Durk Ykema houdt van auto\'s. Dat is voor mij als klant prettig, want ik deel die passie. Daarom eigenlijk door de telefoon een auto gekocht, gewoon omdat hij overtuigend klonk. Na bezoek en proefrit werd alles bevestigd en ik rijd met een hoop plezier in mijn prachtige Mercedes! Ondanks de afstand overweeg ik om mijn auto bij hem in onderhoud te geven.

Hele goede ervaringen: bij aankomst stond de auto al keurig klaar voor de deur. Mochten rustig even in en om de auto kijken en kregen gelijk informatie. Daarna met een kopje koffie alles besproken. Toen ik de auto op ging halen was hij keurig gepoetst en had een apk gehad. Dit is alweer wat weken geleden maar heb nog steeds veel plezier van mijn auto. Naderhand nog een keurig telefoontje gehad met de vraag of de aankoop beviel. Eerlijk en betrouwbaar adres. Zeker een adres om terug te komen of aan te bevelen.

Voor de eerste keer een auto van Durk Ykema gekocht, heb de auto nog niet zolang, tot nu toe erg tevreden.

Deskundigheid openheid en eerlijkheid staan hier voorop. Geen dingen bedenken die er niet zijn. Ik ken Durk al heel lang en weet dat dit een adres is waar geen tweede van is. Uiteraard zal er misschien altijd wel wat te wensen zijn, maar dat zal bij een andere garage niet anders zijn. Klantvriendelijkheid en duidelijkheid staan hier voorop. Durk is lang niet de duurste en misschien niet de allergoedkoopste maar ik denk dat het daarom niet alleen gaat. Prijs kwaliteit is perfect en Durk geeft duidelijk aan wat onderdelen kosten. Als je iets moet betalen is het altijd teveel en als je geld ontvangt is het altijd te weinig. Niets dan lof derhalve, maar misschien ben ik inmiddels niet meer objectief want Durk is inmiddels een vriend geworden door de jaren heen.

Een eerlijke en oprechte eigenaar. Het feit dat hij vier tot vijf weken later belt om te vragen hoe de auto bevalt en of je een mening over zijn bedrijf wil geven geeft aan dat hij wel vertrouwen heeft in de auto\'s die hij verkoopt. Een goede prijs kwaliteit verhouding en lekkere koffie. Het is jammer dat het bedrijf in Balk zit. Is voor veel mensen toch ver weg😂.

Ik heb hele goede ervaringen met dit bedrijf. Je wordt er snel en vakkundig geholpen. Altijd vriendelijk en Marijke heeft altijd koffie. Een aanrader.

Prima garagebedrijf. Goede service, prettige omgang.

Prima!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Neemt problemen van klant serieus. Komt met advies en zoekt totdat probleem gevonden en opgelost is. Hulde

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer deskundig en erg vriendelijk. Werkt zeer secuur

eerlijk en duidelijk. Dank je Durk!

klantgericht en goede service

Prima garage, Durk heeft oog voor veiligheid en ziet alles. Mijn Opel Astra van 14 jaar oud rijdt na APK en beurt weer als een zonnetje!

Dhr. IJkema draagt zijn klanten een warm hart toe. Hij legt goed uit wat er gedaan moet worden en kan meerdere opties aandragen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn jaren klant en het bevalt goed.

Durk en Marijke hebben hart voor de zaak. Dit vertaalt zich in servicegericht en klantgericht werken. Echt top!

Prima autobedrijf, zeer aan te bevelen!

Ik heb bij dit bedrijf een auto gekocht. Fijne klantvriendelijke mensen die ook in de afhandeling van de koop open en eerlijke en daarbij de auto netjes en goed hebben afgeleverd. Sinds de koop nog geen problemen gehad met de auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dit autobedrijf heeft geen verstand van reparaties! Een reparatie van 5,5 uur word daar gedaan in 10,5 uur Niet vreemd wand later blijkt dat de reparatie worden uitgevoerd door een stagaire en het vol tarief word in rekening gebracht. De reparatie aan het remsysteem zou zoveel werk zijn omdat dhr de remleidingen wou besparen om mij niet op onnodige kosten te brengen. Nou ik kan u vertellen dat deze inmiddels zijn vervangen omdat de auto anders niet door de keuring zou komen. ik heb ze maar meegenomen voor bewijs. Ook word er geen toestemming gevraagd om reparaties uit tevoeren.terwijl ik duidelijk kenbaar heb gemaakt om overleg te plegen als de kosten erg hoog zouden. niet gebeurd dus. inmiddels ben ik over gestapt naar een deskundig autobedrijf waar alle afspraken wel worden nagekomen.

Het bedrijf ken ik al een aantal jaren, De verkoper/monteur die ken ik al vanaf mijn 12e jaar, dus 38 jaar, voorheen werkend bij Suzenaar te Heerenveen, Het is een zeer goede verkoper, en geeft een goed en eerlijk advies over de auto, en geeft ook een goede service, Ik heb nu de onderhoud en APK voor het eerst gedaan bij dit bedrijf, vanwege een in de toekomstige inruil bij dit bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen gladde praatjes maar gewoon zoals het is. Je kunt zien dat hr. Ykema plezier in zijn werk heeft. Ik ben in ieder geval heel erg blij met de Mercedes die ik bij hem hebt gekocht. Hij doet het prima en ik heb er een goed gevoel bij!