Betrouwbaarder vind je niet

Al klant vanaf de opening en nog nooit teleurgesteld

Prettige en behulpzaam, onderhoud van mijn lpg gedreven voertuig al jaren naar behoren, er wordt altijd voor een goede oplossing samengewerkt. Ook voor kleine zaken of onverwachtse zaken en vragen wordt accuraat aandacht besteed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, mooie showroom, voor elk wat wils. Ik vond er een leuke Swift. Die werd snel en blinkend afgeleverd. Later sputterde de accu even tegen, maar ik kon direct langskomen. Na twintig minuten liep -ie weer als een zonnetje. Helemaal prima.

• Deskundigheid N.v.t.

Super en betrouwbare garage. Koop mijn volgende auto daar zeker weer. Goede service.

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ik kwam met pech langs de kant van de weg te staan in een stad waar ik niet bekend ben. Door rondvragen en aanbevelingen van derden kwam ik bij de Tiessen uit. Autobedrijf de Tiessen heeft dit alles zeker waar gemaakt. Bedankt mannen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben het Paasweekend weg naar Hof van Saksen. Op goede vrijdag om 16.30 uur tref ik een schroef aan in mijn achterwiel. Ik bel met autobedrijf de Tiessen en wordt zeer vriendelijk te woord gestaan, mag direct komen en wordt fantastisch geholpen. De band wordt gerepareerd, van alle banden wordt nog even de spanning gecontroleerd en omdat het goede vrijdag is mag ik niets betalen.... Zeer vriendelijk, top geregeld! Van dergelijke service krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super ervaring. We stonden vandaag op zaterdag met een kapotte bougie kabel bij hun en de werkplaats was dicht. Ze hebben ons toch goed geholpen zodat we terug naar huis konden gaan!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vanaf het begin al klant en ondanks dat het bij mij niet snel goed is al die tijd heel goed te spreken over deze mensen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Andere reden

Bij autobedrijf de Tiessen heb je nog echt het gevoel dat je klant bent. Nuchtere mensen die geen onzin verkopen, maar gewoon duidelijk en eerlijk zijn en hun afspraken nakomen.

Prima geholpen met een plotseling pech geval aan de auto. HULDE. !!!

• Reden bezoek Andere reden

Een bedrijf dat begrijpt wat in het belang van de klant is. Je krijgt kwaliteit. En ze zijn gewoon duidelijk. Ik heb graag een eerlijk bedrijf dat me goed voorlicht. Dan een bedrijf dat bang is me weg te jagen door te lief te willen zijn. De Tiessen is zeker: \"Informeel en toch professioneel\".

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Toppers zijn het staan altijd klaar met een passende oplossing klasse

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een mooie auto voor een redelijk bedrag gekocht. Helmaal super! Helaas binnen een half jaar begaf een nogal zeldzaam onderdeeltje het. Met een leenauto naar huis gereden omdat de reparatie niet op dezelfde dag uitgevoerd kon worden. Het probleem werd keurig opgelost en de gerepareerde auto werd zelfs weer thuis afgeleverd! Het enige echte nadeel van De Tiessen is dat ze meer dan 100 kilometer ver van ons vandaan zitten.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hele goede ervaringen,hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan als je ze nodig hebt en prettige gesprekken als je een auto wil kopen. Tevens hebben ze altijd de koffie klaar

Al meer dan 10 jaar klant!,zeer goede garage. Vriendelijk, professionele uitstraling en goede kennis van zaken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klant vriendelijk,Deskundig,men denkt mee met de klant. open en eerlijk bedrijf,goede service.

Al vanaf het begin vaste klant. Top bedrijf.

Geen problemen met de inruil van mijn Seat Altea diesel welke ik nog maar 1 maand had maar wegens ontslag te duur werd. Zeer mooie benzine uitvoering gekocht. Prima bedrijf welk vertrouwen uitstraald

Hebben bij De Tiessen onze volgende auto gekocht. Dat is ons buitengewoon goed bevallen. Open, plezierige en eerlijke behandeling met no-nonsens insteek. Prijstechnisch dik in orde. En de grote beurt die bij de aanschaf hoort, was ècht groot. Erg content met de hele gang van zaken!

Al jaren klant in onderhoud en koop van auto\'s. Altijd goed geholpen, ongedwongen sfeer, super service.

zoals ik eerder aangaf met de reactie van 23-07-2013. Kom ik hier toch op terug. Het is nu netjes opgelost netjes de kosten van de vervangende onderdelen terug gekregen. Dus toch nog geweldig opgelost door de Tiessen.