Een super bedrijf!

Eerlijk, open. Pieter gaf me meteen het gevoel van, die man kan je vertrouwen. Auto werd naar mijn wensen, aanpassingen afgeleverd. Als puntje op de i kreeg ik nog een ontbrekende hoedenplank thuis bezorgd. ( 1 uur rijden) Dus super service en zeker aan te bevelen. Pieter bedankt.

Ze nemen alle tijd voor de klant

Geweldig geholpen. Ruim de tijd gekregen voor een proefrit. Auto zag er netjes uit bij aflevering en alles is volgens de gemaakte afspraken afgewikkeld. Prima adres voor een occasion.

Prima auto met garantie en goede kilometer stand.

Ze nemen de tijd om je een auto te verkopen, rij hem nu 3 weken we gaan het zien . Voor mij een prima auto ziet er goed uit en prima onderhouden.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Staan altijd voor je klaar.

geweldig goed auto bedrijf

goede service vriendelijke eigenaar

Top!!

Super en snel geholpen. Rij nu in een super mooie audi a1!

goede service

Goede service staat altijd voor je klaar

Fijne auto gekocht met inruil. Alles netjes en snel geregeld. Flexibel in de overdracht. Prima ervaring.

Eerlijk en netjes

Werd eerlijke prijs geboden voor inruil auto. Nam alle tijd bij verkoop. Auto goed opgeleverd.

Top aankoop

Altijd goed bij Auto Accent.

Hele fijne betrouwbare man en een hele goede service

Ben er zeer goed geholpen met de aankoop van mijn auto.

Vakkundig en prettige aankoopbegeiding

Super goede begeleiding

Fijne en goede service

Diverse auto's aangeschaft aldaar,super tevreden.

Vertrouwd gevoel

Ik ben zomaar het terrein opgelopen om eens te kijken. Gemoedelijk ontvangen, veel informatie en veel auto's 'gepast' i.v.m. mijn lengte. Met veel vertrouwen een auto gekocht en ondanks een kleine hobbel met mijn ingeruilde auto toch een goed gevoel over gehouden. Dit bedrijf gaat uit van wederzijds vertrouwen, is eerlijk en gaat voor de lange termijn relatie.

Correcte autos en goede afspraken 2 de auto die we hier hebben gekocht

Nette correcte auto's met goede afspraken

Super good after-sale service and friendly owner

Bought the car at auto accent.Nice car and good guy Pieter. Immediately decide to buy the car after talking with Pieter and the test drive. The most important thing for me is as a foreigner, I feel the kindness and honesty from Pieter. And after 4 months of having my car, a tiny issue I could easily reach out to Pieter for the help, also the issue was fixed in a day. So I highly recommend auto accent. For nice cars and solid after sale service .

• Would you recommend us? Yes

Erg goede en snelle service.

Hele goed ervaring mee!

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke Mensen bij dit bedrijf

Meedenkend en eerlijk wat betreft wensen. Fijne aanbeveling die daaruit volgt en top aflevering!

Meedenkende klantvriendelijkheid

Gewoon met de voeten op aarde, eerlijke en gemoedelijke benadering

Goede ervaring met aankoop auto

Autoaccent komt na zoals afgesproken bij aankoop en levert deze keurig af. Auto nu ruim 2 maanden in bezit en geen problemen mee gehad. Dagelijks blij dat ik er in rij , om het zomaar te benoemen.

Klantvriendelijk en goede service.

Prima garage, fijne mensen en goede zaken gedaan.

Was voor de eerste keer bij deze firma. Ben zeer vriendelijk en netjes ontvangen. Heb goede zaken kunnen doen, auto gekocht. De afhandeling en service zijn uitstekend. Alles keurig afgewerkt!! Groot compliment de manier waarop met klanten omgegaan word.

Heel goede dienstverlening.

Goede en flexibele begeleiding in traject van inruil oude auto naar nieuwe auto. Ook hulp bij vinden van auto accessoires. Dus tot nu toe prima service!

Top geholpen en superblij met onze nieuwe auto

Waren op zoek naar een andere auto, en uiteindelijk dicht bij huis goed geslaagd!