Top auto’s bij Bogert BV

Als je naar Bogert gaat om auto’s te kijken zul je je ogen uitkijken door het hoge aanbod aan jonge occasions. Ik ben blij met de aankoop van mijn auto. Je wordt met aandacht geholpen door het personeel.

Zeer degelijk bedrijf. Vriendelijk personeel. Goed aan te raden!

Degelijk, vriendelijk familie bedrijf. Goed aan t raden!

Top Familie bedrijf met ruime keuze aan auto's.

Erg tevreden, aankoop is heel goed verlopen Netjes geholpen en goede afhandeling. Ik zou dit bedrijf zeker te weten aanbevelen

Goede auto gekocht met fijne service

Heldere informatie ontvangen over de auto en service. Een prettig en betrouwbaar familiebedrijf waar veel keuze is en je ruimte krijgt om rustig rond te kijken. Zeker een aanrader.

Een prachtige bolide gekocht bij een vakkundig autobedrijf met veel ervaring met jonge occasions!

Zeer tevreden over de auto die wij gekocht hebben!

Mooie auto afgeleverd, eerlijk verhaal.

Veel jonge auto’s op voorraad, goede voorlichting waardoor keuze makkelijker wordt. Auto is ook heel netjes afgeleverd met garantie (tegen extra betaling) door het hele land. De verkoop op zaterdag was heel druk, waardoor de aandacht soms een beetje vluchtig was. Overall een positieve ervaring.

Vriendelijke mensen en een prachtige auto!

Wat een geluk met deze prachtoge ford focus! 1 dag online, afspraak gemaakt en volgende dag de auto gekocht! Goede service, prijs kwaliteit is top en alles snel geregeld!

Top Familie bedrijf net ruime keuze aan auto's.

Vorige week voor auto gekeken bij het bedrijf jan bogert. Je word super netjes behandeld en leggen alles netjes uit. deal was snel gesloten zeer klant vriendelijk familie bedrijf afgelopen vrijdag auto opgehaald. Auto was netjes gepoets en zag er perfect uit. vriendelijke jonge dame en top koffie

Blij met onze nieuwe auto en aangeboden service

teleurgesteld

3 dagen na aankoop meld de auto een storing, waarvoor ik naar de garage moet om te kijken wat het is en om het eruit te halen. Hier zijn natuurlijk kosten aan verbonden. wordt niet gedekt door de verzekering en ook niet door de verkoper. Dat vind ik erg bijzonder. Vandaar mijn beoordeling

Klantvriendelijk en net bedrijf

Inmiddels mijn tweede auto hier gekocht en wederom super tevreden. De verkopers zijn klantvriendelijk en helpen je erg goed. Zeker een aanrader dit bedrijf.

Vriendelijk personeel, soepele aankoop en zeer tevreden met mijn nieuwe auto!

Ik heb onlangs een auto gekocht bij Jan Bogert en ben zeer tevreden met mijn ervaring. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De aankoop verliep soepel en ik zou deze site zeker aanbevelen aan anderen op zoek naar een betrouwbare autodealer.

Leuke, goed prijs, kwaliteitsverhouding

Ik kende het bedrijf Jan Bogert niet, totdat ik wat ging surfen op het internet. Ik zag daar een goede auto voor een goede prijs. Op zaterdag was er een gigantische drukte, door het grote aanbod van auto's van goede prijs en kwaliteit. Afhandeling van de koop van de auto, was echt goed en werd afgesloten met een leuk gesprek.

Professioneel familiebedrijf!

Vriendelijke mensen en ruime keuze in dit familiebedrijf! Maandag 22 januari gekeken voor een VW, vrijdag 26 januari opgehaald.

Zeer tevreden, wederom goed geholpen.

Super service

Zaterdag een afspraak en maandagmiddag kon ik mijn auto ophalen.

Goed bedrijf met Brabantse vriendelijkheid

Kundig, open en duidelijk in contact. Groot aanbod!

Erg tevreden over auto en hoe wij zijn geholpen door medewerkers

Erg tevreden alles is heel goed verlopen Netjes geholpen en goede afhandeling Ik kon mijn auto inruilen en bij aankoop alles netjes geregeld en stond mijn nieuwe auto klaar Ik zou dit bedrijf zeker te weten aanbevelen !!!! Erg betrouwbaar

Vriendelijk en auto met uitstekende prijs kwaliteitverhouding

Vriendelijk geholpen door Jan Bogert en auto keurig afgeleverd zoals afgesproken.

Goed geholpen en mooie afleverservice

Ons bezoek aan autobedrijf Jan Bogert was seer relaxed en goed geholpen. Fijne mensen en fijn afleverservice

Ik ben goed geholpen en allemaal aardige mensen

Zeer goede ervaring

De gehele ervaring van eerste contact, tot levering is prima. De communicatie is helder en persoonlijk. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van de voortgang, vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Alles keurig geregeld.

Fijne eerlijke verkoop

Fijne auto gekocht, goede en eerlijke service. Ze zijn duidelijk en geven je alle ruimte om op je gemak voor de auto te kijken.

Familiebedrijf met hart voor de zaak.

Correct geholpen.Houden zich aan afspraak.

Mijn 2de gebruikte auto gekocht!

Vriendelijke familiebedrijf! Hebben een mooie collectie gebruikte auto’s staan. Komen afspraken na.