Uitstekend.

In de service en de klantvriendelijkheid eerlijkheid en het meedenken met de klant. Dat is waar zij in uitblinken. ongeacht waar ze die service moeten verlenen in Nederland. Uit eigen ervaring kan ik dit mededelen. Ik heb dan ook geen moment spijt dat ik daar mijn auto heb gekocht en de reparaties heb laten uitvoeren. Zelf kom ik uit Soesterberg en ik zou mij niet verbazen om daar weder een auto te kopen. Groetjes Fer. Soesterberg.

In één woord; Uitstekend.

Je wordt er netjes en correct geholpen.

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Van begin af aan een vertrouwd gevoel. Na aflevering van de auto nog wat puntjes geconstateerd. Geen probleem, alle puntjes werden keurig in orde gemaakt. De werkplaats en receptie allemaal netjes verzorgd en schoon. Koffie is lekker!

Geweldige service en echt een vakbedrijf!

Geweldige service. Auto werd opgehaald door het bedrijf en kon nog dezelfde dag weer door ons opgehaald worden.

Gewoon goed

Buitengewoon vriendelijk personeel en altijd zeer netjes en professioneel in het handelen. Ouderwets goed voor elkaar!

Top service en eerlijk!

Verkoper Johan is een eerlijke man, komt zijn gemaakte afspraken na. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe BMW.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Fijne autogarage waar je erg goed geholpen en geadviseerd wordt op alles wat autos betreft. Lekker laagdrempelig maar toch professioneel. Waar een kleine garage groots in kan zijn!

Fijne, persoonlijke garage

Kom er al jaren, fijne mensen. Ben altijd goed geholpen, denken met je mee in oplossingen.

Uitstekend top service.

Een echte aanrader u op zoek bent naar een auto, eerlijkheid en goed advies. Zeer begrip vol. Nogmaals een uitstekende plek om er een auto aan te schaffen. Mvg. F.S. Soesterberg.

Weer een supersnelle service!

Wederom een hele klantvriendelijke ervaring. Doen altijd hun best om auto zo snel mogelijk weer gereed te hebben! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

prima, kan aan komen en word geholpen, met koffie.

Zie boven.

Prima aankoopkeuring

Telefonisch contact om aankoopkeuring (met enige spoed) te regelen. Kievit heeft contact gelegd met de verkopende partij en de auto de volgende ochtend gekeurd. Prima gedaan, rapportage volgde snel.

Goede communicatie met de klant, oprecht gemotiveerd om hele probleem op te lossen

Hele positieve ervaring met De Kievit

Uitstekende ervaring en een hele goede service!

Ze staan altijd voor je klaar, erg vriendelijk en geïnteresseerd!

Kwamen voor een dodge kijken vriendelijke geholpen, goede service en snel geregeld

helemaal tevreden

tevreden

Vriendelijk en correct

Prettige benadering. Auto keurig afgeleverd. Wat wel jammer was dat er een Duitse handleiding bij zit. Ik vind dat hij daar wel een Nederlandse handleiding bij had kunnen doen.

heel goed

wordt goed en snel geholpen

Goed en vakkundig

Prima en vriendelijk

Prima en erg klantvriendelijk

Fijn

Fijne ( perfecte) garage .

Vriendelijke en behulpzame medewerkers in de garage van de Kievit Renault in Hellevoetsluis.

Zeer tevreden.

Doordat er enkele onderdelen vervangen moesten worden , werd er eerst keurig telefonisch contact met ons opgenomen.

Zeer goed en betrouwbaar garagebedrijf

Vorige week onze 2e auto aangeschaft bij Auto de Kievit. Zeer goed geholpen en een perfecte aflevering van de auto. Vriendelijk personeel en eigenaar. Een aanrader!