Prima betrouwbaar bedrijf met kwalitatief goede auto’s.

Dit is de tweede keer dat ik hier een auto koop. Eerste koop was heel goed dus ben terug gekomen voor een tweede! Kwalitatief goede auto’s voor een scherpe prijs. Een fijn familiebedrijf met vriendelijke mensen.

1.40 gereden voor zeer slechte service

Na 1.40 min gereden te hebben voor 2 van te voren afgesproken proefritten moesten we eerst onderhandelen over de prijs alvorens we überhaupt de proefrit mochten maken. Na de proefrit werd aangegeven dat de andere auto exact hetzelfde zou rijden. Qua motor misschien maar aangezien de ene om formaat polo ging en de andere hatchback mag je zeker wel verwachten dat er een ander zit en feeling bij komt kijken die je als klant eerst wil ervaren alvorens je een auto koopt. Dit werd niet echt begrepen. Vervolgens vroeg ik of we zoals afgesproken de 2e proefrit mochten maken. "Daar moet je een afspraak voor maken" was het antwoord. "Heb ik gedaan" zei ik. "Ja klopt, maar we gaan zo sluiten. Daar is geen tijd meer voor"... Niet echt klantgericht wanneer er 2 zeer geïnteresseerde komen kijken van zo'n afstand.

Prima geholpen, maar afleveren mag wel iets persoonlijker.

Vriendelijk ontvangen, prima te woord gestaan bij zoeken naar een andere auto. Mogelijkheid voor het maken van proefrit, ook snel geregeld. Helaas bij afleveren van de gekozen auto, vond ik de overdracht wel wat onpersoonlijk.

Goede en snelle service in tweedehands verkoop

Vriendelijke mensen en een goede service. Reageren snel op e-mail en komen professioneel over. Enige minpuntje is de op de website genoemde prijzen van tweedehands auto's - deze zijn exclusief garantie- en servicekosten maar benoemen zij zelf als verplicht. Wettelijk gezien hoort dit natuurlijk al in de prijs opgenomen te zijn.

We zijn heel gelukkig met onze nieuwe aankoop.

Het was wel een beetje spannend om met onze nieuwe auto terug naar Zoetermeer te rijden. Helemaal omdat ik nog nooit eerder met een automaat had gereden. Gelukkig hadden jullie alles goed uitgelegd zodat ik wist waar alle knopjes voor dienden. Vanaf nu gaan we natuurlijk steeds meer genieten van deze fijne auto. Bedankt voor de ontvangst en de assistentie bij het afhandelen van het een en ander.

Vriendelijk geholpen.

Wij hadden niet afgesproken. Toch werden we heel hartelijk ontvangen. Alhoewel er veel klanten waren, konden we toch snel een proefrit maken met 2 auto's. Enkele uren na aankomst reden we met onze nieuwe aanwinst terug naar Zevenaar.

Na een rit van 2 uur heel vriendelijk ontvangen. De auto waarvoor we kwamen, stond in eerste instantie in een wat donkere loods. We konden op ons gemak de auto bekijken, maar het was toch te donker om alles goed te zien. Op onze vraag of we de auto buiten konden bekijken, werd de auto de werkplaats in gereden (het regende buiten) zodat we alles beter konden bekijken. Dat was geen enkel probleem. De auto was van binnen en van buiten spik en span gepoetst. Hij zag er als nieuw uit. Na de proefrit, zijn we al snel tot overeenstemming gekomen. Al met al was het de rit van 2 uur waard. Heel vriendelijk personeel en men was duidelijk en eerlijk over wat de mogelijkheden waren.

Pos

De auto telefonisch gekocht. Wilde graag wat extra foto’s wat geen probleem was. Bij het ophalen van de auto stond er echt een top auto die aan alle verwachtingen voldeed en werden we door een zeer vriendelijke jongen geholpen.

