurs, ik weet waar mijn broertjes ook gaan rijden ;). Dank jullie wel Anil en Elmina voor de goede begeleiding en de fijne tijd die ik bij jullie heb gehad.

Goed, commandeurs geeft duidelijk les.

Commandeurs geeft eerste instantie heel veel vertrouwen. Ze maken je niet onzeker, als je fouten maakt krijg je goed uitleg. Ze nemen genoeg tijd voor je om goed te uitleggen. Ze zijn heel vriendelijk en respectvol. Ze luisteren goed naar je en steunt goed waar nodig. Erg professionel met veel ervaring. Top rijschool!!!! Dank je wel Anil

Rijles met een goeie ervaring

Vanochtend heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald! Anil begeleid je goed tijdens de lessen door zodat je jezelf blijft verbeteren in het rijden. Je wordt goed getraind met veel lessen naar je examen toe zodat je met zelfverzekerdheid de auto in stapt. Mocht er iets niet goed gaan dan wordt dat meteen gezegd en herhaalt zodat je het de beter kan doen. Je begint en eindigt met een positief en voldaan gevoel aan de lessen. En op deze manier ben je goed voorbereid en haal je je rijbewijs in één keer!

Zeer tevreden!

Hele fijne rijschool! Ik ben nooit met tegenzin naar de les gegaan, integendeel - het was altijd relaxed en gezellig met Anil, en na elke les ga je met goede feedback naar huis. De lessen waren gestructureerd, Anil weet precies waar je wanneer moet zijn qua kennis en skills en hij heeft goede tips voor elke situatie die je moet beheersen. Onwijs bedankt Anil!

Ik wil iedereen van rijschool commandeurs bedanken voor de leuke en leerzaame lessen. Ik ben blij dat jullie me zo goed geholpen hebben met het lessen en kiezen wat voor pakket goed bij mij past. Als je ADHD heb is rijschool commandeurs echt een aanrader!

Een geweldige rijschool waar je goed wordt begeleid!

Het zit erop! Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij de goede, leuke en leerzame lessen van rijschool Commandeurs onderleiding van Anil. Ik heb veel geleerd van zowel Anil als van Emine en daarbij wordt alles goed en rustig uitgelegd, stap voor stap op je eigen tempo en daardoor kreeg ik meer motivatie en dat krijg je ook te horen van Anil en Emine als je het goed doet en als je iets fout doet wordt dat geen fout genoemd, maar een leermoment daardoor neemt je motivatie met de tijd toe. Kortom ik zou iedereen deze rijschool aan willen raden, waar je veel leert en goed wordt begeleid!!

Geweldige rijschool

Deze week ben ik in een keer geslaagd voor mijn rijexamen. Dit alles dankzij de goede lessen van rijschool Commandeurs. De uitleg van de instructeurs is erg goed en duidelijk. Fouten worden niet gezien als fouten, maar als leermomenten. Echt een hele goede school om goed te leren rijden en vervolgens je examen te halen. Dankzij de vele lessen waar we vaak langs bekende examen punten rijden, kende ik de route ook al en dit heeft me ook erg veel geholpen om in 1 keer te slagen. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

Een top rijschool!

Mijn ervaring bij deze rijschool was erg fijn! In het begin vond ik het altijd nog erg spannend om te rijden, maar Anil stelde me altijd gerust. Hij legt alles heel goed uit en neemt ook de tijd om je van alles te leren. Als er iets even verkeerd ging was dit geen fout, maar een leermoment. Hierdoor werd ik een stuk zelfverzekerder in het rijden. Na de les wordt er ook nog besproken over wat er goed ging en wat voor leerpunten er zijn. Door dit te bespreken kan je het goed onthouden en voortaan nog beter doen. Een top rijschool dus, met top rij-instructeurs!

In een keer geslaagd door de geweldige instructeurs van rijschool commandeurs!

De rijlessen ervaarde ik als erg prettig, de lessen zijn in je eigen tempo en aangepast op een manier die voor jou het beste is. Fouten worden behandeld als leermomenten waardoor je ze beter onthoud. Ook word je goed voorbereid op je examen doordat moeilijke plekken worden geoefend.

Hele leuke ervaring gehad en een top rijschool

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald en heb veel genoten van anil en alle ervaringen! Dankzij zijn goeie feedback heb ik het kunnen halen. Bedankt Anil!

Bedankt Anil en Emine voor alle fijne lessen. Ik heb mijn rijbewijs gehaald door alle goede feedback.

Ruyn acker 30 1965 RM Heemskerk