Goede ervaring

Vriendelijk geduldig geholpen. Na aankoop auto een tikkend geluid, kon snel een afspraak maken en het werd gelijk gerepareerd.

Top kwaliteit en vakmanschap

Zeer tevreden. Vriendelijke personeel. Direct klaar staan als er een probleem was. En netjes opgelost. Echte aanbeveling

Het duurde even, maar dan heb je ook wat!!!

Ik had wel wat wensen, maar in de huidige markt waren die lastig te realiseren. Na geduldig zoeken en speuren lukte het Autobedrijf van Keulen toch om een prachtige auto voor mij te 'scoren'. Ik heb er vertrouwen in !!!

In alle opzichten top ,service, zeer klantgericht en optimale dienstverlening

Een “zoekopdracht” had reeds een optimaal resultaat binnen een week. En dat in een overspannen markt voor 2e hands auto’s. De medewerking en begeleiding bij de overdracht was zeer klantgericht. In alle opzichten een aanrader !

Erg klantvriendelijk bedrijf

Alles is goed geregeld binnen dit bedrijf nette inruilprijs gekregen en een hele nette auto gekocht en zeer netjes afgeleverd

Goede en ervaren verkoper

Keurig geholpen. Proefrit kunnen maken. Auto netjes afgeleverd.

Betrouwbaar

Helder, duidelijk en betrouwbaar. Prettige benadering.

Prima eerste ervaring met dit bedrijf.

Vlotte afhandeling van de aankoop van de auto.en snelle afhandeling van de kleinigheden die nog uitgevoerd moesten worden

Netjes geholpen en reële prijs! Tevreden

Aardig, nette prijs, goede service, erg tevreden.

Toppers

Snel aan de beurt en prima ruimte om te wachten. Lekkere koffie!

Goede service en probeert een oplossing te vinden bij eventuele problemen.Verder nog niet zoveel ervaring verder.

Prima geholpen, goede service.

Wij zijn prima geholpen, goede service,

Snel en goed geholpen

Goede uitleg over de auto en fijne service

Wij zijn vriendelijk ontvangen en hebben een proefrit gemaakt met de auto die wij eventueel wilde kopen Bij terugkomst proefrit werden wij ontvangen met een kop koffie en uitleg over de auto We kregen goede informatie over de auto en we kregen meteen een bod voor de auto die wij inleverden Na een week hebben wij de auto opgehaald en kregen een bos bloemen als dank voor het vertrouwen en de koop van de auto

Netjes afgeleverd!

De auto is netjes afgeleverd. Komt de afspraken na die gemaakt zijn bij de verkoop!

Als nieuwe klant werden we heel goed ontvangen.

Wij hadden gelijk een goed gevoel met onze eerste kennismaking. De klantvriendelijkheid en het vertrouwen in ons was buitengewoon. Familie Overkamp.

- klantvriendelijk - duidelijkheid - netjes - goede service

Super bedrijf met geweldige service, ga zo door!

Eerste auto gekocht bij dit bedrijf en voelde vanaf het eerste moment super goed én vertrouwt aan! Heel blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen en raadt iedereen van Keulen aan ;)

Prima service en fijne contacten

Auto gekocht met goede aflevering o.a. 2 nieuwe banden zijn er 4 geworden.

Prettig contact, netjes onderhandeld

Prettig contact Vriendelijk Realistisch Netjes onderhandelen Auto tip top klaargemaakt Aanrader

Al 12 jaar onze vaste leverancier en garage van onze bedrijfswagens.

Prettige garage om zaken mee te doen. uitstekende service, wij zitten nooit zonder vervoer. HaMu Totaal installateur Twello

Uitstekend geholpen, niets op aan te merken.

Voor de 2e keer een gebruikte auto bij Gert van Keulen aangeschaft, ditmaal een Ford Fiesta Ecoboost. Prettig en vakkundig geholpen door Alwin Modderman. Na de proefrit iets opgemerkt over de voorbanden, terwijl er nog ruim voldoende profiel op zat. Toch was het geen enkel probleem om er kosteloos twee nieuwe all-season voorbanden te laten opzetten. Top service vanaf het moment van telefonisch contact tot na de aflevering zeer goed geholpen en alles netjes uitgelegd gekregen. Als afsluiting van de deal nog een fleurig attentie gekregen. Super.

Het was een prima zaken doen

Goede garage

Leuke tent met goede service!

Leuke tent met goede service!