alles afgehandeld zoals afgesproken.

Vorige maand een prachtige Mini John Cooper Works gekocht. Andre is een liefhebber en dat merk je aan alles. De auto is keurig netjes en volgens afspraak afgeleverd, inclusief alle beschikbare documentatie. Een aanrader. Ik zou zeker weer een volgende auto bij hem kopen.

Als jonge bestuurder ontzettend goed geadviseerd door auto Lemmer

Voorzien van eerlijke en oprechte informatie met betrekking tot de auto. Met veel plezier mijn eerste auto gekocht bij Auto-Lemmer.

Nette auto,s en vriendelijke verkoper

Wij hebben 2 week geleden een opel astra gekocht goed advies gehad van de verkoper was vriendelijk en de auto is prima inorde afgeleverd zo ons werd beloofd ik ben zeer tevreden

Goede communicatie en een zeer nette auto afgeleverd!

Goede communicatie en een zeer nette auto afgeleverd!

Erg klantvriendelijk komt afspraken na. Ik ben dik tevreden met mijn nieuwe golf.

Goede service, duidelijk verhaal en geen verkooppraatjes.

Prettige contact gehad, auto goed afgeleverd volgens afspraak, vragen werden snel beantwoord, goede geholpen.! Een aanrader.!

Prima garage

Prettig en vriendelijk contact gehad, goed geholpen en de auto was bij aflevering prima in orde. Bij vragen of andere problemen mocht ik altijd weer terug komen.

Eerlijk advies. Auto perfect afgeleverd. Gewoon goed geregeld.

Top bedrijf

Ik heb gisteren mijn ford fiesta opgehaald en zoals afgesproken stond hij keurig netjes klaar. André komt zijn beloftes en afspraak echt goed na en je krijgt een auto waar je de eerste tijd geen onderhoud aan hebt. Als ik weer een andere auto wil ga ik zeker weten weer naar Auto Lemmer. André is echt een man die achter zijn aangeboden auto’s staat en is ook een vakman in hart en nieren. Echt geweldige ervaring!

Ik heb fijne Ford Fiesta gekocht waar ik de afgelopen maanden met veel plezier in rijdt. Andre is vriendelijk en geeft een goede service. Cruisecontrol werd kosteloos op de auto gezet en voor een mooie prijsje een set winterbanden erbij.

Vertrouwd en komt afspraken na

We hebben een sportieve VW polo gekocht en later bleek die niet echt in orde te zijn. Werd meteen actie ondernomen en net zolang gezocht totdat het probleem verholpen was. Iedere keer werd er contact gezocht en werd het overlegd. Kortom een vertrouwd adres en de eigenaar van de garage is een man van zijn woord, die je echt in een goede auto wil laten rijden!

Hele prettige eerlijke man

Ik heb hier laatst mijn Ford fiësta gekocht. Hele prettige man. Eerlijk en de auto is in topconditie afgeleverd! Goede service!

Paar weken terug langs geweest om te kijken voor een VW Polo. Uiteindelijk een hele mooie polo aangeschaft met alles er op en er aan. Super service en geleverd met grote beurt, apk, nieuwe banden, etc. Tegen een hele mooie prijs! Als ik in de toekomst weer eens een auto zoek kom ik zeker weer langs!

Vriendelijk en eerlijk geholpen. Goede service!

Zeker geen aanrader!!!!

Leuke auto gekocht. Helaas binnen 4 maanden €1000 euro plus kosten.

eerlijk en geweldig

nette service en een eerlijk advies , echt aan te raden

eerlijke prijs voor een eerlijke auto

Ik kreeg een goede auto voor een eerlijke prijs. Nadat ik hem had opgehaald maakte hij nog een raar geluidje, dit werd direct goed verholpen. Bedankt voor de goede service

Goed contact en alles volgens afspraak.

Ontzettend aardige eigenaar. Alles is gegaan zoals afgesproken en de auto ziet er prachtig uit!

Super geregeld allemaal klant vriendelijk

Trotse eigenaar van a klasse super netjes afgeleverd ze denken ook goed mee raad hun zeker aan

Goede, betrouwbare service!

Goede ervaring gehad met Auto Lemmer. Auto is zo als afgesproken afgeleverd. Erg netjes. Van tevoren een prettig gesprek gehad. Is achteraf bij vragen bereikbaar. Kortom heel blij met de auto en de service van Auto Lemmer.

Erg goed geholpen

Heel tevreden over onze peugeot 308 , service top ! We hadden papieren van onze auto niet mee , en kregen de 308 mee konden we gelijk testrijden , superblij met deze auto !

Transparant en vriendelijke eigenaar die de tijd voor je neemt.

Audi A3 2.0 turbo laten chiptunen, loopt nu nog sneller; Keurig gedaan!

Een autobedrijf die zijn afspraken nakomt

Gisteren hier een bus gekocht en alles ging volgens afspraak. Ook om hier je oude bus in te ruilen ben je aan het goede adres. Voor een eventuele volgende bus ga ik hier zeker weer heen.

Eerlijk verhaal, en keurige aflevering

Goed gevoel, door eerlijk verhaal. Alles keurig voor elkaar. Bij ophalen auto stond hij fris gepoetst klaar en de dingen die we de week ervoor hadden afgesproken waren uitgevoerd.

Klaaskamp 1 8531XE Lemmer