Full service!

Voor een nieuwe medewerker van ons bedrijf, zochten we een nieuw vervoermiddel. De wensen van de ons en de nieuwe collega hebben we besproken met onze contactpersoon bij De Kievit. Tot en met de aflevering volledig ontzorgd. Aanrader voor iedere ondernemer met personeel in voertuigen. Wat dat tegenwoordig ook mogen zijn. Dank wederom!

Altijd vriendelijk personeel en net bedrijf

Uitstekende service!

Niet alleen de auto is goed gerepareerd, en de service was top! Zeer vriendelijk ontvangen en onze auto is toch angenomen voor reparatie ondanks de drukke werkplaats. Wij waarderen het enorm!

Zeer klantgericht bedrijf met goede service

Een hele prettige ervaring met dit bedrijf en met Johan de eigenaar zelf. Zeer meedenkend en klantgericht. Want ondanks dat het een uitdaging was qua tijd is er voor gezorgd dat ik op tijd en veilig op vakantie kon met mijn kinderen in onze mooie nette "nieuwe" auto die hier gekocht is. Wat een goede service leveren ze en ook prettig dat er Bovag garantie mogelijk is.

Prima opgelost

Mijn aanhanger had een elektrische storing. De Zwarte Kunst van kortsluitingen oplossen dus… Binnen een uur was alles gecheckt, gevonden en gerepareerd. Top!

prima service, snel en goed geholpen

prima service goed geholpen

Eerlijk en open service, top

Top service, vriendelijk personeel

Snel en prima bandenwissel. Lijkt het team van Max Verstappen wel!

Goede service deskundig advies

Prima haal en breng service

Goede service en wordt snel geholpen

ik kom er al jaren want de service is heel goed en wordt snel geholpen. Hoop mijn auto (en toekomstige nieuwe auto's )er nog jaren in onderhoud te kunnen houden.

Goede service en duidelijke communicatie

Leenfiets was helaas niet aanwezig werd ik gewoon thuis gebracht! :) Tijdens de reparatie werd ik op de hoogte gehouden van de bevindingen.

Vriendelijke ontvangst en een goede service!

Mijn ervaring is heel positief of het nu met een kapot lampje is of een APK. Mochten er grote kosten zijn, dan wordt je altijd eerst geïnformeerd.

Hele mooie nette auto gekocht. Keurige prijs. Netjes thuis geleverd door een aller aardigste gepensioneerde meneer. Communicatie had iets beter gekund maar lag aan drukte begreep ik.

Goed garage

Goede vriendelijke garage met prima service

Prima service!

Prima service, prettige behandeling en snel!

Dikke prima

Goeie service, Auto gebracht voor apk en reparatie, Vet tevreden.

Klantvriendelijk, vriendelijk en een goede service. Wat wil je nog meer.

Goed autobedrijf die altijd voor je klaar staat

Prettig zakendoen

Zeer tevreden met onze nieuwe Frord Custom 170 pk.

Goed bedrijf

APK glansrijk doorgekomen...

Op 30 Januari 2023 heb ik een Ford Fiësta met kenteken 10-SHZ-1 bij u gekocht. Deze heeft een APK tot 07 Mei 2023. De verkoper zei dat hij geen enkel probleem verwachte tijdens de aankomende keuring. De auto heb ik in vol vertrouwen gekocht en wat blijkt? Hij had gelijk! Vorige week is mijn auto glansrijk door de keuring gekomen zonder aandachtspunten. Mijn mooie bolide is dus goedgekeurd t/m 07 Mei 2024. Heb al een paar behoorlijke afstanden gereden.. Lelystad-Emmen-Lelystad. Lelystad-Keulen-Lelystad. Beide zonder enig probleem. In een tijd dat een ieder meestal negatief weet te reageren, wil ik deze positieve ervaring met u delen.................!!!

Goede garage, in keuring en onderhoud!

Prima!

Al jaren lange aandacht en vriendelijke ontvangst met goed advies.

Ik kom er al jaren en voel me steeds netjes en met aandacht geholpen. Het is de moeite waard om enkele kilometers verder te rijden, ik rij met een glimlach weer naar huis !

Heb voor het eerst in mijn leven een voor mijn doen een dure BMW X3 gekocht en ben door de mensen van dit bedrijf keurig geholpen,en mijn wensen hebben vervuld

Top service! Gaan voor goede oplossingen en niet meteen voor de duurste oplossing.

Zeer goede ervaring met Johan, Sjoerd en Monique. Altijd klantvriendelijk en erg behulpzaam.