Prima!

Vriendelijke mensen, altijd even een praatje, keurig professioneel werk afgeleverd en prima prijs

Gewoon hoef

Goede ervaring en komt afspraken altijd na

Goede service, veel mogelijk

Komt goed over

Eerste afspraak hier. Alles is volgens afspraak verlopen. Mail en vragen worden vlot behandeld.

Professioneel, persoonlijk en betrouwbaar!

Sinds twee jaar is mijn Renault Mégane in onderhoud bij Rob en collega's. In die twee jaar moesten de standaard onderhoudsklusjes uitgevoerd worden, en ook de APK verzorgen Rob en collega's. Dat gebeurt altijd erg gedegen, alles in overleg en op een prettige, professionele en schone manier. Erg tevreden!

Niets op aan te merken

Afspraak APK en een set all weather banden. Keurig op afgesproken tijd, klaar terwijl ik wachtte. Goed geholpen. Vriendelijk, rustig en betrouwbaar overkomend. Netjes en schoon bedrijf.

klantvriendelijk

Klantgericht en betrouwbaar.

Een professioneel en vakkundig autobedrijf

Ik heb goede ervaringen met het autobedrijf. Veelzijdig, vakbekwaam, en klantvriendelijk. Ik heb mijn vriendin geadviseerd om naar dit autobedrijf te gaan.

Goede service, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zoals altijd weer perfecte service

Aan Rob vertrouw ik mijn oldtimer Jeep toe omdat hij er echt verstand van heeft. Hij weet waar hij op moet letten en verleent altijd net dat extra stukje service, waardoor je blij weer weggaat.

TOP autobedrijf !!

Autobedrijf Rob staat altijd voor je klaar

simpele bandenwissel , afspraak netjes gemaakt ; kon er op wachten , goede koffie .

Echte vakmensen

Goede service, goede communicatie, meedenken met de klant, maar bovenal echte vakmensen die je auto aan de praat houden of helpen.

Luisteren naar je problemen en naar oplossingen zoeken.

Goede overleg via telefoon duidelijk. Extra kosten worden eerst besproken.

Snelle en correcte dienstverlening.

uitstekend

UItstekend

Geweldige service

Auto wilde niet meer in de achteruitversnelling, Rob gebeld , kom maar even langs, kabels kapot ,als hiervoor een nieuwe kabel moet bestellen werd het nogal prijzig, Rob zei tegen mij ,we proberen wel wat anders te regelen, na een uur was het voor elkaar, ook gelijk even de andere versnellingen nagekeken en vervangen. Klasse. De auto rijdt weer als nieuw.

Zeker een aanrader!

Afspraken worden nagekomen. Prettige communicatie. Prijs kwaliteitverhouding oke. Na een aantal jaren nog steeds goed tevreden.

Hebben een 3 persoons camper gehuurd bij Rob. Mooie camper heel compleet, en goede uitleg gehad. Voor herhaling vatbaar.

• Reden bezoek Andere reden

Geweldig. Rob geeft super service. Hij maakt klanten blij. De beste garage die ik heb meegemaakt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Banden laten wisselen, ging allemaal prima.

Rondkamp 7 9461VE Gieten