Goede ne betrouwbare garage

Ik heb hier recent een occasion aangeschaft. Vanaf de proefrit tot en met de aflevering is alles goed en soepel verlopen. Geen opdringerige verkooppraatjes, open en eerlijk en duidelijke afspraken. Bij vragen per mail wordt ook snel en duidelijk gereageerd.

Al 2 keer een fijne auto kunnen kopen voor een eerlijke prijs

Prettig en persoonlijk contact. Onder gemoedelijke omstandigheden zaken kunnen doen

Auto afgeleverd zonder Nederlands instructieboek.

Pas na de koop werd duidelijk dat het instructieboek in het Sloveens was. Op internet heb ik het Nederlandstalige gevonden en dat telt ruim 600 pagina 's. Teveel om even af te drukken. Maar eens zien welke pagina's het hardst nodig zijn. De Yaris bevalt overigens best.

Vertrouwd en persoonlijk

Ook hebben wij onze tweede auto gekocht bij Gert van Keulen omdat dit voor ons een no nonsens autobedrijf is waar je vriendelijk en correct wordt behandeld zoals het hoort top.

Zeer professioneel en erg prettige samenwerking

Wij hebben een hele mooie auto gekocht en er is op alle manieren meegedacht over de inruil van onze eigen (diesel) auto. Bij het ophalen waren er bloemen en was de auto opnieuw gepoetst en als nieuw en zelfs de banden vernieuwd terwijl dat nog niet nodig was voor de APK. Erg prettige garage om zaken mee te doen!

Vakbekwaam autobedrijf

Onlangs een Peugeot 208 hier gekocht en uiteindelijk zeer tevreden over de aflevering van deze auto. Goede service en fijne mensen.

Deskundig, behulpzaam, betrouwbaar en vriendelijk.

Top service! Fijne omgang met de klant

Duidelijk en klantvriendelijk

Vriendelijk ontvangen en duidelijk en zakelijk geholpen

Goed en deskundigen geholpen.

prettig en correct becrijf

prettig en correct becrijf

Denkt mee

Denken goed met je mee.

Correct en duidelijk

Geen verrassingen je weet waar je aan toe bent, wel fijn bij een auto bedrijf.

Super persoonlijk, vertrouwd en geduldig.

Op elk vlak een persoonlijke en betrouwbare behandeling. Niets dan lof.

Perfecte service

Enorm goede ervaring bij de aankoop van onze occasion. Makkelijk contact en soepel verlopen. Enorm blij mee!

Zeer vriendelijk, enthousiast en vakkundig!

Onlangs hebben wij een prachtige Toyota C-HR gekocht en zijn daarbij zeer goed geholpen. Gemaakte afspraken werden allemaal nagekomen. Kortom: we zijn zeer tevreden over de auto maar ook over het autobedrijf. Mocht u een auto zoeken, dan is dit bedrijf een aanrader!

Netjes geholpen

1 opmerking had graag meer uitleg over de auto gehad

Solide en makkelijk

Zie boven

Slecht

Auto in reparatie gegeven. 3 banden vervangen en uitgelijnd. Uitlijnen echter niet vakkundig uitgevoerd daar na 7 maanden de banden compleet schuin afgesleten waren en dus wederom (door een andere garage) vervangen zijn. Een review geplaatst op Google wordt als "dispute" bij Google gemeld. Jammer want reviews zijn er voor gemaakt om de tevredenheid of ontevredenheid van de klant weer te geven.

Autobedrijf Gert van Keulen staat altijd voor je klaar met uitstekende service

Mijn ervaring met Gert van Keulen autobedrijf is dat ze altijd met een juiste oplossing komen en mocht je onverhoopt eens pech hebben met de auto dan is de snelle, uitstekende service die ze leveren erg fijn. Ze hebben echt een no nonsens mentaliteit. de Klant is bij Gert van Keulen dan ook nog echt Koning.

Zeer tevreden over de service die mij is aangeboden door de werkplaats. Een week na reparatie netjes opgebeld of alles is opgelost. Dit was ik zeker niet gewend bij mijn vorige garage, net even die extra aandacht die je graag ziet.

mijn ervaring is goed

mijn ervaring is goed het belangrijkste is dat ik vertrouwen heb in het bedrijf en het vriendelijk en fijn personeel Top

Ouderwetse service waar je blij van wordt. Niet verder zoeken!

Goede service, klantvriendelijk, behulpzaam, goed advies, transparant, betrouwbaar, kundig. Zeer tevreden over deze garage!

Zeer goeie service

Zeer tevreden over de gang van zaken en hoe alles geregeld word. Ook een keurige aflevering

Prima service en advies bij de aankoop van mijn auto.

Een fijne garage met ouderwets goede service.