Fijn bedrijf! Hartelijke sfeer, uitstekende service en kwaliteit!

Prima garage en fijn geholpen

Ik ben erg blij met mijn mooie Peugeot 208 van autobedrijf van Keulen. Ik mocht proefritjes maken, er werd geen druk uitgeoefend en er werd gelijk een duidelijke goede prijs, inclusief inruil gegeven.

Perfect!

Fijne eerlijke service!

Super!!!

Auto gekocht voor mijn moeder. Heel fijn contact en prima afgehandeld. Nogmaals dank!

Positieve eerste kennismaking

Een vlotte verkoop van een gevonden auto van internet. De monteur kwam netjes aan huis voor een proefrit. Konden 'm de hele avond proberen en de volgende dag weer meegeven. Alle gemaakte verkoopafspraken zijn nagekomen. Binnen een week afgeleverd met 4 nieuwe banden, alle deukjes eruit en mooi gepolijst. kortom: perfect afgeleverd inclusief een bosje bloemen!!!

Fantastisch autobedrijf!

Recent een Renault Clio gekocht bij dit, voor ons niet zo naast de deur gelegen, autobedrijf. De transparantie en de 'doen zoals beloofd' mentaliteit was van A tot Z ontzettend prettig. Alwin, nogmaals bedankt!

Het voelde direct vertrouwd,een prettig gesprek gehad met Alwin Moddeman niet opdringerig maar met een open benadering, En met veel kennis van zaken. Zou zo weer een auto bij jullie kopen,ga het zeker in onze grote kennissen kring aanbevelen. Ga zo door.....

Super goede service , nette ontvangst, duidelijke uitleg en het bloemetje bij ophalen auto vond ik toch erg attent zeker in deze tijd! Bent u op zoek naar betrouwbaar advies dan bent u hier aan het juiste adres!

Open en gewoon

Snelle topservice!

We zijn keurig geholpen, alles ging precies volgens afspraak. Geen verborgen gebreken, en de auto rijdt heerlijk. De transparantie en eerlijkheid werd door ons gewaardeerd.

Top garage

Goede service beter kan haast niet

Goede service, goed advies.

Auto gekocht

Netjes behandeld, duidelijke uitleg

Een klantvriendelijk, meedenkend en enthousiast bedrijf.

Vanaf het moment dat wij belangstelling toonden voor een Renault Kadjar tot aan de daadwerkelijke levering kregen we een duidelijke uitleg en inruilopties. Ook het maken van een proefrit was geen probleem. Bij het ophalen van de auto zaten er een paar nieuwe banden op en was de trekhaak keurig geplaatst. Wij zijn erg tevreden over de aankoop van de auto en rijden met volle tevredenheid in het rond. Een enthousiast bedrijf met fijne medewerkers.

Vriendelijk en snel contact ook evt. verstoringen zijn snel opgelost.

goede service bij de verkoop

We hebben een goed advies gekregen tijdens de aankoop .. Tevens bij de aflevering een prettige ervaring.

Behulpzaam, kundig en vriendelijk

In november hier mijn mooie captur gekocht. Ik werd snel te woord gestaan en kundig geadviseerd. Zonder problemen een proefrit kunnen maken en zonder druk een keuze kunnen maken wat betreft de auto. Ik kon de auto 2 dagen later al ophalen! Fantastische service dat de auto kosteloos rijklaar wordt gemaakt. Een kleine tijd geleden was mij accu helaas aan vervanging toe, omdat ik niet in staat was om de garage te bereiken, is er een medewerker naar mijn huis gekomen om de accu te vervangen. Top service en daarom beveel ik deze garage zeker aan!

Zo geregeld & na 5000 kilometer nogsteeds tevreden.

Punto evo TwinAir bij Gert gekocht. Nette prijs voor mijn nieuwe aanwinst. Na 5000KM nogsteeds net zo tevreden me & bij aflevering een beurt gehad wat top is!

Service is super!

Onlangs een mooie auto gekocht bij Autobedrijf Gert van Keulen en heel prettig geholpen door Alwin. Afspraken worden prima nagekomen en geen +++kosten. Twee voorbanden werden nog vernieuwd zonder bijkomende kosten. Echt prima service!

geeft vertrouwen

Prijs die er staat is de prijs die je betaald. Dus geen bijkomende kosten.

Snel en goed geholpen bij aankoop auto

Duidelijk en netjes

prima service en kwaliteit

prima service en kwaliteit

Heldere communicatie en prima vriendelijk service

Erg fijne auto gekocht en heel prettig geholpen. De afspraken zijn stipt nagekomen, compliment!

Prima garage, fijne en behulpzaam personeel!

Fijn personeel. Altijd behulpzaam, niks is te veel!

Aankoop van een auto

Goede hulp bij het zoeken van de auto. Afspraak is afspraak en netjes afgeleverd.

Traasterdijk 1

7437RZ Bathmen