Prettige no nonsens garage

Leuk geholpen en absoluut niet opdringerig. Afgelopen vrijdag onze Mazda CX5 opgehaald. Gaan zeker voor een volgende auto terug naar deze garage.

Klantgericht bedrijf

Op 4 oktober 2019 onze Hyundai Tucson uit 2017 opgehaald. Door vader en zoon van Dijk super leuk en goed geholpen en leuk kunnen onderhandelen over de inruil prijs van onze vorige auto. Ook tegen een scherpe prijs extra’s aan de auto toe kunnen voegen. Auto stond bij aflevering te glanzen. 1 klein minpuntje de auto was van binnen niet echt schoon. Zeker een aanrader om hier een jonge gebruikte auto te kopen. Wij gaan zeker terug.

Uitstekend bedrijf!!!

We hebben voor de tweede keer een auto gekocht ( prachtige Nissan QASHQAI) bij autobedrijf van Dijk en zijn ontzettend tevreden en kunnen dit bedrijf aan iedereen aanraden. Er worden zeer mooie auto's verkocht. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ontzettend aardige verkoper (Dennis) met een heel persoonlijke benadering, neemt alle tijd voor je. Echt een topbedrijf! Dikke tien!

Leuk bedrijf

Serieus bedrijf met goede adviezen, 2 weken geleden Hyundai Tucson 2018 gekocht met 11.000 km op teller plus vele optie's. Geen praatjes, niets is teveel, proefrit geen probleem maar direct door zee en een goede prijs terug gehad van mijn auto.

Super aardige Dennis, Erwin en vader in een ongedwongen sfeer.

Recht toe, rechtaan zoals het is, als men hier een auto koopt. Er staan super mooie auto's en je wordt behandeld alsof je de buurman of in mijn geval buurvrouw bent. Geen moeilijke vragen of een gelikt verkoop praatje. Ze doen niet moeilijk voor een test rit met daarna een bakje koffie met een gezellig praatje OOK als je de auto al gekocht en betaald hebt! Ik heb een super mooie Suzuki Vitara gekocht eentje in een speciale uitvoering met vele optie's die bijna niet te verkrijgen is voor een goede prijs! Nogmaals bedankt Dennis en Erwin!!

in een ongedwongen sfeer zaken gedaan met van Dijk

vandaag hebben we bij de firma van dijk een mazda cx3 gekocht nadat we onze vorige cx3 ook al op n prettige manier bij van dijk hadden gekocht lekker ongedwongen met elkaar tot een deal gekomen binnen een half uur danny t was weer prettig zaken doen met jou en je vader hopen weer net zo veel plezier van deze auto te hebben als van de vorige

Vandaag een week geleden hebben wij dan onze tweede Mazda CX5 opgehaald. Een automaat wat zijn we er blij mee. De koffie stond klaar en we werden zeer vriendelijk ontvangen, we konden op ons gemak rond kijken. Er werd ons niets opgedrongen. Kan dan ook de firma aanbevelen. Bedankt Dennis.

In de maand juni 2019 een mooie Hyundai Tucson gekocht bij Autobedrijf van Dijk. \r\n\r\nNa een vriendelijk ontvangst konden we rustig op ons gemak diverse auto\'s bekijken en bij vragen wisten we Dennis (eigenaar) te vinden. \r\n\r\nDe Hyundai werd keurig aangemeld voor ons in Hyundai Nederland waarbij de 5 jaar garantie gewaarborgd was. \r\n\r\nOnze eerste ervaring met dit bedrijf, waarbij we adequaat en deskundig zijn geholpen, een goed vertrouwen en zekerheid voor deze en de opvolgende aankoop.

Prima bedrijf. No nonsense, zeggen waar het op staat. Auto netjes afgeleverd.

Wij hebben afgelopen vrijdag onze Nissan Qashqai opgehaald. Zeer tevreden met de service en de informatie die wij hebben gehad van Dennis. Zal zeker voor een volgende aankoop weer terug gaan

Voor de 3e keer een auto bij dit bedrijf gekocht !\r\nDitmaal een Ford B-MAX , een prachtige en fijne jong gebruikte auto met weinig kilometers \r\nWeer zijn wij heel erg goed geholpen door Dennis.\r\nProfessioneel en eerlijk bedrijf en wij weten nu al zeker dat ook de 4e auto hier gekocht gaat worden.\r\nVriendelijke mensen met goede kennis van auto\'s.

Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm gekocht bij van Dijk. Een zeer fijne auto waar we veel plezier aan beleven. \r\nWij zijn zeer goed geholpen door vader en zoon. Zij hebben een eerlijk verhaal, leveren goede service en je krijgt waar voor je geld.

Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm uit 2017 bij van Dijk gekocht. De auto bevalt zeer goed en wij zijn enorm fijn geholpen door vader en zoon.\r\nJe krijgt bij van Dijk een goede service, een eerlijk verhaal en waar voor je geld. \r\n\r\n

Vandaag al weer voor de tweede keer bij fam van Dijk.\r\n\r\nNu om na drie jaar naar alle tevredenheid te hebben gereden in hun MAZDA CX5 b.j. 2015,deze in te ruilen voor wederom een MAZDA CX5 b.j. 2018.\r\n\r\nDe deal, auto en service waren weer 👍

Zeer tevreden geholpen met een Mazda CX-5 \r\nVriendelijke mensen .\r\nAan te bevelen als je gebruikte auto zoekt.\r\n

Prima. Goede en eerlijke informatie.

Wij hebben Autobedrijf van Dijk als zeer positief ervaren. Leuke open sfeer, afspraak is afspraak dus betrouwbaar, vlot in afhandeling van zaken en heldere communicatie. Super goeie auto gekocht. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Kia Sportage.\r\nDennis bedankt en succes verder!

Vandaag een nieuwe gebruikte Mazda cx-5 gekocht. \r\nSuper geholpen door de heren. Keurige auto voor een nette prijs. Transparant verhaal en duidelijk.\r\nHeren bedankt voor de fijne samen werking!\r\nNamens vader en zoon

Arie & Wil\r\nZeer tevreden met een prachtige auto,\r\nFijn geholpen,\r\nvoor een andere auto zeker een aanrader.\r\n

Super leuke mensen laten je lekker kijken en zitten niet gelijk klaar met verkoop praatjes \r\nEen bedrijf met goed geprijsde nette auto’s die er in top conditie bij staan eigenlijk verkopen de auto’s dr zelf maar als je vragen hebt staan de mannen gelijk voor je klaar ik heb er een prachtige wagen gekocht en zal ieder die plannen hebben voor een nieuwe auto hier zeker aanraden om heen te gaan als je hier heen gaat hoef je niet verder te zoeken top zaak zal hier zeker nog eens een auto kopn

Zeer tevreden de deur uit met een prachtige auto!\r\nZijn heel fijn geholpen en er hangt een ontspannen sfeer. Geen poespas, gewoon hoe het is. Top!

Top bedrijf heeft vertrouwen in de klant. Wij hebben weer een goede keuze kunnen maken

Vandaag een volkswagen scirocco bij hun gehaald, top service!! Top auto!!

Sinds 3 maanden een mooie qashqai in bezit.\r\nWij zijn fijn geholpen door Dennis en de prijzen zijn scherp.

Ook ik sluit me aan bij alle beoordelingen.\r\nGeen praatjes gewoon een goede prijs voor de nieuwe en de inruilwagen.\r\nAllemaal mooie jongen auto\'s met weinig km. Maakte de keuze iets moeilijker maar een mooie Nissan Qashai connect Edition gekozen.