Uitmuntend!!! na een hele lang zoektocht door heel nederland terecht gekomen bij een uitstekend Rotterdams bedrijf EEN ECHTE Rotterdams mentaliteit niet poetsen maar gewoon doen prima service en gewoon eerlijk mijn mazda 2 ingeruild voor een mazda cx3 wat me echt bevalt ik bedank de jongens die me hebben geholpen en raad het echt om hier een auto te kopen MVG Erkan gurbuz

Prima bedrijf. Scherpe prijs en goede behandeling. Ze houden geen verkooppraatjes maar zijn duidelijk in wat wel en niet kan. Ik rij nu ruim een maand tot volle tevredenheid in een xtrail met weinig kilometers voor een scherpe prijs

Hier een paar weken geleden een schitterende Mazda cx-3 gekocht. Na een lange zoektocht waarbij we niet altijd even goed geholpen zijn, uiteindelijk bij Autobedrijf van Dijk uitgekomen. Op internet al veel goede recensies gelezen en ze kloppen allemaal! Een warm welkom en onder het genot van een bakkie moesten we alle auto\'s maar eens bekijken en erin gaan zitten. Als we hulp nodig hadden moesten we maar roepen. De proefrit was goed bevallen en dat doet de auto nog steeds! Een feestje om erin te rijden. Kortom; een fijn autobedrijf waar de ervaring rondom het kopen van de auto ook een dikke 10 krijgt!

Een nieuwe Nissan Qashqai Tekna gekocht tegen een zeer scherpe prijs en met goede inruil voor onze gebruikte Qashqai. Goed geholpen door dhr. E. van Dijk die een mooie afneembare trekhaak aanbood voor een redelijke prijs. Dennis heeft ons verder geholpen en goede service en toch een snelle aflevering incl. RDW keuring en kenteken.

Wij zijn erg blij met onze, bij Dennis, gekochte Nissan QASHQAI. Ruim aanbod. Duidelijk en fijn te woord gestaan en geholpen. Goede service en er wordt echt meegedacht. Aanrader!

Aanschaf nieuwe auto Nissan QQ Top

We zijn zeer tevreden over onze aangeschafte Mazda CX5. Prima prijs/kwaliteit verhouding, vakkundig geholpen en een snelle aflevering.

Een beoordeling schrijven voor Autobedrijf van Dijk. Wat moet ik anders schrijven dan al die goede beoordelingen die al geschreven zijn. Ik sluit me daar gewoon bij aan. Dennis, toppie. Jaap, Oud-Beijerland

Bij de aanschaf van onze jonge gebruikte Mazda CX 5 vakkundig en netjes geholpen. De heren van v.Dijk kwamen eerlijke , vriendelijk en betrouwbaar over. Dank voor de goede afwikkeling van de scherpe deal.

Vriendelijke mensen, eerlijk advies, laten je zelf een keuze maken, goede service en flexibel. Ik heb zelfs even twee Mazda\'s op mijn naam gehad voor een paar dagen, maar uiteindelijk zeer tevreden met een naar huis gereden.

Verrassend zoals hier wordt gewerkt. Bij binnenkomst word je alle rust gegund om je op de hier aanwezige auto\'s te oriënteren. Daarna word je a.h.w. gecoacht door een bevragende verkoper die overduidelijk van auto\'s houdt. Zo kom je samen tot een passende keuze. Zo kwamen wij na ons bezoek en een vrijblijvende proefrit afgelopen week tot de aanschaf van een Mazda CX 5 die snel en keurig werd afgeleverd. Ik durf te stellen dat de werkwijze en de getoonde liefde voor wat men in huis heeft niet snel elders aangetroffen zal worden. Tel daar de uitstekende prijs: kwaliteit verhouding bij op en dan luidt onze conclusie : je doet jezelf tekort wanneer je van Dijk IJsselmonde vergeet te bezoeken wanneer je de aanschaf van een nieuwe auto overweegt !

