Prachtige auto voor goede prijs met een keurige oplevering.

Prachtige auto voor goede prijs met een keurige oplevering. Koelklimaattechniek BV

Een mooi familiebedrijf met uitstekende service.

Erg prettig te woord gestaan aan de telefoon. Bij het bezoek aan de showroom werd ik vriendelijk ontvangen en verder geholpen. Ze nemen de tijd voor de klanten en hebben een goede eerlijke service. Wat een ontzettend vriendelijke familie en werknemers!

Netjes geholpen top bedrijf

BMW 5 serie gekocht dik tevreden goede service en keurig afgeleverd bedankt .

Netjes, duidelijk en komt zijn afspraken na

Vriendelijk en prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer een auto aangeschaft bij Jan Bogert BV. Ben erg te spreken over dit bedrijf. Vriendelijke ontvangst, goed geholpen, scherpe prijzen en ze hebben alleen maar nette en eerlijke auto\'s staan die voornamelijk van 1e eigenaar en dealeronderhouden zijn. Absolute aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een mooie Passat gekocht. Werd vriendelijk ter woord gestaan aan de telefoon en kreeg alle benodigde informatie(woon zelf 250 km verderop) toen ik aan kwam bleek alles te kloppen zoals in de advertentie staat. Aardige medewerkers. Ze lieten ons in alle rust de auto bekijken waarna we een rondje konden rijden. Bij terugkomst een lekkere bak koffie en een gezellig gesprek. Top service!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en aardige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel vriendelijk, nette mensen, goede service,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volkswagen Passat variant gekocht, keurig afgeleverd voor een super scherpe prijs. Ze hebben er een stuk of 15 staan dus ik kon gewoon kiezen. Zeker een aanrader keurig bedrijf en alles ziet er verzorgd uit!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goedemorgen de firma had beloofd de auto helemaal na te lopen zaten een paar ligte schade plekjes links achter hebben ze niks aangedaan terwijl ze beloofd hadden ook gevraagd om extra winterbanden nee dat kon niet scherpe prijs zeiden ze ik ging er dus vanuit dat hij op zomerbanden staat nee dus winterbanden dus moet meteen kosten maken voor zet zomerbanden je gaat geen auto verkopen bij 40 graden die op winterbanden staat dit al over gebeld maar afgewimpeld willen er niets van weten verre van netjes hoop op een goede oplossing Gr Cor van bellen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden hartelijk ontvangen met een lekker kopje koffie. De auto’s bij dit bedrijf zijn allemaal in perfecte staat. Wij zijn heel snel geslaagd voor een geweldige auto. Qua kilometers en uitvoering was er nergens een vergelijkbare auto te vinden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste indruk, hele aardige vriendelijke mensen voelt meteen vertrouwd, alle tijd voor de klant. een mooi eerlijk bedrijf dat er meer dan goed verzorgd uit ziet!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betreft aanschaf BMW 520; Zeer net auto bedrijf. Na eerste bezoek om te peilen of dit een net autobedrijf zou zijn, direct overtuigd. Mooi bedrijf met een grote showroom en genoeg keuze. De medewerkers en eigenaren zijn zeer vriendelijk en klantgericht. Er wordt keurig de tijd voor je genomen. Geen enkele vraag is teveel. Tevens zijn ze zeer scherp met hun prijzen. Hier geld nog woord is woord,eerlijk en geen loze beloftes. Ik zou zeggen doe er u voordeel mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf en personeel geven direct een vertrouwde, professionele indruk. Mooie auto’s en echt voor elk wat wils. Zeker een autobedrijf om eens een kijkje te gaan nemen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad. Auto’s zagen er allemaal goed uit, netjes te woord gestaan en alles was goed geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen, perfecte afhandeling, nette prijs , echt een aanrader voor degene die een goede auto zoekt en het bij een betrouwbaar bedrijf wil kopen !

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf, vriendelijke mensen. Jammer dat er bij de aanschaf van een auto geen volle tanks lest meegegeven maar slechts voor €20 aan brandstof. Is toch een stukje extra service naar de klant.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooralsnog goed, ik ben netjes behandeld. Ik ga ervanuit dat ik een goede koop gedaan heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met een gezellige service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi familiebedrijf. Aardige, geïnteresseerde mensen die luisteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Peugeot 206cc gekocht en er direct mee op vakantie gegaan naar zuid Frankrijk helaas liet hij ons in Marseille staan de overbrenging van de versnellingspook naar de versnellingsbak begaf het verder een top auto gekocht !!