Goed en veilig rijden, leer je bij Anil.

In één keer mijn rijbewijs gehaald! Dat komt vooral door de leerzame rijlessen van Anil. Bij hem leer je echt veilig en goed rijden. Zeker een aanrader! Bedankt voor de begeleiding. :)

Met de juiste begeleiding, in 1x mijn praktijkexamen gehaald.

Ik heb altijd mee veel plezier bij Anil gereden. Zeker in het begin was ik best zenuwachtig in de auto, maar Anil zorgt ervoor dat je je al snel op je gemak begint te voelen. In de rijlessen van Anil kan je nooit fouten maken, alleen maar leermomenten. Ook waren de examentrainingen van Anil heel prettig. In lessen van 2 uur lang zorgt hij ervoor dat je optimaal bent voorbereid op het praktijkexamen. Ik ben dan ook in 1x geslaagd. Ik raad het iedereen aan om bij autorijschool Commandeurs rijles te nemen. Heel erg bedankt voor de rijlessen!

Een geweldige ervaring

Rijschool Commandeurs is een goede en zeer bekwame rijschool die mij goed heeft geholpen om mijn rijbewijs in een keer te halen. Anil blijft altijd rustig en vriendelijk en zegt altijd als je iets fout doet op een strenge maar goede toon en traint je gelijk zodat je die fout niet nog een keer te gaat maken.

Hele fijne rijschool!

Vandaag ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Dit alles dankzij de goede lessen van rijschool Commandeurs. Elke les was heel duidelijk en fijn waar ik veel van heb geleerd. Anil en Emine zijn hele fijne en lieve rijinstructeurs. Wanneer je tijdens de les een fout maakt, wordt dit als leermoment gezien en niet als een fout. Ik heb veel geleerd van iedere rijles en wil bij deze Anil en Emine bedanken voor de fijne rijlessen! Rijschool Commandeurs is een hele goede rijschool die ik zeker aan iedereen zou aanraden!

Top rijschool

Nadat mijn vorige rijschool helaas failliet ging door Corona kwam ik bij Commandeurs terecht. Anil zijn manier van werken werkte top voor mij. Hij weet wat er van je verwacht wordt op een examen en bereid je hier goed op voor. Fouten noemt hij leermomenten zodat je er op een positieve manier mee om kunt gaan. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Door commandeurs ben ik goed voorbereid en heb autorijden goed geleerd.

Afgelopen vrijdag ben ik geslaagd voor mijn autorijbewijs! Dankzij de goede lessen van Anil heb ik veel geleerd en ben ik goed voorbereid mijn examen ingegaan. Ik vond autorijden aan het begin heel spannend, maar dankzij commandeurs stap ik vol zelfvertrouwen de auto in. Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen.

Goede begeleiding naar mij rijexamen toe, heel tevreden!

Ik kwam met een doel om mijn rijbewijs in 1 keer te halen en ja daarvoor heb je natuurlijk ook een goede begeleiding voor nodig. Niet alleen mijn zelfvertrouwen werd versterkt maar er werd ook met aandacht gewerkt aan alle fouten en onzekerheden tijdens mijn rijlessen. Ik wil bij deze Autorijschool De Commandeurs bedanken voor het vertrouwen in mij en de goede begeleiding naar mijn rijexamen toe.

Super fijne rijlessen!

Ik ben deze week in een keer geslaagd met behulp van de rijlessen van Anil! Anil neemt echt de tijd en aandacht voor je. In aanloop naar het examen rij je verschillende examenroutes, niet alleen in Alkmaar, maar ook in Haarlem en Zaandam. Hierdoor krijg je echt inzicht in verkeerssituaties en weet je waar je op moet letten als je in een nieuw gebied rijdt. Door de enorm goede rijlessen ging ik goed voorbereid en zelfverzekerd het examen in. Rijschool de Commandeurs is zeker een aanrader!

Fijne rijschool!

Hele fijne lessen, waarbij je meteen oefent met de bekende wegen voor de examens. Hierdoor raak je meteen vertrouwt met de moeilijke stukjes. Anil geeft veel aandacht aan de dingen die je lastig vind, zodat je extra vaak kunt oefenen en vertrouwen krijgt voor het examen.

Hele goede ervaring

Vanochtend ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen. De rijlessen van Anil leiden tot zelfverzekerdheid achter het stuur. Dit komt doordat er tijdens de rijlessen veel aandacht is voor het verbeteren van je fouten, omdat iedere fout een leermoment is. Voor de rest traint Anil je goed op het rijden in de regio van je praktijkexamen en daarom vind ik autorijschool commandeurs zeker een aanrader!

Echt een top rijschool

Ik heb vandaag in 1× geslagd dankzij Anil en Emine voor hun inzet. Ik heb echt goed rijlessen gehad, ook hard getraind voor mijn exam, goed en rustig uitgelegd, als iets fout gaat word gewoon een leer moment dan ga je de volgende les oefenen tot je goed bent en zelfverzekerd bent.

Duidelijke en rustige uitleg

Ik heb super fijne lessen gehad. Alle fouten waren leermomenten. Anil legde alles heel duidelijk en rustig uit. Als je iets niet begreep legde hij het zo vaak uit als je nodig had.

Fijne examentrainingen en goede begeleiding

Goede tijd gehad bij de commandeurs. Goede begeleiding gekregen en alles in 1 keer gehaald! Super blij en dank voor jullie inzet!

Mijn ervaring bij deze rijschool is super. Het zijn geen fouten die je maakt, het zijn leermomenten. Ze hebben super veel geduld en geven aan waar je volgende keer op moet letten. Ik heb er altijd fijne rijlessen gehad.

