Top bedrijf

Zeer te vreden. Altijd vriendelijk. Staan voor je klaar. Top auto bedrijf

Zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen

Zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen

Goede aflevering en service niks om over te klagen

Prima autogarage

Zeer vriendelijk personeel en prima autogarage Niks mis mee. Meerdere auto's gekocht.

zeer bgoed bedrijf

zeer goed bedrijf .heel goede service zeer tevreden.

Uitstekende garage!

Geweldige service en bijzonder vriendelijk personeel, die weten wat ze verkopen en die je met persoonlijke aandacht helpen en met je meedenken. Ze doen er alles aan om je als klant met plezier in je auto te laten rijden.

prima service, mooie occasion, en reparatie andere auto snel en goed. Vlot en behulpzaam geholpen.

Fijn bedrijf en ook belangrijk is dat ze eerlijk zijn en hun afspraken nakomen Zeker een aanrader

TOP!

Goede en fijne service. Een hele mooie auto voor een scherpe prijs. Bedankt!

We hebben vandaag onze Renault Twingo opgehaald Deze is keurig afgeleverd Alles wat afgesproken was is ook gedaan. zelfs nog een paar nieuwe banden. Kortom keurig net bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan Zeer een aanrader waard

Gewoon, duidelijk,helder,integer en betrouwbaar.

Her is een gezellig , laagdrempelig bedrijf. Maakt al snel een vertrouw/betrouwbare indruk.

Goed advies en prettig contact

Wij zijn bij de aanschaf van een andere auto uitstekend geadviseerd. Het contact daarbij verliep uiterst prettig en de deal was dan ook snel gesloten.

De klant is koning!

Het autobedrijf denkt aan alle kanten mee met de klant. Met diverse auto`s mogen proefrijden bijvoorbeeld. Ik had vervolgens een klein defect met de auto en dit werd direct ingepland bij de werkplaats en naar volle tevredenheid opgelost. Verkoper is fantastisch en van opdringerigheid is geen sprake! Tot de volgende keer!!

De medewerkers zijn professioneel en zeer attent.

Persoonlijke aandacht. Eerlijke informatie. Professionele benadering.

Top zaak!!

Voor de 2e keer in 10 jaar tijd een auto gekocht bij Gert. Wederom super blij met de aankoop. Super service en geen gladde praatjes. Mocht het in de toekomst nodig zijn zullen we zeker terug komen!

Goed gerage

Ze kommen de afspraak. Ik hat wat deukjes ge zien die hebben ze er uit laten hallen en goede service

Prima service.

Auto netjes thuisbezorgd. Super!

Al jaren tevreden klant!

Zeer behulpzaam, correcte aflevering, vriendelijke klantenservice, goede kwaliteit en prijsverhouding. Ook fijn dat er een garage bij is, zodat de auto daar ook blijft in onderhoud.

Fijn geholpen. Perfecte service. Heel blij met de auto!

Prettig, vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Werden goed geholpen, vriendelijk, duidelijk, komen hun afspraken na. Een aanrader

Ik ben zeer tevreden over de diensten en klantvriendelijkheid

Ik ben goed geholpen en de afhandeling was ook prima ik beveel deze garage ook aan bij mijn familie en vrienden. Ben echt zeer tevreden

Uitermate klantvriendelijk

Bij alles wordt je uitstekend geholpen en alles is goed geregeld.

Prettige ervaring

Goed geholpen. Vriendelijke service. Geen gezeur met kosten bovenop de vraagprijs voor aflevering en Bovag garantie. Prijs waarvoor de auto te koop stond is ook de uiteindelijke prijs. Noodzakelijke reparaties voor aflevering zoals distributieriem en nieuwe banden werden uitgevoerd zonder meerprijs of achterhouden van de noodzaak ertoe. Werden zelf aangegeven door autobedrijf Gert van Keulen. Reparaties en beurt zoals de officiële dealer ook aangaf voor de auto bij ingeven van kenteken. Nu afwachten of er alsnog geen gekke dingen met de auto zijn. 2e hands een auto kopen blijft altijd een "educated guess." Het gevoel bij dit bedrijf was in ieder geval goed.

Net bedrijf

Mail snel beantwoord Afspraak goed voor de proef rit Goed vertrouwen en dit bedrijf

Super tevreden.

Wij zijn ontzettend goed en fijn geholpen. We hebben vreselijk veel plezier met onze nieuwe auto. En raden dit bedrijf aan iedereen aan.

Traasterdijk 1 7437RZ Bathmen