Alles volgens afspraak. Goed geïnformeerd omtrent de werkzaamheden en de staat van m n auto.

Altijd goede ervaringen met deze garage. Ook vriendelijk en behulpzaam in het contact.

Mijn vw busje heeft hier verschillende reparaties ondergaan. Prima resltaat. Erg tevreden. Ook over het vriendelijk contact met tijd voor uitleg. Beschikbaarstelling van leenauto.

Zeer vakkundige service.

Onze Jeep maakte bij het voorste differentieel steeds meer lawaai en er lekte ook olie op diverse plaatsen. We zijn op zoek gegaan naar een Jeep specialist en kwamen zo bij Rob terecht. Hij heeft de Jeep eerst goed geïnspireerd en vervolgens een duidelijke diagnose en prognose gemaakt. Vervolgens heeft hij de reparaties zeer kundig uitgevoerd en ons tussentijds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Het geluid en de lekkages zijn goed verholpen en de Jeep klinkt en voelt weer als nieuw. We zijn erg blij dat we bij Rob terecht konden met de Jeep.

Geweldig bedankt

Geweldige service

Goede monteurs en vriendelijke bediening

Altijd correcte informatie over de reparaties en/of een goed advies.

Zeer vlot geholpen.

Zeer vlot geholpen.

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijk en betrouwbaar

Al jaren een topbedrijf

Al jaren trouwe klant bij ROB. Vriendelijk en deskundig personeel. Stoppen niet totdat ze het gevonden/gerepareerd hebben.

zeer goed

klant vriendelijke en verstand van zaken

Klantvriendelijk

Goede afspraken en goede uitvoering

Vakdeskundig en betrouwbaar

Keurig en persoonlijk!

Keurig aan afspraak gehouden en persoonlijke benadering

Klantgerichte service

Ik kom al 21 jaar bij Rob met mijn oldtimer voor APK en klein onderhoud. Laagdrempelig bedrijf met klantgerichte benadering en monteurs die meedenken en transparant overleggen. Ik ben uitermate tevreden.

Leuk bericht van je Marthin, Ja het is inderdaad al weer 21 jaar dat je bij ons komt. Net zo lang als het bestaan van ons bedrijf. Het is altijd weer een plezier om je te ontmoeten en te werken aan je auto. Tot een volgende keer !

Goede service en duidlijk uitleg over wat er gebeuren moet en wat de kosten zijn

Helemaal goed.

Betrouwbaar met goede communicatie.

Prima bevallen

Blij met de snel- en zorgvuldigheid van de reparatie!

Goede ervaring zoals gewoonlijk

Gewoon weer super! Goed behoeft niet veel woorden toch ;)

Komt afspraken na, top service, vriendelijk

Vriendelijk goede service

prettig contact.

prettig en correct geholpen

Zeer kundige garage. Je wordt netjes te woord gestaan. Alles wordt van te voren goed doorgesproken waardoor er bijna geen verrassingen zijn. Vriendelijk medewerkers. Rob je kan trots zijn.

Bedankt voor je leuke reactie. Tot een volgende keer

Netjes geholpen, duidelijke informatie.

Vol vertrouwen.

Recent een Land Rover aangeschaft bij Rob, heel veel kennis in huis en fantastische service, warm ontvangen en antwoord gekregen op al mijn vragen onder het genot van een zeer smakelijk kopje koffie. Van tevoren al recensies gelezen over Rob dus ging al met een vertrouwd gevoel heen, dat vertrouwen is alleen maar meer geworden en dus aldaar ook besloten dat ze mijn bij hun aangekochte Land Rover ook in onderhoud mogen houden!

Goede en klantvriendelijke behandeling en uitvoering

Prima overleg mogelijk en in goede overeenstemming gehandeld. In ons geval naar Rob gegaan wegens hun specialistme op het gebied van Jeep

Bedankt voor je enthousiaste reactie. We vinden het leuk om dit soort klussen te doen. Tot een volgende keer .