Nette auto's voor scherpe prijzen

Ik zag een Skoda bij ze te koop staan, een jonge luxe Octavia met een mooie kilometerstand, veel opties en op CNG/benzine, ex-lease uit België. Na wat rekenen bleek die voor mij lucratief te zijn in gebruik. Na een telefoontje stond de auto klaar voor een proefrit en die was positief. Ik moest wel zelf even CNG tanken want de tank was leeg. Na de proefrit gekeken of we nog iets met de prijs konden doen, maar de prijs staat vast en daar is geen discussie over mogelijk. Ook konden ze geen extra's bieden qua accessoires of iets dergelijks. Beetje apart maar de prijs was inderdaad al scherp. Na een nachtje er over geslapen te hebben stond de koop vast en kon ik hem een dag later al ophalen, inclusief servicebeurt en nieuwe APK. De overdracht was zakelijk en zonder poespas en dat vond ik prima. Ik moest wel flink wat handtekeningen zetten, want de garantie besteden ze uit aan een verzekeringsmaatschappij: CarGarantie. Bij een defect kun je dan naar een plaatselijke merkdealer gaan en CarGarantie handelt de zaken met ze af. Althans, dat is de theorie. Na enige dagen bleek kreeg ik een storingsmelding en heb ik me naar de plaatselijke Skoda dealer begeven. Daar bleken ze CarGarantie te kennen en hun ervaringen waren niet positief, in het verleden zijn daar betalingsproblemen mee geweest. De auto is gerepareerd (defecte lambdasonde) en ik heb de factuur zelf betaald en geclaimd bij CarGarantie. Na twee maanden is het geld binnen, alles is netjes vergoed. Al met al is mijn conclusie dat Jan Bogert mooie (import)auto's verkoopt voor scherpe prijzen en ze komen integer over. Minpuntje vind ik dat de garantie is uitbesteed aan een externe partij, en dat je daar pas achter komt als je de auto komt halen. Maar in mijn geval heeft de garantie zich bewezen en is dit probleem prima opgelost, zonder dat ik opnieuw hoefde af te reizen naar Dinteloord. Ik ben erg blij met mijn auto, rijden op CNG bevalt uitstekend en hoop ik er nog een hele tijd plezier van te hebben!

Wij zijn tevreden

Over het afleveren vind ik het jammer dat ik gelijk een probleem met de auto had er weer gelijk de garage in kon ! Maar verder tevreden

Nette zaak, gastvrij ontvangst.

Zij hebben mooie auto’s en het ziet er allemaal goed verzorgd uit. De medewerkers zijn zeer gastvrij en nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Snel en vriendelijke geholpen

mooie occasion gekocht voor scherpe prijs, net bedrijf

perfect

goede service en persoonlijke touch

Goed assortiment auto's voor een goede prijs.

Nette garage. Leuk vriendelijk familie bedrijf. Goed geholpen.

Alles ok

Vriendelijk en goede service

Via het internet bij dit familiebedrijf terechtgekomen en een auto aangeschaft. Vriendelijk te woord gestaan en geholpen door Stefan. Faciliteiten in verband met Corona ook meer dan voldoende en het werken op afspraak voorkomt onnodig wachten.

Teleurstelling

Afgelopen zaterdag een VW touran aangeschaft bij dit bedrijf. We werden verplicht een garantiepakket af te nemen anders mochten we de auto echt niet meenemen want stel dat er iets mis mee zou zijn dan zouden we terug kunnen voor reparatie. Wat blijkt na een stuk rijden dat de schijfremmen krom zijn en vervangen moeten worden. Gebeld met de garage waar we te horen sorry meneer u heeft de kleine lettertjes niet gelezen deze moet u zelf vervangen , kosten ong. € 700,-. Je wordt verplicht allerlei pakketen en extra's af te nemen maar als het erop aankomt dan sta je met lege handen!!! Je mag ervan uitgaan als consument dat als je een auto van een aanzienlijk bedrag koopt dat deze niet meteen zulke gebreken heeft!!!

