Buitengewoon prettig familiebedrijf

Hele goede ervaringen bij de aankoop van een Audi occasion. De service was vlekkeloos, familie en andere werknemers allemaal vakkundig en aardig. Zéér tevreden!

We zijn vriendelijk en correct geholpen.

Ik heb de indruk dat het een betrouwbaar familiebedrijf is.

Vriendelijke mensen bij autobedrijf Jan Bogert BV

Ruime keuze in occasions, soepele overdracht na aankoop.

zeer professioneel en vriendelijk geholpen een aanrader

Ik werd snel geholpen en er werd veel informatie gegeven.

Ik werd snel geholpen en ik kon meerdere testritjes maken om de mogelijke auto's goed te vergelijken. Ik kon dezelfde dag gelijk weg met een auto.

Prima!

Fijn geholpen, korte lijnen, familiebedrijf goed op elkaar ingespeeld, betrokken!

Perfect geholpen fijne mensen

Je wordt gewoon geholpen, tijd maakt niet uit. Ze maken echt tijd voor ons en ook bij de aflevering persoonlijk je bent niet nummertje zoveel in de rij. Dankjewel voor jullie service. Ik beveel iedereen deze autobedrijf aan.

vorige week gaan kijken naar een Golf 7 Gte. bij aankomst gelijk verliefd op de auto, rond de tafel gezeten met vriendelijk personeel. en al snel besloten hem te kopen! bij ophalen stond hij al van ver te Shinen. nog even een bakkie koffie gedaan en gezellig praatje gemaakt en trots met de nieuwe auto naar huis gereden. kortom een goede en fijne ervaring met het aanschaffen van mijn nieuwe auto.

Goede service.

Goed geholpen bij het zoeken van een nieuwe auto. Alles snel gereld. Goede service

Deskundig, vriendelijk

Duidelijke informatie, vriendelijke en deskundige medewerkers.

Netjes en vriendelijke personeel . .

Wij gingen naar een auto kijken bij Jan Bogert auto bedrijf , daar was keuze zat , wij hadden gelijk de auto gezien waar we voor kwamen Skoda Karoq , we werden vriendelijk geholpen en na een proefrit besloten wij om deze auto te nemen .we zijn hem een week daarna wezen ophalen , ook toen werden we erg vriendelijk geholpen . Ik zou iedereen die op zoek zijn naar een Occasion auto Jan Bogert aanraden

Fijne service en heel goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto.

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk en goede service!

Super geholpen

Aanrader voor top occasion

Meer dan prima!

Een mooie 2de hands nissan qashqai gekocht. Prijs was goed en een heel eerlijk verhaal wat vertrouwen wekte. Geen druk om iets te kopen, maar rustige, vriendelijke mensen die hun afspraken nakomen, en betrouwbaar zijn. Vergeleken met sommige anderen een verademing. Enige minpuntje: de auto had iets schoner opgeleverd mogen worden.

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Omdat onze auto total-loss was gegaan zochten we een nieuwe, maar wel dezelfde als voorheen. Jan Bogert had zo'n Opel Grandland x staan. De auto zag er super goed uit en scherp geprijsd! Na een proefrit en het papierwerk hebben we de auto meteen kunnen meeneme. Super!

Zeer klantvriendelijk

Na een rit vanuit Limburg van bijna 2 uur zijn we met een zeer mooie Volvo V40 huiswaarts gekeerd. Goed geholpen door vriendelijk mensen, alles netjes in orde, niets op aan te merken. Nu heerlijk rijden in onze 'nieuwe' Volvo.

Mooi en keurig bedrijf

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een tweede auto. Merk en model hadden we al in gedachten. En zo kwamen we in Dinteloord uit bij Autobedrijf Jan Bogert B.V. Uiteraard na eerst de website bekeken te hebben. Het viel ons gelijk al op dat de de foto`s van de vele occasions erg mooi gefotografeerd zijn. Geen lelijke weerspiegelingen van garage verlichting enz. op de auto`s. Deze garage maakt gebruik van een professionele fotostudio met soft flitslicht! De occasion voorraad is enorm. De mensen zijn vriendelijk en dringen zicht niet op. Na een flinke testrit was het voor ons duidelijk. Dit willen wij! We zijn zéér tevreden over dit bedrijf en zullen dit zeker aanbevelen bij anderen! Ik zou zeggen: ga gewoon eens kijken!

