Uitmuntend

Zeer deskundige reparatie en een fijne benadering. Een zeer goede garage die ik aanbeveel.

Betrouwbare eerlijke service

Heel prettig! Zeer tevreden met de aankoop van de occasion. Prima advies van Mark.

Gastvrij, open, eerlijk en betrouwbaar.

Ik had ´s-avonds mijn inruil via de site verstuurd, en de volgende ochtend belde Mark al met een duidelijk en eerlijk verhaal, prima!!! Toen ik mij een dag later met mijn inruil melde in de garage was het ontvangst gastvrij. Aangezien ik van ver kwam heeft Mark ervoor gezorgd dat alles ter plekke goed geregeld werd en ik niet weer terug hoefde te komen. Nog bedankt voor de lunch Mark!!!!

vriendelijk en je word er goed geholpen

vriendelijk goede monteurs goede service

Goede en snelle service

We kwamen kijken voor een auto, de auto werd van de brug gehaald om te kunnen proef rijden, de volgende dag stond de auto klaar voor ons. Top service!

Prima services, goed en snel geholpen

Doet moeite om de klant tevreden te maken

uitstekende autogarage

snelle service, prima resultaat

Geweldige klantvriendelijkheid - service - komt afspraken na. TOP!

Auto daar gekocht en steeds daar in onderhoud. Onderhoud wordt prima uitgevoerd. Maken behoorlijke reizen met caravan, nooit enig probleem of mankement. Dik tevreden👍👍

zeer positief , en vooral zonder stress , betrouwbaar en eerlijk .

netjes correct en vriendelijke behandeling , geen poespas en gewoon recht door zee . duidelijkheid en afspraken nakomen zijn vaste regels . aanrader .

Altijd goed

Alles prima geregeld en gedaan,bedankt voor de snelle service.

Eerlijk en betrouwbaar

Of ik een andere auto aanschaf of een onderhoudsbeurt laat doen, het kan geregeld worden. Persoonlijk contact, advies en informatie.

zeer goede ervaring wat betreft de service

Onlangs heb ik een aanrijding gehad op een zondag. Ik kon niet meer verder rijden. De monteur waae ik toen klant was ,was toen niet bereikbaar. Ik heb toen garage Smits gebeld en deze heeft de auto toen opgehaald en weer gerepareerd. Prima service.

Een zeer goede garage, zeer deskundig, zeer beleefd en behulpzaam.

Mijn ervaring is zo positief, dat het bijna niet in woorden is te vatten. Zolang als ik leef en kan blijf ik bij dit garage bedrijf. Vriendelijk, en voor vragen altijd bereid dit begrijpend uit te leggen. Ook voor het zoeken naar een andere auto kun je hier terecht. De liefde voor hun vak straalt altijd. Vriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Dank je wel!! Peter van Haaren

Zeer tevreden.

Zeer tevreden vwb betrouwbaarheid en service.

Goede snelle service

Ondanks drukte in de garage snelle service mét leenauto en reparatie defect.

Deskundig, vriendeljjk en hele goede service

Altijd heel tevreden over deze garage.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige garage. Goede service, vriendelijk,en toch professioneel, ook als je geen Opel rijdt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen.\r\nPunctueel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage, vakkundig met een persoonlijke benadering.\r\nZeer klantvriendelijk.

Hoofdstraat 74 5757AP Liessel