Zeer goede ervaring

De gehele ervaring van eerste contact, tot levering is prima. De communicatie is helder en persoonlijk. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van de voortgang, vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Alles keurig geregeld.

Fijne eerlijke verkoop

Fijne auto gekocht, goede en eerlijke service. Ze zijn duidelijk en geven je alle ruimte om op je gemak voor de auto te kijken.

Familiebedrijf met hart voor de zaak.

Correct geholpen.Houden zich aan afspraak.

Mijn 2de gebruikte auto gekocht!

Vriendelijke familiebedrijf! Hebben een mooie collectie gebruikte auto’s staan. Komen afspraken na.

Prettig geholpen!

Vanmorgen mijn nieuwe auto opgehaald. Prettig geholpen in het hele aankoopproces. Website is duidelijk over de bijkomende kosten en de service was wat ons betreft prima!

Prima bedrijf

Vrijdag geweest en direct tot aankoop gegaan en konden hem gelijk mee nemen de auto tot nu toe bevalt die prima werden vriendelijk geholpen perfect

Tevreden

Goede prijs voor mijn nieuwe auto, vriendelijke medewerkers. Ze waren wat gehaast en wisselde elkaar af (maar het was druk)

Aardige mensen, grote collectie auto’s

Je word heel aardig ontvangen. Ze laten je daarna wel wat vrij om alle auto’s te bekijken. Het zijn grote loodsen dus het voelde wel een beetje vreemd om daar alleen rond te lopen. Verkoop, en aflevering verliep netjes, helder en efficiënt.

Mooie, nette auto’s

Voor de 2de x een mooie nette auto gekocht erg tevreden ..

Top service !

Afgelopen week Peugeot 3008 gekocht. Vriendelijke personeel en snelle service echt een aanrader.

No nonsense mentaliteit, vriendelijke aanpak

Goed om je van te voren voor te bereiden op de website. Snelle hulp en vriendelijke begeleiding.

Zeer goed geholpen

Vandaag een prachtige Kia Ceed gekocht. Goed geholpen en vriendelijk personeel. Ze hebben een mooie collectie aan auto’s.

Volwassen en serieus bedrijf.

Persoonlijk contact is prima. Telefonische bereikbaarheid ook top. Mails worden binnen enkele uren beantwoord. Een volwassen autobedrijf wat vertrouwen uitstraald en terecht. Klantcontact is vriendelijk maar "no nonsense".

Mooi familiebedrijf met nette auto's

Voor de zekerheid van te voren gebeld of de VW Passat nog beschikbaar is en enkele details navraag naar gedaan daar ik niet uit de buurt van Dinteloord kom. Tevens navraag gedaan of er ook gerookt is in de auto. Dit is voor mij namelijk een no-go waar ik niet bijna 300km voor heen en ook weer terugrijdt. De verkoper heeft het extra gecheckt en mij op het hart gedrukt dat deze wagen zeker rookvrij is. Bij het bezoek aan dit mooie familiebedrijf was er alle tijd voor eerst wat te drinken, even over de auto gesproken, een uitvoerige proefrit en daarna of we eruit zouden kunnen komen met inruil. De auto stond er (op een lange kras na) verder keurig bij. We zijn er uit gekomen en ik heb de auto daarna direct mee mogen nemen. Onderhoudsbeurt was nog niet zo lang geleden en de apk duurt ook nog meer dan een jaar. Al met al een hele goede ervaring met dit bedrijf gehad.

Mooi bedrijf

Gisteren een zeer volle en mooie Volkswagen Passat gekocht. Na eerste keer wezen kijken besloten de auto te kopen en zou hem na 2 weken mogen ophalen. Na 1 week werd ik opgebeld dat hij al klaar stond en ik hem op kon komen halen. Zeer fijn contact gehad en zeer tevreden over het bedrijf.

Top geholpen, superervaring

Heel veel keuze, mooie voertuigen. Vriendelijk familiebedrijf met prettige directe communicatie. Scherpe prijzen en goede service!

