Fijn

Fijne ( perfecte) garage .

Vriendelijke en behulpzame medewerkers in de garage van de Kievit Renault in Hellevoetsluis.

Zeer tevreden.

Doordat er enkele onderdelen vervangen moesten worden , werd er eerst keurig telefonisch contact met ons opgenomen.

Zeer goed en betrouwbaar garagebedrijf

Vorige week onze 2e auto aangeschaft bij Auto de Kievit. Zeer goed geholpen en een perfecte aflevering van de auto. Vriendelijk personeel en eigenaar. Een aanrader!

Prettige ontvangst en indruk te doen te hebben met ter zake kundige mensen.

Een vertrouwd adres.

Prima balans in kosten ten opzichte van gebruik en leeftijd auto

Mijn Kangoo busje was toe aan APK en gelijktijdig een onderhoudsbeurt. De garage medewerker belde op dat de remblokken aan vernieuwing toe zijn. Hij vertelde me dat bij normaal gebruik dit nu wel moest gebeuren maar gezien de kilometerstand tussen vorige en deze beurt adviseerde hij dat, als het gebruik niet toeneemt, dit ook wel over een paar maanden kan. Aan mij de keuze. Fijn dat zo'n garage niet uit commerciële overweging alles vervangt waar slijtage plaats vindt...

Goede service. Uitstekend geholpen.

Nette garage, kom er al jaren. Niks op aan te merken. Overleggen netjes en denken met je mee als klant.

Geweldige service

Ik werd op alle gronden uitstekend geholpen en de mensen waren bijzonder vriendelijk en zorgzaam

Adviserend, meedenkend,

Een heel positieve ervaring: Kijkend naar de klant, dus heel klantvriendelijk. Een tien voor alle service!

Op alle punten was het uitstekend

Kan geen op en aanmerkingen noemen. Zowel in de verkoop, verhuur is de service en communicatie meer dan uitstekend.

Zeer tevreden over service en uitgevoerd werk

Zeer tevreden over service en werk.

Prettig en klantvriendelijk!

Wederom geslaagd met de aankoop van een auto bij auto de Kievit. Ongedwongen kunnen overleggen, proefrit gemaakt en binnen een week waren wij de trotse eigenaar van onze aankoop!

Vriendelijk maar professioneel

Ik heb een Volkswagen Eos van 2012 gekocht omdat zij het model hadden dat mij beviel en binnen het budget viel dat ik wilde besteden. De communicatie verliep vriendelijk en duidelijk. De inruilprijs voor mijn Ford Focus Cabriolet viel wat tegen, temeer omdat ik elders €500 meer kreeg bij inruil. Echter kreeg ik bij Auto Kievit €1000 "herfstkorting", dus per saldo kreeg ik voor €500 minder nvestering een mooiere maar vergelijkbare auto die een jaar jonger was en inclusief afneembare trekhaak. De uitvoering van Auto Kievit sprak mij meer aan en daar had ik wel 3 kwartier rijden voor over. De echte service moet natuurlijk nog blijken als ik aanspraak zou moeten maken op de BOVAG-garantie. Maar het gevoel is goed. Detail: wel jammer dat de autoklok niet op de juiste tijd was gezet bij aflevering. Ook de code van de autoradio moest nog (opnieuw) ingevoerd worden. Wel was de auto keurig schoon en werd onder een afdekhoes gepresenteerd, wat wel leuk was. Ook kreeg ik geen uitleg over de auto en daar werd ook niet naar gevraagd of ik dat wilde.

Prima geholpen!

Eerste keer, goede indruk!

Zeer goed.

Prima service, houden zich aan afspraken , vriendelijk personeel. Zeer tevreden over alle beurten, bandenwissel en keuring. Dit al meerdere jaren.

Zeer klantvriendelijk

Het was een eindje rijden maar dan heb je ook wat, alle beloftes waargemaakt!!!

Fijn bedrijf met aardige en zeer deskundig personeel!

Echt een aanrader!

Een superservice waarbij blijkt dat een kleine garage groots kan zijn

Laagdrempelig, uitstekende service en prijzen en altijd bereid je zo goed mogelijk te helpen.

Super geregeld

Donderdag gebeld en vrijdag kon de bandenwissel al gebeuren. Vrijdagmiddag stond de auto weer klaar.

De garage De Kievit doet echt wat goed is voor mij als klant.

Voor een APK-keuring moesten er verschillende ingrepen gedaan worden in mijn auto. De verwachting was dat er een nieuw remblok gekocht moest worden, waar ik akkoord voor had gegeven. Bij het vervangen bleek dat ze het oude remblok toch nog konden repareren. In plaats van de makkelijke weg - het vervangen van het remblok - hebben ze de huidige gerepareerd, wat voor mij veel geld scheelde. In die proactieve en klant-centrale benadering herken ik Garage De Kievit.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk geholpen. Een internet meeneemprijs wat betekent geen garantie maar wel zei de verkoper “als er wat is kom gewoon en dan kijken we hoe we het op kunnen lossen. Dus met een goed gevoel de auto gekocht.

Fijne, vakkundige mensen

In overleg werden er dingen gemaakt. Heel prettig om hierin zelf ook iets te zeggen te hebben.

Zeer goede service

Degelijk onderhoud voor een goede prijs

Zwolseweg 538 7345AN Wenum wiesel