Ik voel me welkom en serieus genomen !

Al jaren klant en ik kom er graag ! Luisteren naar je en handelen er na !

uitstekend

Deze garage heeft service en klantvriendelijkheid boven aan hun prioriteitenlijstje staan! We zijn daar fantastisch geholpen en zijn heel blij met onze auto. Het was voor ons een heel eind rijden maar was het zeker waard.

Leuke auto gezien, aankoop keuringlaten uitvoeren, er waren wat verbeter punten, netjes vernieuwd. Nieuwe apk. In mijn ogen prima auto bedrijf z.

Goede garage

Goede kwaliteit

Net bedrijf met goede service

Aanrader.

Goede service, vriendelijk geholpen

Fijne garage met vriendelijk personeel.

Zeer service gericht

Ik ben erg goed geholpen. Los van het feit dat mijn auto goed is gemaakt, heb ik de heren als erg flexibel en zeer klant gericht ervaren. Ze deden net dat stapje extra. Een service die je niet vaak meer ziet tegenwoordig.

zeer goede service

alles werd volgens de regels afgehandeld

Top bedrijf

Goede afspraken mee te maken en bij problemen bij je zo weer op weg.

Top bedrijf

Echt een droom familie bedrijf Zeer enthousiast altijd de koffie klaar en een goede receptioniste. Zeer behulpzaam en meedenkend in oplossingen. Kunnen snel schakelen.

Gesprek goed en vriendelijk, niet open in uitgevoerde werk/onderhoud

We hebben in volle tevredenheid een auto in ontvangst genomen, maar ik ben gewend om bij wat dan ook waar onderhoud aan uitgevoerd wordt de werkbonnen te overleggen en in te zien. Zo weet je gelijk wanneer wat of iets moet gebeuren. Als iets niet is gebeurd, prima, maar dan kun je er wel rekening mee houden wanneer iets wel moet gebeuren.

Zeer goede service voor een betaalbare prijs

Gezellig vakkundig team wat ook met je meedenkt. Goede service en staan altijd voor je klaar. Zeker aan te bevelen

Eerlijke verkoper!

We hebben met goed gevoel een occasion gekocht bij Kievit. In alle eerlijkheid zijn we gewezen op de nadelen. Het contact via Sjoerd verliep snel en vriendelijk.

Zeer klant vriendelijk

Heel erg klant vriendelijk geholpen en snelle service

Top service en vriendelijk geholpen

Wij hebben onze auto ingeruild bij Johan. We konden terecht in de avond en werden vriendelijk ontvangen. We kregen een goede prijs voor onze auto en onze nieuwe bus zag er top uit. Bedankt zeker een aanrader voor een volgende auto/bus.

Altijd telefoontje als er meer gedaan moet worden als is afgesproken, of de kosten hoog zijn.

Tot heden uitstekend

Nette afhandeling bij aankoop van mn auto. Geluid wat tijdens proefrit werd opgemerkt werd netjes hersteld

Werd meteen geholpen toen mijn bobine kapot ging, was binnen een halve dag gerepareerd.

Top bedrijf en snelle Service!

Altijd goed en snel geholpen! Fijne werknemers!

Uitstekende ervaring met garage De Kievit!

Mooie BMW 218i gekocht, onze Suzuki ingeruild. Geweldig geholpen door Sjoerd. Fijne garage om zaken mee te doen, legden ons goede offerte voor. We hebben er alle vertrouwen in dat weer veilige kilometers verder kunnen. Van harte aan te bevelen!!

fijn bedrijf

komen afspraken na, geen verrassingen en goede service.

geweldig.

van de week al gedaan ,

Vriendelijk

Erg behulpzaam en vriendelijk, nette service

Fijn geholpen

Wij hebben een Opel mokka gekocht. En hebben een realistisch inruil bod gekregen voor onze auto Wij zijn zeer fijn en niets opdringerig geholpen. Niets was sjoerd te veel gevraagd