De ervaring met dit bedrijf is zeer positief want je wordt netjes te woord gestaan. En je krijgt gelijk koffie aangeboden. De service is ook prima en de auto\'s die verkocht worden zien er prima uit en weinig km voor een zeer goede prijs. Ik zelf heb er weer de tweede auto gekocht voor een mooie prijs.

Afgelopen week kochten we een Mazda CX 5 bij autobedrijf van Dijk! Wat rijd de auto heerlijk en de service van het bedrijf is super! Zonder enige moeite konden we een trekhaak onder de auto laten monteren. Het was even de vraag en afwachten of we onze auto (audi a4 met schade) konden inruilen maar dit bedrijf wilde ons duidelijk helpen en daarom verliep dit uiteindelijk zonder problemen. We willen het bedrijf daar nogmaals voor bedanken! Top service!

Ontvangst, deskundigheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid staan hier bovenaan de lijst!! We kochten hier deze week een auto waar we blij mee zijn.

Na een tijd oriënteren ging ik op zoek naar een gebruikte Captur. Die heb ik gevonden bij Van Dijk, en ik rijd er met heel veel plezier in! Het is een gebruikte auto, maar hij ziet er fonkelnieuw uit. De prijs was bijzonder prettig en ook de inruil van mijn Meriva (met schade) verliep zonder enig probleem. De Captur werd zeer snel geleverd, inclusief apk en een half jaar Bovag-garantie. Complimenten voor de service!

29december een prachtige Nissan qashqai gekocht. Keurig geholpen door de mannen van Dijk. Goede inruil gekregen voor onze oude auto! Bedankt voor de snelle en nette afhandeling van alle administratieve handelingen en de uitstekende service. Fam.Saarloos

Bij onze zoektocht naar een zeer jong gebruikte Golf kwamen wij terecht op de site van Autobedrijf van Dijk BV. Onze interesse werd gewekt door een prachtige Golf uit de serie Highline met daarbij nog een aantal extra luxe opties. Bij ons eerste bezoek werden wij geholpen door de heer van Dijk senior. Een uitermate vriendelijke ontvangst met een prima uitleg over de auto, zonder dat er maar sprake was van enige opdringerigheid. Ook over de prijsindicatie van onze in te ruilen auto waren wij niet ontevreden. We vroegen enige bedenktijd en we hebben afgesproken dat zij de Golf voor ons zouden reserveren. Wij zijn gewend om over dit soort aanschaffen goed na te denken. Bij ons tweede bezoek enkele dagen later hebben wij eerst een uitgebreide proefrit gemaakt en we waren daarna zeer enthousiast over de auto. Dennis maakte nog eens een goede rekensom over het bij te betalen bedrag en wij kwamen meteen tot overeenstemming. Enkele dagen later reden wij blij en tevreden weg in de zeer jong gebruikte Golf (7 maanden oud en 8.500 km gereden) met nog bijna anderhalf jaar originele fabrieksgarantie tegoed. Kortom onze conclusie; de heren van Dijk hebben een perfecte neus voor het scherp inkopen van goede jong gebruikte auto’s. Geven een scherpe prijs op over het bij te betalen bedrag bij inruil. Vriendelijkheid, betrouwbaarheid en openheid zijn begrippen die bij van Dijk hoog in het vaandel staan.

We hebben onlangs bij Autobedrijf van Dijk onze nieuwe Nissan Qashqai gekocht. Bij binnenkomst voelde het meteen goed, geen snelle verkooppraatjes maar een warm familiebedrijf. We zijn zeer plezierig geholpen. Na 1 dag konden we onze auto al halen en was de auto helemaal naar wens. Onze zoon kreeg nog een prachtig jack mee van Dennis. Dennis super bedankt voor je oprechte betrokkenheid bij de koop van onze auto. We komen zeker bij je terug!

