Vriendelijk personeel

Goede service denken mee.

Als vanouds

Was een tijd niet geweest (tussen 2 auto's in), maar werd herkend aan de balie (wat niet altijd positief hoeft te zijn, maar in dit geval wel) en alles was keurig afgehandeld

Leveren kwaliteit en geen verassingen!

Duidelijke analyse en houden zich aan de offerte. Kortom; betrouwbaar adres voor je auto

Prima geholpen!

Er werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten qua werkwijze en de service is goed bevallen!

Heel fijn bedrijf

Altijd erg vriendelijk, goede afspraken.

Heldere afspraken en duidelijke communicatie

Bracht mijn auto voor een kleine beurt, werd 2 uur later gebeld dat de achterbanden langzaam aan vervanging toe zijn en of ik die mee wilde nemen + prijsopgave met banden erbij. Weet vooraf helder waar ik aan toe ben. Bij het ophalen nog gevraagd of het waard is om de draagarmrubbers of stabilisatiestangrubbers te vervangen door het welbekende VW gekraak en kreeg daar een heel helder en fijn advies over. Erg blij met de wijze van communicatie, maar ook zeker de manier hoe Fijneman werkt. Houd dat vol heren!

Grote beurt en apk gedaan alles naar tevredenheid.

Grote beurt en apk gedaan alles naar tevredenheid.

Betrouwbaar en eerlijk

Nu 2 jaar goede ervaringen. Ik heb een oud autootje en ze denken ook fijn mee in of iets de moeite waard is of niet. Kan niet echt een vergelijking maken wat betreft prijzen maar lijken mij schappelijk.

Een heel goed brdrijf

Vriendelijke mensen en een prima service

Zoals altijd snelle en prima service

Alles naar tevredenheid gefixt.

Goede service, ervaring, vriendelijk.

Eerlijk, heldere communicatie en duidelijke afspraken. Denken graag met je mee. Erg fijn bedrijf dus we rijden er graag een uurtje voor om reparatie en onderhoud te laten doen.

Professioneel en met aandacht

Al jaren een tevreden klant. Bandenwissel, groot onderhoud, of apk altijd een goed gevoel.

Snel en goed!

Super bedrijf dit. Afspraak is snel gemaakt en als je aankomt ben je vlot aan de beurt, je weet waar je aan toe bent en de garage ziet er altijd tiptop uit!

Uitstekend diensten

Uitstekend diensten

Altijd behulpzaam en aardig

Hoe druk ze het ook hebben altijd tijd voor een klein praatje of advies. Klanten worden herkent. Goede service !

Prettige garage

Vriendelijk ontvangst en goede eerlijke service

Ik verlaat altijd tevreden het pand, met een glimlach op mijn gezicht: alles snel opgelost.

De korte lijnen (persoonlijk), duidelijke info vooraf, snelle service & altijd een gewassen auto ;-) is wat ik altijd als zeer prettig ervaar.

Altijd uitstekende en vriendelijke service

Ik was een uur te vroeg voor de bandenwissel, desondanks toch meteen geholpen.

Prima zorgeloos onderhoud

Zorgeloos onderhoud

Gewoonweg top service !!

Zoals de afgelopen jaren was het weer een positieve ervaring om mijn bedrijfsauto voor service naar garage Fijneman te brengen. Auto kwam keurig gewassen en met een onderhoudsraport in retour. Kosten waren netjes opgelijnd / toegelicht en volgens vooraf gemaakte afspraak. Op naar de volgende servicebeurt

Vriendelijke mannen, eerlijke en snelle service!

Voeren werkzaamheden uit volgens afspraak. Geven goed advies. Altijd vriendelijk en snel!

vertrouwd .

Over Bosch Car Service