Super mooie garage met mooie jonge wagens

Super geholpen. 3 keer geweest op zaterdag. Fijne is dat het vooral geen opdringerige garage is. Je kunt er heerlijk op je gemakje rondlopen. Top! Nette Opel Grandland X gekocht. Bevalt super.

Super geholpen aan een mooie auto, en altojd welkom voor en aardig personeel kortom super

Top service!

Hele mooie zaak met alleen maar mooie auto's. Vriendelijk personeel en snelle service! Aanrader

Uitstekend geholpen

Ik ben voortreffelijk geholpen en heb een prachtige auto gevonden en gekocht. Het is echt een warm familiebedrijf waar tijd voor je wordt genomen en waar vakmanschap voorop staat.

Gemoedelijke familie bedrijf

Na het maken van een telefonische afspraak, voor het bezichtigen van een auto die wij gezien hadden op de website, werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Eerst een heerlijk kopje koffie gedronken en daarna alle tijd gekregen om de auto te bekijken. Uiteraard een proefrit gemaakt. Alles verliep prettig. Auto aangeschaft. Het is er enorm druk maar men neemt alle tijd. De auto's zijn strak geprijsd daardoor is er weinig ruimte voor onderhandeling. Twee weken later auto opgehaald. Omdat we van ver kwamen werd ons aangeboden om ons van het station op te halen. Geen gebruik van gemaakt omdat we een wandeling wel lekker vonden na een lange reis. Maar zeer vriendelijk aangeboden. Ook bij het ophalen weer genoten van een lekker bakje koffie. Ook hier werd alle tijd genomen. Onze ervaringen zijn zeer positief. De auto is nog maar net in ons bezit. Tot nu toe rijd hij perfect. Wij raden het aan om hier zeker een kijkje te nemen. We adviseren wel om van te voren even te bellen dan staat de gewenste auto klaar.

Prima garage

Prima geholpen en te woord gestaan. Zeer aardige medewerkers !!

No nonsense

Wij waren op zoek naar een andere auto. Toevallig stonden hier 2 modellen waar we tussen twijfelden. We konden rondkijken in de 'schuur' en even rustig de verschillen bekijken. Daarna mochten we proefrijden. We waren eruit welke auto het moest gaan worden. Tot op heden zijn we zeer tevreden met de auto. Het concact met Jan Bogert was no nonsense, zakelijk. Men reageerde snel op mails en we werden steeds snel teruggebeld. Wel een aantal tips aan het bedrijf (om bij onze volgende auto een hoger cijfer te krijgen): - Loop even mee naar de auto bij het afhalen ipv gelijk naar de administratie lopen. - Reageer op mailtjes na afloop. We hadden gemaild over een put in het raam, deze bleek (bij bezoek aan Carglass) oud en reeds herstelt te zijn, dit zou bekend moeten zijn lijkt ons. -Zet de bandenspanning vast in het systeem van de auto, nu kregen wij een melding en moesten we de bandenspanning checken (overal klein beetje lucht in). Echter los van dit alles denken wij dat we een prima auto hebben aangeschaft, hij rijdt (ook al hebben we nog maar 500 km gereden) prima. We vonden het ook leuk de oude auto nog op internet te zien en hopen dat die inmiddels ook een tevreden nieuwe eigenaar heeft.

Nette occasion

Afgelopen weekend een auto gekocht bij Jan Bogert. Nette occasion en auto's met een juiste prijs. Tot op heden een aanrader.

Mooie auto gekocht

Het maken van een afspraak voor het bezichtigen van een auto is zeker aan te raden. Wij waren op zaterdag middag bij de garage en het was erg druk. We werden op zich netjes geholpen maar door de drukte moest de verkoper te veel switchen, een proefrit maken in nog een andere auto kon niet, dit vonden wij jammer. Echte persoonlijke aandacht hebben wij niet ervaren, wel een mooie nette auto aangeschaft.

Wipmolen 3 4671HE Dinteloord