Toppers zijn het staan altijd klaar met een passende oplossing klasse

Een mooie auto voor een redelijk bedrag gekocht. Helmaal super! Helaas binnen een half jaar begaf een nogal zeldzaam onderdeeltje het. Met een leenauto naar huis gereden omdat de reparatie niet op dezelfde dag uitgevoerd kon worden. Het probleem werd keurig opgelost en de gerepareerde auto werd zelfs weer thuis afgeleverd! Het enige echte nadeel van De Tiessen is dat ze meer dan 100 kilometer ver van ons vandaan zitten.

Hele goede ervaringen,hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan als je ze nodig hebt en prettige gesprekken als je een auto wil kopen. Tevens hebben ze altijd de koffie klaar

Al meer dan 10 jaar klant!,zeer goede garage. Vriendelijk, professionele uitstraling en goede kennis van zaken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klant vriendelijk,Deskundig,men denkt mee met de klant. open en eerlijk bedrijf,goede service.

Al vanaf het begin vaste klant. Top bedrijf.

Geen problemen met de inruil van mijn Seat Altea diesel welke ik nog maar 1 maand had maar wegens ontslag te duur werd. Zeer mooie benzine uitvoering gekocht. Prima bedrijf welk vertrouwen uitstraald

Hebben bij De Tiessen onze volgende auto gekocht. Dat is ons buitengewoon goed bevallen. Open, plezierige en eerlijke behandeling met no-nonsens insteek. Prijstechnisch dik in orde. En de grote beurt die bij de aanschaf hoort, was ècht groot. Erg content met de hele gang van zaken!

Al jaren klant in onderhoud en koop van auto\'s. Altijd goed geholpen, ongedwongen sfeer, super service.

zoals ik eerder aangaf met de reactie van 23-07-2013. Kom ik hier toch op terug. Het is nu netjes opgelost netjes de kosten van de vervangende onderdelen terug gekregen. Dus toch nog geweldig opgelost door de Tiessen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Toen we de auto kochten hadden we goede ervaringen maar na gebreken met een kapot onderdeel wat we in het buitenland opgelopen hebben hebben we geen goede ervaringen meer. Het onderdeel was nog maar net 3 weken vervangen dit is gebeurd in de APK keuring. Op de site staat ook 1 jaar garantie op de vervangende onderdeel maar blijkt dus niet waar te zijn.

Autobedrijf de Tiessen is een kleinschalig bedrijf waar ze je persoonlijk kennen. Door de aankleding van het bedrijf en de manier waarop ze je te woord staan, voel ik me als vrouwelijke klant zeer welkom. Als het nodig is wordt gerust nog drie keer uitgelegd wat er met de auto aan de hand is. Ik vind ze daarnaast professioneel en zeer betrouwbaar. En dat je als garage een enorme boekenkast in de showroom hebt, kan ik zeer waarderen! Kortom, een TOPgarage.

??én woord: goed

Uitstekenede garantie. De problemen met onze auto (oliegebruik) zijn prima binnen de garantieperiode opgelost.

Netjes en eerlijk te woord gestaan.

Niets dan lof voor de mannen van De Tiessen. Alleen jammer dat de enquete niet anoniem kan...... :-) Groet\'n!

positief m.b.t. klantvriendelijkheid, service bij technische problemen, aandacht voor vragen en advisering en bovenal een gemoedelijke sfeer.

Autobedrijf De Tiessen is qua klantbenadering wat mij betreft uniek in de branche, in ieder geval in de regio. Dit komt vooral vanwege de ongedwongen en informele sfeer binnen het bedrijf. Ambachtelijk vakmanschap in combinatie met moderne techniek(en) maakt dat de deskundigheid van een hoog niveau is en zorgt ervoor dat onderhoud en het oplossen van storingen vlot worden verricht. Ik ben inmiddels 10 jaar klant bij De Tiessen en heb al vele auto\'s hier gekocht en in onderhoud gehad, tot volle tevredenheid.

Goede service, staan altijd klaar voor grote en kleine problemen. Of je komt voor een grote beurt of een lampje, je bent altijd welkom, en de koffie staat altijd klaar!

betrouwbaar,deskundig ,uitstekende sevice, snel