Zeer netjes geholpen

Wij hadden een vraag over een auto en zijn netjes en snel geholpen

Voor het eerst onze auto daar gekocht maar zouden onze volgende daar zo weer kopen Goeie service Vriendelijk personeel

Uitstekende service en erg klantgericht

We zijn uitstekend geholpen door de medewerker van Autobedrijf Van Keulen. Vriendelijk en servicegericht!

Prettig gesprek,en goeie uitleg

Levering als afgesproken!!

Topbedrijf

Super geholpen, gewoon goed.

Zeer cliëntvriendelijke manier van zaken doen.

Het bedrijf heeft op mij een zeer betrouwbare indruk gemaakt. En geeft op alle gebruikte auto's 12 maanden garantie geven. Dat is altijd een geruststellende gedachte. Een prima bedrijf om een auto te kopen.

Heb al vaker met gladde verkoop praatjes te maken gehad in het verleden Maar dat het ook heel anders kan bleek bij "Gert van Keulen" Ik kwam er kijken voor toyota corolla Na test rit met verkoper Alwin wat puntjes op papier gezet ,echt alles netjes volgens afspraak opgelost zelfs ipv 2 nieuwe banden hadden ze toch maar alle 4 banden vernieuwd ! auto stond blinkend in showroom ,dus dikke 10 voor autobedrijf "Gert van keulen"

Zo doorgaan

Klantvriendelijk en toegankelijk voor een bedrijf waar ik nog nooit ben geweest. Nemen rustig de tijd voor je niet opdringerig en als we iets niet snappen nemen ze alle tijd om het uitgelegd. Een bedrijf waar je een goed gevoel aan overhoudt

Positief, zeer goede service

Goed geholpen, bedankt voor de koffie! Ook is het een transperant bedrijf wat eerlijk handeld. Blij met de auto en de service die hierbij tot stand kwam!

zorg en aandacht

bevlogen

Uitstekend geholpen

We zijn zeer tevreden.

Betrouwbaar, prettig bedrijf

Correcte aflevering. Heel tevreden over de auto. Contact verloopt heel plezierig!

Keurig en goed geholpen.

Auto voor 3 maand geleden gekocht bij Auto Bedrijf Gert van Keulen, tot op heden nog geen onderhoud gepleegd. Auto bij aflevering goed en netjes afgeleverd en keurig geholpen door Alwin.

Vriendelijk en betrouwbaar

Heb deze mensen erg positief ontmoet. Services is oke en snel geholpen.

Super klantvriendelijk

Onze auto(renault captur) bij deze firma gekocht. Zijn er zeer blij mee en super geholpen. Was wel een race tegen de klok om deze auto te mogen aanschaffen, zijn dezelfde wezen kijken en gekocht. Top bedrijf.

Super bedrijf, zeer klantvriendelijk,

Prettig geholpen door verkoop en monteurs

Blij met mijn aankoop

Vorige maand een Mercedes c klasse gekocht bij dit bedrijf. Zowel over de auto als over de afhandeling ben ik erg tevreden. Duidelijke uitleg en communicatie, vriendelijke medewerkers.

Netjes geholpen

Ben netjes geïnformeerd

Top mannen, snel en goed geholpen.

Snelle service, ze zochten samen met mij naar een passende oplossing passend bij mijn budget. Super!

Een goede service, en prettig contact

Voor het eerst een auto gekocht bij Gar. van Keulen in Bathmen. Keurig en netjes geholpen door Alwin . Ben weer een tevreden Ford rijder . Adres voor een auto te kopen en onderhoud is zekers bij van Keulen aan te bevelen.

Uitstekend advies, eerlijk en kundig, en toch heel gewoon.

Op een vriendelijke word je geholpen en je krijgt uitstekend advies. Op alles wordt open en eerlijk geantwoord. Afspraken maken gaat prima en worden nagekomen. Het ziet er netjes en mooi uit. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Wederom een mooie Mazda CX 5 gekocht!!

Super geregeld !!

Mooie auto gekocht, goed geholpen

We zijn heel prettig geholpen door verkoper Alwin en zodoende snel tot een aankoop een inruil overgegaan. Verliep allemaal goed. Na aankoop bleken de achterbannen van de auto vreemde geluiden te maken, maar dat is snel en goed zonder meerkosten verholpen. Voor ons wel even extra tijd om er heen en weer te gaan. Maar goede service! En fijn bedrijf in een auto te kopen.

Goeie personeel en goeie auto's...

Prima geregeld

Zeer correct bedrijf en goede afhandeling.