Na een goede ontvangst op zaterdag en daarna het telefonisch overleg over de aanschaf van een andere auto kan ik niet anders zeggen als dat het bijzonder vriendelijk en gastvrij was.

klant vriendelijk

goed met de service

Uitmuntend

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen.

Kapotte versnellingsbak steun van mijn bedrijfsbus binnen 2 uur gerepareerd en kon ik weer aanhet werk . Top geregeld.

Aflevering nav zoekopdracht nieuwe auto

Aangezien de gewenste auto niet bij De Kievit op voorraad stond, heeft men een auto voor ons bedrijf opgezocht. De aflevering was precies conform de afspraken en de auto was nog beter dan we hadden gedacht.

Wederom een prettige ervaring!

Na eerder de auto hier gekocht te hebben, zijn we nu ook geslaagd voor een caravan. Prettige verkoop, keurig binnen uitgestald en ongestoord kunnen kijken. Wederom een goede deal!

Eerlijk en goed

Alles gaat op een vriendelijke en nette manier, je hoeft je geen zorgen te maken dat er iets niet eerlijk gaat.

Prettige service

Snelle en klantvriendelijk service

Betrouwbaar en efficiënt

Gisteren gebeld voor een auto, vandaag direct meegenomen. Johan de Kievit komt zeer vakkundig en betrouwbaar over. Bij deze dealer val je je geen buil

Super fijn en betrouwbaar autobedrijf

Deskundig advies, realistische prijzen, prima service en vooral betrouwbaar.

Vriendelijk en vakkundig autobedrijf

Heb bij dit bedrijf zojuist een mooie VW Caddy gekocht. Eigenlijk alles wat je van een autobedrijf mag verwachten. Eerlijk en 'no nonsense'. Auto netjes afgeleverd volgens afspraak.

Goede sevice en goede prijs

Vriendelijk en vakkundig personeel Goede occasion aangeschaft met goede service Kom zeker weer terug

Uitstekende en betrouwbare service

Goed vakmanschap en prima after-service

Fijn en professioneel geholpen

Klantgericht

Klantgericht. Meedenken. En goeie service

Super vriendelijk en professioneel personeel. En je kan in de prachtige omgeving heerlijk wandelen wanneer je de auto voor even achterlaat.

Superfijn

Fijne vriendelijke garage met goede service kwaliteit en prima prijs/kwaliteit verhouding!

Top geregeld

Top geregeld allemaal

Betrouwbaar

Keurig bedrijf, prima service, betrouwbaar, denkt mee. Gewoon een aanrader!

prima behandeld

fijne garage staat altijd voor mij klaar

Top service!

Super mooie A4 avant hier gekocht. Na 2 weken bleek een sensor defect wat niet onder de garantie viel, maar toch samen opgelost. Keurig! Zo zouden meer garage's dat moeten doen.

We zijn prima en vriendelijk geholpen

Prettig ontvangen. Er werd tijd genomen om zaken uit te leggen

Al jaren klant en altijd tevreden.

Overweldigende positieve ervaring en actie

In samenwerking met autodealer AutoKievit is een lang gekoesterde droom in vervulling gegaan van mijn schoonzus. Zojuist is een prachtige occasion Fiat 500C (als nieuw en in ‘TOPSHAPE’) afgeleverd in Assen, Drenthe vanuit Zierikzee, JAWEL!!. Een unieke actie voor ons en uitgevoerd met grote accuratesse, precies op de afgesproken tijd en dag. Wat een feest. Onze dank voor deze uitstekende gaat uit naar AutoKievit; chapeau!

Zwolseweg 538

7345AN Wenum wiesel