Vorige week een Ford Fiesta gekocht, uitstekend geholpen door André. Hij wist veel over de auto te vertellen en was erg vriendelijk en behulpzaam, auto rijdt prima. Kortom ik heb er een goed gevoel over gehouden.

Goeie service, vriendelijke verkoper die zijn woorden nakomt. Vertrouwd zijn klanten.

Aardige ,klantvriendelijke man die eerlijk overkomt. Mogelijk klimt de service nog naar een 10 er is 1 klein dingetje waar we nog even uit moten gaan komen.

Van de week een erg nette auto gekocht bij auto lemmer! Zeer klantvriendelijk en erg goed geholpen. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed en eerlijk geholpen! Fijn om de verschillende opties, wat betreft de auto\'s en accessoires, mee te krijgen. Voor een leek ook een duidelijk bedrijf!

Met veel plezier hier een auto gekocht!

Vanaf het allereerst telefonische contact zeer professioneel te woord gestaan door Andre. Hij nam echt de tijd en gelukkig geen verkooppraatjes, maar heel duidelijk wat je mag verwachten. Ik heb de auto direct telefonisch besteld. Zeker bij een snelle auto van 10 jaar oud mag je de nodige mankementen verwachten, maar bij proefrit een week later bleek Andre niets teveel te hebben gezegd. Topklasse. Een bonus was dat Andre kostenloos een nieuwe radio heeft ingebouwd en de auto mooi gepoetst klaar stond. Absolute aanrader en de moeite waard een stukje voor om te rijden.

Deskundige en eerlijke service!

Mijn eerste auto gekocht bij Auto Lemmer. Als vanaf het eerste telefonisch contact enthousiast geholpen door André Need. Hij nam ruim de tijd en we werden prima geholpen. Kortom een prima gevoel bij dit bedrijf.

Wij hebben in mei 2014 en in 2016 een auto ingeruild bij Auto Lemmer in 2014 een Audi A3 gekocht en hier een VW Lupo op ingeruild en in 2016 de Audi weer ingeruild voor een Mini Cooper. Er waren aanvankelijk wel wat problemen met de auto\'s maar dit werd zeer professioneel opgelost door Andre Need. Wij komen uit Rijswijk en vinden het zeer de moeite waard om een aantal km. te rijden om een betrouwbare auto te kopen bij Auto Lemmer, kortom een zeer vertrouwd adres.

Zeer nette afhandeling.

Ik kocht mijn eerste auto bij Auto Lemmer en ik werd daar heel goed geholpen. Goede uitleg over de auto en we kwamen tot een tevreden deal.

Super! Bij ontvangst was het gevoel al goed. Wanneer André navigatie bij mij in ging bouwen vertelde hij precies wat er ging gebeuren en hoe alles werkt. Ook de afwerking van het dashboard is top! (Ik ben pietje precies) Niets is teveel gevraagd. Echt een aanrader! Bij deze allround dealer kom je niet voor een teleurstelling te staan! Gr. Marcel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Mijn polo laten chiptunen. Uitstekende service. Andre legt precies uit wat hij gaat doen.

• Reden bezoek Andere reden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Moet terug komen op mijn eerdere review. Na aanschaf bleken na krap 2 mnd de lagers van de voorveren stuk te zijn. Verder was de hoes van de aandrijfas dichtgekit. Hieronder zat een grote scheur. Dit had men bij de apk moeten opmerken danwel hebben ze dit op die manier proberen te verdoezelen. Verder een scheur in het flexibel gedeelte van de uitlaat. Door meerdere experts de mankementen laten beoordelen en allen verklaren dat dit al bij de apk had moeten opvallen en niet binnen 2 mnd kan zijn ontstaan. Men vraagt dus afleverkosten maar mankementen worden niet verholpen. Wel snel verdiend zo. Mijn advies is dus als je hier een auto wilt kopen om zelf bij de APK keuring aanwezig te zijn om te zien of alles wel wordt nagelopen en eventueel wordt gemaakt. Denk dat het beter is om ergens anders een auto te kopen.

Peter, jij hebt ondanks mijn verzoek niets eens de moeite genomen om mij en de dealer hiernaast e.e.a. te laten beoordelen wat er nu mogelijk defect is en wil blijkbaar ongezien een vergoeding afdwingen, de veerpootlagers zou ik je zoals in mail beloofd netto , ex btw vergoeden, blijkbaar hoeft dat niet meer....// jammer dat je er eenzijdige communicatie op na houdt

Vriendelijk, betrouwbaar en goede service

Vriendelijk geholpen, correcte behandeling en auto is netjes afgeleverd.

Vandaag een auto gekocht bij Auto Lemmer. Werd zeer vriendelijk geholpen, en heb een waardige inruil mogen ontvangen. Met een goed gevoel naar huis gegaan om volgende week in bezit te mogen zijn van een Audi A3. André is open en houdt de klant in zijn waarde!

Onlangs een gebruikte Auto gekocht bij Autolemmer. Daarbij kreeg ik een goede inruilprijs voor mijn oude auto terug. De aangeschafte auto werd perfect afgeleverd. André komt na wat hij belooft.

Na 7 maanden is mijn auto die ik bij Auto Lemmer had gekocht gestolen. Andre heeft mij enorm goed geholpen om bij de schade-expert een goede dagwaarde voor mijn gestolen auto te krijgen. Goede service/nazorg dus zonder eigen belang!!

• Reden bezoek Andere reden

Andre van Auto lemmer heeft een dikke 5 sterren verdient. Heb onlangs een Audi A3 2,0 gekocht en voor export mee genomen naar Duitsland waarna ik ben geïmmigreerd, mijn export afhandelingen en geboden service waren excellent. Over mijn aankoop ben ik weer te spreken bij de Duitse TÜV aangeboden met 0 mankementen doorgekomen, technisch een top auto, nogmaals bedankt Andre voor deze mooie auto. vandaar dat ik Andre van auto lemmer een dik verdiende 10 geef. hij mag het schild met de 5 sterren service op de gevel schroeven!

auto lemmer is een goed bedrijf met prima auto,s heb er veel gekocht en nooit een slechte er tussen gehad en eventuele problemen lost andre altijd keurig op

Goede ervaring mee gehad. Alles is netjes afgehandeld en de auto is netjes opgeleverd. Goed te woord gestaan en deskundig geholpen. Kortom is het fijn om hier een auto te kopen en zal aan dit adres zeker weer denken.

Ooit Alfa Romeo bij Auto Lemmer gekocht. Praat ik over jaren terug. Wat een ontzettend oprechte vakman is de eigenaar Andre. Ondertussen wil ik eigenlijk alleen al om de service en vakmanschap van deze man een auto bij hem aanschaffen maar had net mijn merk niet staan. En gaf met alle liefde toch advies waar ik op moest Letten mocht ik m\'n oogappe ... auto ..tegen komen. Echt waar Zoek je een auto ga naar auto lemmer Altijd goed.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klaaskamp 1