Prachtige auto gekocht met super service op alle fronten.

Ik heb mijn eerste auto hier gekocht. Fijn om te worden ontvangen en serieus te worden behandeld. We zijn goed op de hoogte gebracht en de communicatie verliep vlot en volgens afspraak. Bedankt!! Ruurd Faber

Goed bedrijf met nette prijzen

Fijne verkoop en komen hun afspraken na. 1 klein dingentje... Ze hadden rubbers vervangen van de auto en toen ik deze kwam ophalen hadden ze de oude zeikte natte rubbers gewoon voor in de auto gegooid... Beetje jammer... maar verder zeker een aanrader hoor.

Heel goed geholpen top service

Een fiat 500 bij jullie gekocht top ben er heel blij mee top service

Heel goede ervaring.

Drie maanden geleden een prima auto gekocht. De verkoper komt de afspraken na en doet wat hij belooft.

Zeer goede service van zeer nette auto’s

Vorige week een hele nette ford focus gekocht. Erg netjes afgeleverd en klaargemaakt, alles volgens afspraak en zelfs nog wat extraatjes zonder extra kosten. Auto’s met een eerlijke prijs zonder verassingen. Aanrader!

Eerlijke prijs en fantastische service

Wij zijn erg goed geholpen met onze zoektocht naar een goede gezinsauto. We werden goed geïnformeerd over de auto's die we hebben geprobeerd en konden zo een goede keuze maken. Daarbij kregen we fantastische service en werd onze auto als nieuw voor ons klaargezet. Ook kregen we een eerlijke prijs voor onze oude auto. Kortom, echt een aanrader!!

Prima aankoopbegeleiding.

Keurig alles volgens afspraak. Andre is goed bereikbaar voor eventuele vragen. Auto mooi afgeleverd. Superblij met mijn aankoop.!

Een top bedrijf met een professionele eigenaar.

Ik heb hier een aantal weken geleden een VW polo uit 2012 gekocht. De auto rijd geweldig en Andre (de eigenaar van de zaak) komt zijn afspraken na, weet waar hij over praat en zal je geen onzin verkopen. Top zaak! Ik zou een ieder zeker adviseren hier langs te gaan.

100% betrouwbaar en alles tot in de puntjes geregeld

Bij auto Lemmer krijg je tenminste een goed advies en een eerlijke prijs. Andre is een toffe peer en staat als echte vakman, achter de kwaliteit die hij levert, zeer zeker een aanrader!

Zeer tevreden over Auto Lemmer en verkoper André

Prettig contact gehad, keurig geholpen en een goede aflevering van de auto gehad. Zeer tevreden!

Ik ben heel erg goed geholpen door Andre. Ik ben met een vertrouwd gevoel weggereden met mijn nieuwe auto.

Goede service!

Erg klantvriendelijk en goede service. Auto wordt helemaal nagekeken en netjes afgeleverd. Erg blij met mijn aankoop!

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Zeer goed geholpen, erg klantvriendelijk. Afspraken worden nagekomen en de auto werd zeer netjes afgeleverd. Topbedrijf!

Duidelijk en eerlijk advies

André geeft goed en eerlijk advies in wat voor auto het beste bij jou past. Er wordt de tijd genomen voor je. Fijne klantvriendelijke en betrouwbare autogarage.

Een autobedrijf waar je graag een auto vandaan wil.

Zeer vriendelijk met goeie service de auto netjes afgeleverd!!

Prima service en afhandeling bij aankoop Ford Fiesta. Wij zijn dik tevreden.

Prima service en afhandeling bij aankoop Ford Fiesta. Wij zijn dik tevreden.

correct, vriendelijk en efficiënt

Eerlijk en betrouwbaar advies. Prima geholpen.

Ondanks dat wij aankwamen in onze werkkleding geweldig geholpen

Wij zochten een tweede auto omdat ik steeds vaker onderweg ben. Op internet kwamen Auto lemmer tegen. Omdat het te ver weg is geen aandacht meer aan besteed. Toen wij voor werk toch in de duurt waren even aan gegaan. De indruk van mij zoon en mij zelf was direct goed. De prijs kwaliteit verhoudingen zijn goed, en de eigenaar weet waar hij het over heeft. Na wat onderhandelen goede afspraken gemaakt. Omdat de auto net binnen was (import) bleek de eigenaar zich vergist te hebben in het bouwjaar. Hij melden dit netjes en als goed makkertje, een nieuwer set winterbanden dan was afgesproken, en nieuwe zomer banden. Prima geregeld. Bij het afleveren had de eigenaar alle tijd voor de uitleg. eens en nieuwe auto gekocht waar dit een stuk minder was. de gekocht auto bevalt prima.

Prima geholpen

Goed geholpen, een hele mooie auto voor een nette prijs.

Oprecht en hart voor zijn klanten

Andre is een zeer prettig persoon. Niet opdringerig, duidelijk en vooral hart op de goede plek. Hij zorgt voor een perfect afgeleverde auto bij aankoop en schroomt niet extra te investeren om de auto zo goed mogelijk af te leveren.

Goede autodealer met verstand van auto’s.

Goed geholpen, verkoper neemt de tijd voor je!

Zeer vriendelijk en professioneel, uitstekende service!

Ik heb deze week mijn mooie rode Ford Puma ingeruild voor een bordeaux rode Ford Fiesta. Alles is binnen een week keurig netjes geregeld. Mailcontact verloopt vlot en de eigenaar heeft mij altijd vriendelijk te woord gestaan. Hij neemt ook ruim de tijd voor je. Toen we de Fiesta kwamen ophalen stond de auto te shinen, hij had een complete poetsbeurt gehad, een volledig nieuwe APK en ook nog een nieuwe mattenset. De eigenaar houdt me zelfs op de hoogte waar mijn Puma naartoe gaat, en dat stel ik zeer op prijs aangezien de Puma heel veel voor mij heeft betekend. Kortom, ik zou zo weer naar dit bedrijf gaan mocht ik in de toekomst een andere auto willen. Absoluut een aanrader!

prima en betrouwbare service!

eerlijk advies gekregen en auto is prima voorelkaar.

De aflevering was prima en verder een goede service.

Verkoper is enthousiast en professioneel.

Tijd en aandacht voor de klant

Klantvriendelijk en zeer professioneel.