Betrouwbaar familiebedrijf

Na maanden speuren vond mijn vriend eindelijk zijn Seat Leon FR station. Bij aankomst zeer vriendelijk geholpen door de vrouw van Jan Bogaert en hemzelf. Eerlijke zaak waarbij je als klant juist wordt geïnformeerd. Bij aflevering alles net op orde; de showroom staat echt alleen maar vol met pracht occasions! Het was het rijden meer dan waard.

Mooi en netjes garagebedrijf

Zelden zo’n keurig en opgeruimd garagebedrijf gezien. Vriendelijke mensen; echt een familiebedrijf. De gekochte auto rijdt heerlijk en ziet er als nieuw uit (4 jaar oud),niks op aan te merken! Deze garage gaf ons echt een goed en betrouwbaar gevoel!

Hele nette occasions voor scherpe prijzen

Ik kende het bedrijf eigenlijk niet, terwijl het bedrijf toch vlak in de buurt zit. Ik kwam er toevallig bij uit tijdens het zoeken naar een occasion op internet. Het bedrijf heeft echt hele nette occasions staan voor hele scherpe prijzen. Afspraak gemaakt voor een proefrit met een witte VW Passat GTE. Was geen enkel probleem. Daarna onderhandeling over de inruil van mijn eigen auto. Dat viel erg tegen, terwijl mijn eigen auto toch ook een hele nette en goed onderhouden auto was. Bij een VW dealer kreeg ik voor mijn eigen auto ruim 1800 euro meer terug als ik hem in zou ruilen op een vergelijkbare auto als bij Jan Bogert. Besloten om mijn eigen auto zelf te verkopen, wat ook binnen een week lukte voor de prijs die ik zelf in mijn hoofd had. Bij levering van de auto wel enkele puntjes waar naar mijn idee wat meer aandacht aan besteed mag worden: - auto staat op winterbanden, kwam ik ook thuis pas achter. - auto was bij aflevering niet volledig afgetankt. - accu (hybride) was niet volledig opgeladen. - Verwen de klant evt met een mooie bos bloemen bij aflevering van de auto. Het is immers geen pakje boter wat je koopt.

Goed bedrijf!

Goed geholpen! Een mooie Renault clio gekocht met weinig km'ers voor een mooie prijs ! Vriendelijk ontvangen en alles goed uitgelegd!

Fantastisch

Een leuk familiebedrijf. Klantvriendelijke en aardige eigenaren Jan en Corrie. We zijn heel blij met onze Passat. Bij thuiskomst erachter gekomen dat de rolhoes van de kofferbak ontbrak. Meteen gebeld. Werd toegezegd dat de rolhoes nagestuurd zou worden. Inmiddels de rolhoes ontvangen. Mijn Passat is compleet en heel erg mooi. Hartelijk dank nogmaals Jan en Corrie voor jullie service en klantvriendelijkheid. We genieten van onze auto.

Prima auto's voor een goede prijs

Familiebedrijf met erg vriendelijke mensen en veel kennis! Goede prijs en ruim aanbod van auto’s. We komen zeker terug!

Mooie auto. Klantvriendelijkheid laat te wensen over!!

Vorige week een Ford Focus gekocht. Auto rijdt goed, tot nu toe geen klachten. Kwamen er na 2 dagen alleen achter dat de winterbanden er nog onderzitten. En dat we dus vlak voor de zomer met winterbanden de weg op worden gestuurd. Dit is volgens ANWB zeker niet veilig. Maar dit word altijd zo gedaan. En was ook geen discussie over mogelijk. Ik persoonlijk vind het onacceptabel dat je hier geen melding over hebt gedaan. En iemand zo de weg op stuurt.

Mijn auto was zo netjes schoon gemaakt dat hij nieuw leek!

Veel nette occasions, scherpe prijzen. De moeite waard om naar toe te rijden ook al was het voor mij een aantal km!