Rijbewijs in 1x

Na een langere tijd dan ik had verwacht het in met behulp van Anil en Emine eindelijk mijn rijbewijs kunnen halen in 1x. Beiden geven duidelijke lessen en leggen ze duidelijk uit wat je moet doen om beter te rijden. Je voelt je erg op je gemak als je de auto instapt. Zonder hun top begeleiding zou ik nogsteeds bezig zijn met het halen van mijn rijbewijs!! Ik wil jullie allebei hartelijk bedanken!

Fijne rijschool

Altijd met veel plezier gelest bij Anil en Emine. Nemen de tijd om dingen te oefenen die je moeilijk vind. Ook geven ze je een heleboel (zelf)vertrouwen. Ik ben in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Prima Rijschool

Ik heb les gehad van zowel Anil, als van Emine en ben in 1 keer geslaagd. Het was jammer dat het zo lang duurde voordat ik kon afrijden, maar daar kan de rijschool weinig aan doen. De lessen zijn erg leerzaam geweest en daardoor ging het elke les steeds beter. Daarnaast worden veel examenroutes gereden waarin er duidelijk werd waar de lastige punten zitten.

Great experience to have

Ik wil van deze time-out gebruik maken om Autorijschool Commendeurs te bedanken voor het spelen van een grote rol bij het behalen van mijn rijbewijs. Ze werken heel hard en waren toegewijd om me klaar te stomen voor mijn examen. Echt een geweldige ervaring, gaf het volledige vertrouwen om een ​​auto te beheren en creëert altijd een vriendelijke sfeer om te leren wat je nodig hebt. Ik raad deze rijschool aan. Dank U!

Altijd met erg veel plezier en vertrouwen hier autorijles gehad!

Vandaag ben ik in 1x geslaagd door de super fijne lessen van Anil! Nadat mijn broer hier in 1x geslaagd was, was de keuze snel gemaakt voor mij om hier ook te gaan lessen. En van deze keuze heb ik absoluut geen spijt gehad! Alle lessen waren erg fijn door Anil zijn slimme opbouw. Elke les ga je een stapje hogerop tot je uiteindelijk het totaalplaatje begint te zien. Anil heeft het beste met je voor en straalt rust uit waardoor je je altijd erg op je gemak voelt. Kortom: Autorijschool De Commandeurs is een absolute aanrader!

Leerzaam en gezellig

Ik wil autorijschool Commandeurs ontzettend bedanken voor hun vertrouwen en geduld. Ik heb ontzettend genoten van elke rijles en kwam altijd met plezier naar de lessen. Het fijnste aan Anil vond ik dat hij eerlijk en duidelijk was met zijn lessen, als iets goed was liet hij dat weten. En als er iets fout ging liet hij dat ook weten en maakte hij er een leermoment van. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik me prettig voelde achter het stuur en stelde me gerust als het even een keer niet heel goed ging. Al in al raad ik deze rijschool zeker aan!

In 1x geslaagd :))

Gister ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen. Dit door de fijne lessen bij Commandeurs. Het ritme wordt stap voor stap opgebouwd zodat je alle onderdelen goed onder controle hebt. Verder rij je niet alleen in het examengebied, maar kom je ook op andere plekken. Dit is niet alleen erg leerzaam, maar ook leuk voor de afwisseling.

Uitstekende rijschool

Tja en dan ben je geslaagd en vraagt Anil je een review te schrijven… Nou Anil ik kan u verzekeren dat het een hele positieve review wordt. Ik ben via mijn vriend bij rijschool Commandeurs terecht gekomen. Hij was toen al heel enthousiast en sprak altijd vol lof over Anil zijn lessen. Dus toen ik eenmaal begon had ik hoge verwachtingen! En ik moet zeggen dat al mijn verwachtingen waargemaakt zijn. Ik heb altijd super fijne lessen gehad. De uitleg was altijd rustig en duidelijk. Maakte je een keer een fout was het geen probleem, maar juist een leermoment. Dat is belangrijk, de leermomenten. Zo wordt een fout altijd omgezet naar iets positiefs! En doordat Anil alle examenroutes in Alkmaar kent wordt je super goed klaar gestoomd voor het examen. Ook was Anil altijd goed te bereiken en snel met inplannen. Als ik appte had ik eigenlijk altijd dezelfde dag nog nieuwe lessen in mijn rooster staan. Om af te sluiten wil ik Anil heel erg bedanken! Ik heb altijd fijn gereden en kan iedereen rijschool Commandeurs van harte aanbevelen!

Een hele prettige rijschool waar je snel leert

De commandeurs is een top rijschool. Anil is een rustige en motiverende instructeur die er voor zorgt dat je echt rij klaar bent voordat je op examen gaat. Rij bij Commandeurs en je gaat het sowieso halen succes.

Fijne rijschool en een goede begeleiding naar het examen!

Anil heeft mij heel goed begeleid naar het examen. Ik werd elke les steeds zelfverzekerder en ik wist na elke les ook waar mijn verbeter punten lagen. Ook was het een heel aangenaam gevoel dat je bijna alle wegen in Alkmaar al had gereden. Ik zou je zeker aanraden om bij deze rijschool te gaan lessen!

Een persoonlijk gerichte rijschool

Voor iemand die niet in Nederland is geboren, heb ik een persoonlijke en geduldige rijles gehad. De Rijinstructuur is heel aardig en legt dingen heel duidelijk uit. Ook werd er maatwerk geleverd omdat ik de Nederlandse wegen en regels niet zo goed ken. En omdat ik hoogzwanger was werd daar ook heel goed rekening mee gehouden. Ik heb mijn tussentijdsetoets en praktijkexamen in een keer gehaald. Dit heeft mij een hoop geld bespaard. Ik zou iedereen deze rijschool aanraden!