Goede service en vriendelijk geholpen!

Wij hebben vooraf een aanvraag gedaan voor een proefrit en zijn vervolgens heel vriendelijk geholpen. Mede door de goede service en het eerlijke/vriendelijke personeel hebben wij de auto gekocht.

Betrouwbaar bedrijf

Vorige maand een jonge occasion (Kia Ceed) gekocht hier. Voor ons was Dinteloord een stukje rijden en 'even' de auto bij onze eigen autogarage op de burg was dus geen optie. Omdat we een goed gevoel overhielden aan de auto, maar m.n. aan de mensen durfden we de auto toch te kopen. Na aankoop zijn we toch nog even langsgegaan bij onze eigen garage, die de auto aan een grondige aankoopkeuring heeft onderworpen. Uitkomst: 0 storingen, 0 mankementen, 0 minpunten. Kortom: een 10! Wat opviel was de betrouwbare en heldere manier van handelen. Dit is in de autobranche zeker niet altijd de standaard. Ze doen wat ze zeggen en hier kun je dus met gerust hart een auto kopen! Warm aanbevolen!

Gewoon top!

Vorige week gaan kijken voor een mooie Audi, en was gelijk verkocht☺️ Proefrit gemaakt, en rustig de tijd om te kijken. Van de week gebeld dat het kenteken binnen was en vandaag op gaan halen. Er was storing bij de RDW voor op naam zetten maar uit eindelijk gelukt en ben super geholpen, gewoon een fijn en super autobedrijf

Service

Gisteren samen met mijn vader voor een auto gekeken bij Jan Bogert. Uitstekend geholpen, ik voelde me als klant echt koning. De auto werd in no time gereed gemaakt voor een proefrit voor ons, nadat we een heerlijk kopje koffie aangeboden hadden gekregen. Eerlijke mensen, hard werkende ondernemers die weten wat service en aandacht is. Speciale dank aan: Jan, Stefan en natuurlijk Derk met de mooie verkoop van de Renault Megane aan ons. Een absolute aanrader, keep up the good work! Stefan van der Welle

Aardige mensen, veel keuze in auto's en komt allemaal zeer betrouwbaar over..

Heb via de website (die prima functioneert) een aantal auto's gevonden bij Jan Bogert waarin ik allemaal zonder problemen mocht proefrijden. Dit wel op afspraak gedaan want zomaar binnenlopen op bijv. zaterdag kan wel, maar dan blijkt het moeilijk te zijn om iemand te vinden die je te woord kan staan en een proefrit kan regelen. Uiteindelijk auto ook gekocht. Prijs valt iets hoger uit dan verwacht, want ondanks dat de site zegt dat 12mnd garantie vanaf 695,- is, is dat voor de auto die ik wilde 795,-. Het hele poets aflever pakket heb ik laten schieten, alsmede de beurt die gezien de km-stand ook niet echt nodig leek. Auto was wel net gekeurd, dus 2 jaar lang geen keuring nodig, erg fijn! Auto pas een week in mijn bezit, maar "so far so good" en erg blij mee. Auto werd zeker binnen erg netjes afgeleverd. Ik zal altijd een soort achterdocht hebben bij 2ehands autozaken, maar bij Jan Bogert kwamen ze vanaf het eerste moment vriendelijk en betrouwbaar over en constant bereid mee te denken en te helpen. Als de auto het net zo betrouwbaar het blijft doen, dan raad ik iedereen aan die zoekende is om hier eens te kijken.

Goed en netjes geholpen.

Bij bezichtigen van de auto, was het maken van een proefrit geen probleem. Verdere afwikkeling netjes en zonder problemen. Erg tevreden