Top service!

Hele mooie zaak met alleen maar mooie auto's. Vriendelijk personeel en snelle service! Aanrader

Uitstekend geholpen

Ik ben voortreffelijk geholpen en heb een prachtige auto gevonden en gekocht. Het is echt een warm familiebedrijf waar tijd voor je wordt genomen en waar vakmanschap voorop staat.

Gemoedelijke familie bedrijf

Na het maken van een telefonische afspraak, voor het bezichtigen van een auto die wij gezien hadden op de website, werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Eerst een heerlijk kopje koffie gedronken en daarna alle tijd gekregen om de auto te bekijken. Uiteraard een proefrit gemaakt. Alles verliep prettig. Auto aangeschaft. Het is er enorm druk maar men neemt alle tijd. De auto's zijn strak geprijsd daardoor is er weinig ruimte voor onderhandeling. Twee weken later auto opgehaald. Omdat we van ver kwamen werd ons aangeboden om ons van het station op te halen. Geen gebruik van gemaakt omdat we een wandeling wel lekker vonden na een lange reis. Maar zeer vriendelijk aangeboden. Ook bij het ophalen weer genoten van een lekker bakje koffie. Ook hier werd alle tijd genomen. Onze ervaringen zijn zeer positief. De auto is nog maar net in ons bezit. Tot nu toe rijd hij perfect. Wij raden het aan om hier zeker een kijkje te nemen. We adviseren wel om van te voren even te bellen dan staat de gewenste auto klaar.

Prima garage

Prima geholpen en te woord gestaan. Zeer aardige medewerkers !!

No nonsense

Wij waren op zoek naar een andere auto. Toevallig stonden hier 2 modellen waar we tussen twijfelden. We konden rondkijken in de 'schuur' en even rustig de verschillen bekijken. Daarna mochten we proefrijden. We waren eruit welke auto het moest gaan worden. Tot op heden zijn we zeer tevreden met de auto. Het concact met Jan Bogert was no nonsense, zakelijk. Men reageerde snel op mails en we werden steeds snel teruggebeld. Wel een aantal tips aan het bedrijf (om bij onze volgende auto een hoger cijfer te krijgen): - Loop even mee naar de auto bij het afhalen ipv gelijk naar de administratie lopen. - Reageer op mailtjes na afloop. We hadden gemaild over een put in het raam, deze bleek (bij bezoek aan Carglass) oud en reeds herstelt te zijn, dit zou bekend moeten zijn lijkt ons. -Zet de bandenspanning vast in het systeem van de auto, nu kregen wij een melding en moesten we de bandenspanning checken (overal klein beetje lucht in). Echter los van dit alles denken wij dat we een prima auto hebben aangeschaft, hij rijdt (ook al hebben we nog maar 500 km gereden) prima. We vonden het ook leuk de oude auto nog op internet te zien en hopen dat die inmiddels ook een tevreden nieuwe eigenaar heeft.

Nette occasion

Afgelopen weekend een auto gekocht bij Jan Bogert. Nette occasion en auto's met een juiste prijs. Tot op heden een aanrader.

Mooie auto gekocht

Het maken van een afspraak voor het bezichtigen van een auto is zeker aan te raden. Wij waren op zaterdag middag bij de garage en het was erg druk. We werden op zich netjes geholpen maar door de drukte moest de verkoper te veel switchen, een proefrit maken in nog een andere auto kon niet, dit vonden wij jammer. Echte persoonlijke aandacht hebben wij niet ervaren, wel een mooie nette auto aangeschaft.

uitstekende ervaring

Mooie garage vriendelijke mensen laten je rustig rond kijken en hebben mooie auto's staan tegen een goede prijs.

Prettig aandacht, snelle service, keurige auto

Ik was erg gericht op zoek en wist precies wat ik zelf wilde. Met die ervaring was jan bogert een prettige zakenpartner. Keurige auto meegekregen

Slecht

Slechte nazorg

Vriendelijk familie bedrijf en goed georganiseerd.

Ze nemen alle tijd voor hun klanten en geven duidelijke uitleg over service en garantie. Er staan veel auto's van verschillende merken die er prachtig bijstaan . Wij komen uit het midden van het land maar waren blij verrast bij zoveel keuzen en goede prijs !!

Gewoon zoals het hoort

Geen gekke dingen en vriendelijk personeel. Afhandelen zoals het moet. Goede auto's die uit de lease komen. Aan te raden!

Vriendelijke medewerkers, veel keuze van goeie auto’s

Vriendelijke medewerkers, veel keuze van goeie auto’s

Fijn bedrijf, klantvriendelijk personeel, duidelijk verhaal

Van tevoren duidelijk wat de mogelijkheden zijn, in een fijn gesprek werd alles besproken. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en we zijn goed geholpen. Fijn bedrijf en voor in de toekomst, wanneer we weer naar een andere auto gaan kijken, dan komen we hier zeker terug!

Snelle service & goeie hospitality!

Hele snelle service gehad. We hadden online gekeken voor een auto. Hebben er in een mooi proefrit gemaakt. Daarna hadden we hem gekocht en de volgende dag konden we hem ophalen! Van elk bezoek is er altijd een kop koffie of thee aangeboden elke medewerker die langs liep zei gedag tegen je

Snel en vriendelijk geholpen

Ik was opzoek naar een nieuwe auto om mijn Insignia te vervangen. Al gauw kwam ik een Skoda Octavia tegen bij Autobedrijf Jan Bogert B.V.. Na telefonisch contact kon ik hem bekijken, en een proefrit doen. Uiteraard koffie aangeboden gekregen, en direct de koop compleet gemaakt. Zeer tevreden tot nu toe. Hopelijk blijft het zo :-)

Super fijne garage die luisterd naar de klant

Wij hebben hier een hele fijne auto gekocht, waren positief verrrast door de service! We hebben onze nieuwe auto zelfs meteen mee kunnen nemen in overleg konden we hem naar een laatste check up zo naar huis meenemen!

Snel en uitstekend geholpen

Afgelopen zaterdag gebeld, 20min later een proefrit gemaakt. Een leuk gesprek en een mooie inruil kunnen doen. Heel erg blij met de service van Jan Bogert!!

Vlotte en vriendelijke afhandeling

Zie boven

Aanrader

Prima bedrijf, duidelijk en snel.

Uitstekend geholpen.

Veel keuzes van verschillende merken. Alles wordt goed uitgelegd en wordt met je meegedacht. Blij met mijn aankoop.

Prima service , vriendelijk personeel en heel mooie auto's!

Zeer gedreven familiebedrijf

We zijn vakkundig en met een goed gevoel geholpen.

Woensdag voor een Auto wezen kijken en Vrijdag een opgehaald alles keurig uitgelegd goede service en heel klantvriendelijk

Communicatie zonder omwegen, met vriendelijke en vlotte aankoop.

Na wat andere bedrijven langs geweest te zijn, zagen we op de website van Jan Bogert de auto die we zochten. Dezelfde middag zonder afspraak langs gereden om eens te kijken en direct een proefrit kunnen maken. De vragen kunnen stellen die ik had en daarna was de verkoop snel gedaan. Zonder garantie verkopen ze de auto niet, dus die komt nog bij de prijs. Heldere communicatie zonder omwegen, vriendelijk en vlot geholpen.

Wipmolen 3

4671HE Dinteloord