• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de maand juni 2019 een mooie Hyundai Tucson gekocht bij Autobedrijf van Dijk. \r\n\r\nNa een vriendelijk ontvangst konden we rustig op ons gemak diverse auto\'s bekijken en bij vragen wisten we Dennis (eigenaar) te vinden. \r\n\r\nDe Hyundai werd keurig aangemeld voor ons in Hyundai Nederland waarbij de 5 jaar garantie gewaarborgd was. \r\n\r\nOnze eerste ervaring met dit bedrijf, waarbij we adequaat en deskundig zijn geholpen, een goed vertrouwen en zekerheid voor deze en de opvolgende aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. No nonsense, zeggen waar het op staat. Auto netjes afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben afgelopen vrijdag onze Nissan Qashqai opgehaald. Zeer tevreden met de service en de informatie die wij hebben gehad van Dennis. Zal zeker voor een volgende aankoop weer terug gaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 3e keer een auto bij dit bedrijf gekocht !\r\nDitmaal een Ford B-MAX , een prachtige en fijne jong gebruikte auto met weinig kilometers \r\nWeer zijn wij heel erg goed geholpen door Dennis.\r\nProfessioneel en eerlijk bedrijf en wij weten nu al zeker dat ook de 4e auto hier gekocht gaat worden.\r\nVriendelijke mensen met goede kennis van auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm gekocht bij van Dijk. Een zeer fijne auto waar we veel plezier aan beleven. \r\nWij zijn zeer goed geholpen door vader en zoon. Zij hebben een eerlijk verhaal, leveren goede service en je krijgt waar voor je geld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm uit 2017 bij van Dijk gekocht. De auto bevalt zeer goed en wij zijn enorm fijn geholpen door vader en zoon.\r\nJe krijgt bij van Dijk een goede service, een eerlijk verhaal en waar voor je geld. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag al weer voor de tweede keer bij fam van Dijk.\r\n\r\nNu om na drie jaar naar alle tevredenheid te hebben gereden in hun MAZDA CX5 b.j. 2015,deze in te ruilen voor wederom een MAZDA CX5 b.j. 2018.\r\n\r\nDe deal, auto en service waren weer 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden geholpen met een Mazda CX-5 \r\nVriendelijke mensen .\r\nAan te bevelen als je gebruikte auto zoekt.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Goede en eerlijke informatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben Autobedrijf van Dijk als zeer positief ervaren. Leuke open sfeer, afspraak is afspraak dus betrouwbaar, vlot in afhandeling van zaken en heldere communicatie. Super goeie auto gekocht. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Kia Sportage.\r\nDennis bedankt en succes verder!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een nieuwe gebruikte Mazda cx-5 gekocht. \r\nSuper geholpen door de heren. Keurige auto voor een nette prijs. Transparant verhaal en duidelijk.\r\nHeren bedankt voor de fijne samen werking!\r\nNamens vader en zoon

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Arie & Wil\r\nZeer tevreden met een prachtige auto,\r\nFijn geholpen,\r\nvoor een andere auto zeker een aanrader.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke mensen laten je lekker kijken en zitten niet gelijk klaar met verkoop praatjes \r\nEen bedrijf met goed geprijsde nette auto’s die er in top conditie bij staan eigenlijk verkopen de auto’s dr zelf maar als je vragen hebt staan de mannen gelijk voor je klaar ik heb er een prachtige wagen gekocht en zal ieder die plannen hebben voor een nieuwe auto hier zeker aanraden om heen te gaan als je hier heen gaat hoef je niet verder te zoeken top zaak zal hier zeker nog eens een auto kopn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden de deur uit met een prachtige auto!\r\nZijn heel fijn geholpen en er hangt een ontspannen sfeer. Geen poespas, gewoon hoe het is. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf heeft vertrouwen in de klant. Wij hebben weer een goede keuze kunnen maken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een volkswagen scirocco bij hun gehaald, top service!! Top auto!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 3 maanden een mooie qashqai in bezit.\r\nWij zijn fijn geholpen door Dennis en de prijzen zijn scherp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook ik sluit me aan bij alle beoordelingen.\r\nGeen praatjes gewoon een goede prijs voor de nieuwe en de inruilwagen.\r\nAllemaal mooie jongen auto\'s met weinig km. Maakte de keuze iets moeilijker maar een mooie Nissan Qashai connect Edition gekozen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitmuntend!!! na een hele lang zoektocht door heel nederland \r\nterecht gekomen bij een uitstekend Rotterdams bedrijf EEN ECHTE Rotterdams mentaliteit niet poetsen maar gewoon doen prima service en gewoon eerlijk mijn mazda 2 ingeruild voor een mazda cx3 wat me echt bevalt ik bedank de jongens die me hebben geholpen en raad het echt om hier een auto te kopen\r\n\r\nMVG Erkan gurbuz

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Scherpe prijs en goede behandeling. Ze houden geen verkooppraatjes maar zijn duidelijk in wat wel en niet kan. Ik rij nu ruim een maand tot volle tevredenheid in een xtrail met weinig kilometers voor een scherpe prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een paar weken geleden een schitterende Mazda cx-3 gekocht. Na een lange zoektocht waarbij we niet altijd even goed geholpen zijn, uiteindelijk bij Autobedrijf van Dijk uitgekomen. Op internet al veel goede recensies gelezen en ze kloppen allemaal!\r\nEen warm welkom en onder het genot van een bakkie moesten we alle auto\'s maar eens bekijken en erin gaan zitten. Als we hulp nodig hadden moesten we maar roepen. De proefrit was goed bevallen en dat doet de auto nog steeds! Een feestje om erin te rijden.\r\nKortom; een fijn autobedrijf waar de ervaring rondom het kopen van de auto ook een dikke 10 krijgt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nieuwe Nissan Qashqai Tekna gekocht tegen een zeer scherpe prijs en met goede inruil voor onze gebruikte Qashqai. \r\nGoed geholpen door dhr. E. van Dijk die een mooie afneembare trekhaak aanbood voor een redelijke prijs.\r\nDennis heeft ons verder geholpen en goede service en toch een snelle aflevering incl. RDW keuring en kenteken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg blij met onze, bij Dennis, gekochte Nissan QASHQAI. Ruim aanbod. Duidelijk en fijn te woord gestaan en geholpen. Goede service en er wordt echt meegedacht. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe auto Nissan QQ \r\nTop

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer tevreden over onze aangeschafte Mazda CX5. Prima prijs/kwaliteit verhouding, vakkundig geholpen en een snelle aflevering.

Over Autobedrijf van Dijk BV

Filter op Taal