Accuraat, creatief, betrouwbaar

Probleem was een simpele accu storing. Bij vervanging werd een ander probleem ontdekt dat technisch mechanisch werd verholpen door de monteur. Zonder dure, nieuwe onderdelen te hoeven bestellen. Petje af.

Professioneel deskundig en betrouwbaar.

Wij doen al geruime tijd zaken met Rob. Inmiddels meerdere auto's in onderhoud gehad. Afspraken worden altijd nagekomen. Vooraf is er altijd een inschatting van de kosten welke bijna nooit overschreden word. Mocht dit onverhoopt wel het geval zijn gaat dit altijd in goed overleg. Al met al een prima Autobedrijf.

Snelle en vriendelijke service!

Prima service..dik tevreden.

Accurate bewezen diensten. VW bestel goede reperatie en tevens beschikbaarheid van leenauto.

In één woord: prima.

Afgelopen week de auto naar Rob Boerema gebracht voor APK, grote beurt en distributieriem vervangen. Goeie communicatie (zowel digitaal als in persoon) en geen verrassingen. Ja, toch wel: de auto was netjes gewassen toen ik 'm ophaalde. Niet wereldschokkend maar gewoon prettig.

Bedankt voor je leuke reactie. Tot een volgende keer

Top Rob

Klant is een echte klant.

correct en vriendelijk geholpen

Super top service

Ik zit al jaren bij Autobedrijf Rob Boerema vanwege de goede service en klantvriendelijkheid. Ik word altijd goed ontvangen en voel me serieus genomen en gerespecteerd. Zolang ze het zo doen blijf ik mijn auto daar brengen!

Fijn te lezen dat je onze service zo waardeert. Tot een volgende keer

Fijne mensen

Bij Rob luisteren de mensen echt naar je en denken mee met een goede oplossing.

Goed en niet duur

Er wordt snel en nauwkeurig gewerkt.

Goede snelle service

Banden besteld, volgende dag wielen gebracht. Eind van de dag klaar, top geregeld volgens afspraak

Koppelingsprobleem

ik ben uitstekend geholpen via email contact. zeker een deskundig bedrijf met een kort en duidelijk antwoord.

klantvriendelijk

correct, snel en kundig

Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam. Een zeer nette goed georganiseerde bedrijf.

Een airbag issue en APK

Super geholpen

Ik heb geen verstand van auto's en ik ben dan ook op zoek naar een betrouwbare garage. Autobedrijf Rob Boerema is zo'n bedrijf die ik graag aanbeveel aan anderen. Betrouwbaar/eerlijk, snel en betaalbaar!

Top bedrijf

Vriendelijke eigenaar en personeel. Komt afspraak altijd na en doet alle moeite om de problemen op te lossen. Ben zeer tevreden over het bedrijf.

Bij Rob wordt je eerlijk behandeld en staat de klant centraal

Wij hebben al jaren erg goede ervaringen met Autobedrijf Rob Boerema. Onderhoud van de auto, banden wisselen en zelfs aanschaf doen wij bij Rob. Gewoon omdat het vertrouwd voelt en je erg vriendelijk behandeld wordt. Een prima adres voor mensen die zonder gezeur fijn in hun auto willen rijden.

Heel klantvriendelijk en de huurauto's rijden perfect.

Alles wordt snel, goed en op sympathieke manier geregeld. De auto"s rijden geweldig.

Keurige garage. Heldere afspraak en alles wordt met je overlegd. Geen verrassingen achteraf. Top !

Deskundig en prettig geprijsd

Deskundig en prettig geprijsd

Echte service

Reparatie koelsysteem en kachel laten uitvoeren. Vooruit gebeld over de kosten, leenauto mee en uiteindelijk prima geregeld. Kosten vielen zelfs lager uit dan vooruit ingeschat.

Niets op aan te merken. Zo hoort het!

Topbedrijf

Betrouwbaar, vriendelijk, vakkundig en zeer goede service. Topbedrijf.

Uitmuntend

Goede service. Klant vriendelijk en goede uitleg wat er gaat gebeuren en kisten plaatje.👍👏

Kwaliteit

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De auto is volgens afspraak gekeurd en een grote onderhoudsbeurt gehad. Kwaliteit en prijs zijn prima in verhouding.