Alles goed geregeld van afspraak tot uitvoering

Makkelijk online afspraak. Ondanks extra werkzaamheden toch dezelfde dag uitgevoerd. Voor uitvoering geïnformeerd over de te verwachten kosten.

Prima garage

Prima werk, vooraf duidelijk als het om vervaging gaat. Snel informatief. Korte lijnen

Vakkundig vakmanschap

Wij zijn fantastisch geholpen door dit bedrijf met welk probleem dan ook. Of het nou om schade ging of een technisch mankement, het werd uitstekend opgelost.

Snel, meedenkend en grondig

Goede ervaring, wordt overlegd en goed uitgelegd wat er aan de auto moet gebeuren.

Top bedrijf.

Je krijgt hier altijd een eerlijk advies. Vriendelijk personeel.

Geweldige service

Altijd overleg bij extra kosten

Goede communicatie over de noodzakelijke reparatie werkzaamheden

Geen 10, omdat ik onnodig iets te lang moest wachten. Receptie was niet bezet en de bel werd niet gehoord in de werkplaats.

Eerlijk bedrijf

Auto gebracht voor apk, het bedrijf communiceerd eerlijk en duidelijk met foto's m.b.t de gevonden gebreken. Rekenen een eerlijke prijs en houden zich aan de gemaakte afspraken.

Duidelijk, eerlijk.

Vriendelijke bejegening, goede uitleg.

Goed bedrijf,goed geholpen.

De auto voor de eerste keer gebracht Nette snelle mailtjes over de werkzaamheden met een prijsindicatie. Ik ben zeer tevreden.

Een top bedrijf

Goede service...gezellige vrolijke monteurs...zeer bekwaam.

Duidelijke communicatie en vriendelijk.

Communicatie is duidelijk en vriendelijk. Duidelijk waar je aan toe bent, wat er moet gebeuren en wat nog kan wachten, indien van toepassing.

Doortastend en goed

Niet anders dan oplossend denken

Heel goed en vriendelijk

Alles is goed geregeld !

Deskundig, helder in communicatie en advisering.

Autoservice Gijs vanDam is al enkele jaren mijn vaste garage, waar mijn Mazda en de Fiat van mijn zoon in goede handen zijn. Ze kunnen mij in samenwerking Mazda garage in Alphen , alle deskundige zorg leveren die een Mazda nodig heeft om optimaal te rijden. Heldere afspraken, goed advies. Niet te veel woorden, maar vooral daden.

Keurig net bedrijf

Transparant, hart voor uw auto.

Van mijn auto de automaatbak olie en filter vervest, vroeg om advies omtrent deze net aangeschafte auto en dat geven ze graag . Service !

Heel goede service.

Werkzaamheden worden correct uitgevoerd. Cijfer 10.

goede uitleg bij onderhoud van werk aan de auto

Een goed en betrouwbaar bedrijf

Adequaat geholpen

Uitstekende en vriendelijke service

Fantastische service en altijd even contact als er iets extra gedaan moet worden.

Min zoon heeft alles voor mij geregeld en was geheel tevreden

zie hierboven

Goed contact en afstemming

Auto gebracht voor APK en onderhoud. Kort overleg over wat wel en wat niet vervangen. Duidelijk!

Prima service, snel klaar

Prima service, snel klaar

Twee nieuwe lampjes laten plaatsen. Meteen geregeld en binnen 15 min gebeurt. Dat is service!!! Dank jullie.