Prima service, snel klaar

Prima service, snel klaar

Twee nieuwe lampjes laten plaatsen. Meteen geregeld en binnen 15 min gebeurt. Dat is service!!! Dank jullie.

Echt prima

Transparant en meedenken met deze klant. Topservice

Prima eerlijke garage

Prima geholpen, duidelijke uitleg, betaalbare prijzen, prima service.

Altijd goed geholpen door vakkundig personeel.

Goede serive en heldere communicatie

Zeer tevreden over de service van Gijs van Dam. Heldere communicatie over de te nemen stappen en in goed overleg. Ook na de reparatie goede terugkoppeling van de verrichtte werkzaamheden.

Goeie toko

Vertrouwd

van Dam geeft mij een goed en veilig gevoel, goed overleg wat er met je auto moet gebeuren en ook uitgevoerd wordt. Zeer klant vriendelijk.

Top garage

Zeer goede service. Vriendelijk.

Kundig, vrolijk, communicatief en behulpzaam.

Alweer goed geholpen met reguliere beurt. Altijd flexibel met plannen en bereid even naar een ander vraag te luisteren en mee te denken.

Vriendelijk vakkundig en transparant.

Eigenaar en personeel is erg vriendelijk. Doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen. Geven een goede service. Zijn open en transparant wat betreft reparaties. Zo laten ze zien wat er vervangen is zodat je kan ziet dat het daadwerkelijk aan vervanging toe was of dat het kapot was.

top

prima service

Voor echt goede service en klantvriendelijkheid!

Super goed garagebedrijf!

Kon niet beter

Kapotte accu thuis werd snel geholpen lous stoter

Zoals ik al jaren gewend ben goede service en goed contact voor reparaties.s

Prima service en contact over de uit te voeren reparatie .

Heel goed en correct

Komt altijd de afspraken na en als er iets extra word gevonden gaat het altijd in overleg.

Vakmanschap is meesterschap

Perfect bedrijf. Op de hoogte van de laatste technieken vanuit de autowereld. Breng ik met een gerust hart mijn auto.

Ondanks drukte en vakantie toch heel snel geholpen!

Vanmiddag startte auto niet en kon ondanks de drukte en vakantieperiode m'n auto binnen 1 uur nagekeken en gerepareerd worden. Topservice!

Vriendelijke, vakkundige en betrouwbare garage

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en wordt altijd keurig geholpen. Zeer transparant.

Snelle levering en vakkundige montage voor een mooie prijs!

Zie boven

heel goed

vriendelijk geholpen Ik ken het bedrijf nog niet goed genoeg om 5 sterrente geven.

Super, service gericht en aardige mensen.

Vertrouw bedrijf, voert reparaties naar tevredenheid uit.

Gewoon TOP.

Voor het eerst kennisgemaakt met dit bedrijf. Na jaren lease, nu eigen auto en dan heb je ook een garage nodig. Via mond op mond reclame kwam ik bij Gijs van Dam. Zeer tevreden. Prettig, open, transparant in wat ze gaan doen en wat het kost, rust en aandacht.

goede monteurs en zeer goede afspraak

goed en degelijke afspraken

Griekenlandweg 2 2411PZ Bodegraven