Correct, vriendelijk en een open benadering!

Rustig, zonder gehijg in je rug, rond kunnen kijken naar de auto's en een topper gevonden en de deal rond gemaakt. Zo kan het dus ook!

Prima ervaring

Groot aanbod aan auto’s Neemt de tijd Zeer vriendelijk Leuk speelhoekje voor de kinderen

Goede service en prijs/kwaliteit

Ik heb bij Jan een mooie, fijne auto gekocht. Tevens kon ik de auto gelijk meenemen.

Een prima autobedrijf, waarmee je goed zaken kunt doen

Ik kocht een occasion bij Autobedrijf Jan Bogert, en werd deskundig en goed te woord gestaan. De afhandeling verliep gesmeerd, zoals je het als klant graag ziet.

Goed gevoel en prima service

Vriendelijk en behulpzaam. Opgeruimde werkplaats en nette garage. Komt zeer betrouwbaar over. We gaan ervan uit dat de auto dat ook is!

Warm familie bedrijf

Directe manier van omgang en zaken doen, erg fijn. Leuke eerste ervaring en hopelijk beleven we veel rijplezier aan de gekocht auto. Zeer nette zaak met vriendelijke mensen .

Goede service!

Op het gemak de auto kunnen bekijken, daarna een proefrit mogen maken en de kans gehad om er nog even over na te denken. Goede service!

Gewoon oké.

Gewoon oké, beetje lang wachten de eerste keer terwijl er verder niemand was.

Professioneel

Netjes geholpen met de aanschaf van de auto.

Een leuk familie bedrijf met goede service

Auto bedrijf Bogert is een leuk familie bedrijf en altijd genoeg keuze uit jonge occasions . Je wordt altijd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en goed geadviseerd over de diverse mogelijkheden .Vandaag mijn tweede skoda octavia bij familie Bogerd gekocht eerst wat oriënteren en dan na de keuze proefrit maken na de proefrit even evalueren en toen de auto gekocht. Je kunt zelf een keuze maken of je hem met of zonder garantie pakket koopt . De auto wordt terplekke op naam gezet en kan in de meeste gevallen na een paar dagen opgehaald worden afhankelijk van de wensen. Alle auto's worden met apk keuring afgeleverd . Familie Bogert bedankt voor de service en tot de volgende keer.

Top bedrijf...gewoon af!!

Zoals gezegd...TOP bedrijf. Kwaliteit voor alles!!

Transparant, duidelijk en no nonsens.

Net bedrijf met dito auto's. Vriendelijk personeel wat je wensen aanhoort en afspraken nakomt. Zeer tevreden over de auto en de aflevering op korte termijn.

Goed autobedrijf met mooie jong gebruikte auto’s

Prima autobedrijf. Kwam voor een Ford Focus. Wist wat ik zocht en bij Jan Bogert gevonden. Werd volledig vrij gelaten om de auto in alle rust te bekijken. Een proefrit maken was geen probleem. Verder alles prima en vlot afgehandeld. Er was nog een kleinigheidje met het aanvragen van het kenteken. Ook dit is prima afgehandeld. Gelukkig geen opdringerige verkoper met een (te) snelle babbel. Ik vind dit persoonlijk erg prettig. Helemaal als je weet wat je zoekt en ook daadwerkelijk vindt. Wat mij betreft is Jan Bogert een autobedrijf waar je een prima (jong) gebruikte auto kan kopen.

Zijn klant vriendelijk nemen de tijd voor je vragen En telefonisch ook zeer goed te bereiken

Zeer mooie VW golf variant op internet gezien, afspraak gemaakt voor proefrit en advies gekregen om eigen auto te verkopen via wijkopenauto’s.nl , vanwege de hoge km stand. Dit was binnen 2 dagen geregeld voor een goede prijs boven verwachting. Vriendelijke mensen en lekkere koffie. Een tevreden klant.

Hele goede service

Zijn erg goed geholpen. Hele aardige mensen. Net bedrijf

Prima autobedrijf

Goed. Zou mijn volgende auto er weer zo kopen

Goed gesprek. Koffie. De tijd om rustig de auto te inspecteren. Niet opdringerig. Prettige manier van een auto kopen.

Hele goeie service

Hele goeie service en ruime aanbod aan auto’s. Netjes gepoetste auto’s. En hele lieve eigenaren. Top bedrijf en raad ik zeker aan om hier voor een auto te kijken.

Klantvriendelijk en proffesioneel !

Goede service, hartelijke mensen, kwalitatieve autos ✅

Op een drukke zaterdag kwamen wij in deze mooie zaak. We hadden geen afspraak gemaakt en ondanks de enorme drukte vond men toch een vrij moment om ons te helpen. Na goed advies en veel auto's te hebben bekenen hebben we een testrit gemaakt. Deze auto is het ook geworden. Met de financiering (niet via Jan Bogert) ging het niet vlekkenloos. Gelukkig dacht men mee en mochten we de auto een dag later dan gepland toch ophalen. Kortom een mooie zaak vol nette en glimmende auto's alsook vriendelijk en meedenkend personeel. Door de grote keuze aan merken en modellen kan je ook verschillende opties makkelijk vergelijken.

Vriendelijke en professionele klantbenadering.

Op een prettige manier werd duidelijk uitleg gegeven omtrent alle relevante zaken die je bij een mogelijke aankoop van een auto wil hebben. Alle ruimte werd geboden om de auto te bekijken en mee proef te rijden. Auto stond er piekfijn bij, er was aandacht aan besteed voordat ie in de verkoop ging. De klantbenadering vond ik prettig.

Superblij met onze nieuwe auto

Wij zijn heel vriendelijk geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto. Geen vervelende verkoop praatjes maar gewoon recht door zee. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super aardige mensen. Wij bevelen Autobedrijf Jan Bogert dan ook ten zeerste aan.

Ik heb een auto gekocht bij Jan boogert en bij het ophalen ben ik netjes geholpen en is alles goed doorgenomen. De dingen die nog gedaan moesten worden is netjes opgelost. Bij eventuele issues kan ik Jan boogert contacten. Dat geeft mij en als koper een goed gevoel. Dat is pas klantvriendelijkheid!!!

Goede ervaring!

Opel Astra gekocht met hele mooie opties. Netjes ontvangen in de zaak. Goede uitleg gehad over de voorwaarden en garantie. En uiteraard een uitgebreide proefrit kunnen maken. Vandaag auto opgehaald, dus nog even afwachten wat de auto doet. Maar over van Bogert niks dan lof.