Super bedrijf ! Speciaal naar Rotterdam gereden voor een hele mooie Captur. Zo leuk geholpen. Konden de auto ook gelijk meenemen. Ontzettend bedankt

Vandaag mijn Mazda CX5 opgehaald. We zijn door vader en Dennis zeer goed en vriendelijk geholpen. Mijn eerste kennismaking zaterdagmiddag 9december was al zeer goed niet opdringerig maar kijkt u maar rustig rond en als u vragen hebt horen we het wel. En rond kijken dat hebben we dan ook gedaan, wat staan daar prachtige jonge auto’s wij keken onze ogen uit. De onderhandelingen zijn ook heel simpel en direct, dit kost de auto dit kunt u voor u auto krijgen. Niets opdringerig en geen poespas. Denk er nog eens rustig over na we horen het wel. Heb als chauffeur door heel Europa gezworven en kom dan dichtbij huis zo’n prachtig bedrijf tegen. Een dikke pluim en ga zo door.

Na een zoektocht op internet naar een tweedehands Nissan Qashqai terecht gekomen bij Autobedrijf van Dijk in Rotterdam. In de showroom troffen we een grote keuze aan \'jonge\' Qashqai\'s aan. We zijn tijdens onze eerste oriëntatie in de showroom hartelijk ontvangen en voorzien van bruikbare adviezen. We werden keurig in de gelegenheid gesteld om de diverse auto\'s van binnen en buiten te bekijken en vonden deze vrijblijvendheid erg prettig. Nadat een realistische prijs voor onze inruilauto was bepaald zijn we overgegaan tot aankoop van de prachtige Nissan Qashqai 1.2 Tekna uit 2014. We zijn tijdens onze oriëntatie en daarna ontzettend klantvriendelijk behandeld en Dennis heeft de aan- en verkoop op een prettige wijze afgewikkeld waarbij hij zeer behulpzaam was. We voelden ons echt op ons gemak bij hem. Toen we onze \'nieuwe\' Qashqai enkele dagen daarna kwamen ophalen was alles tot in de puntjes geregeld, de auto was nog even APK gekeurd en we kregen uitgebreid uitleg over de bediening en de vele functies van onze nieuwe auto. Zelfs onze telefoons werden nog even via Bluetooth gekoppeld zodat we tot in de puntjes voorbereid huiswaarts konden rijden met onze nieuwe aanwinst. Na een paar dagen te hebben gereden in de Qashqai kunnen we maar één conclusie trekken: wat een geweldige auto! We kunnen iedereen met een gerust hart een bezoek aan Autobedrijf van Dijk aanbevelen. Wij zullen zeker terugkeren als we over een aantal jaren besluiten om onze Qashqai in te ruilen. Dennis: bedankt voor alles! We komen volgende week de winterbanden halen. Edwin & Joanne Den Haag

Dennis van Dijk; zéér klantvriendelijk, heeft een eerlijk verhaal... Erg goede ervaring eerder gehad bij Autobedrijf van Dijk bij de aanschaf van mijn huidige auto een paar jaar terug. Eigenlijk nog steeds super blij met mijn Volks Wagen Polo, maar ga nu weer liever voor een iets ‘jongere’ wagen. Voor mij genoeg redenen om nu weer terug te keren bij van Dijk voor de aanschaf voor een wat nieuwere wagen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We zijn nog nooit zo op een nare manier \'geholpen\'. Wij waren serieus opzoek naar een Nissan Qashqai en kwamen bij Autobedrijf van Dijk in Rotterdam terecht. Nadat wij een afspraak hadden gemaakt om een proefrit te maken met de Qashqai waarin wij geïnteresseerd waren, kwamen wij de eerstvolgende week terug. Naast het klant onvriendelijke gedrag was er een erg opmerkelijke feit waar wij, eenmaal aangekomen bij Autobedrijf van Dijk, achterkwamen. Het was niet toegestaan om een proefrit te maken in de auto waarin wij geïnteresseerd waren omdat die \'vies\' zou worden en meneer hem weer moest wassen als wij de auto niet wilden kopen. Maar we konden wel in een demo auto een proefrit maken. Nou, ik geloof niet dat iemand met een gezond verstand een auto koopt van rond de 21.000 euro zonder er een proefrit in te maken. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Dus dames en heren, moraal van het verhaal hier is: als je vriendelijk behandeld wil worden en oh ja een proefrit wil maken in een auto waar je meer dan 20.000 euro voor wil neerleggen, ga hier niet naartoe!