Wordt netjes behandeld en de afspraken komt men goed na.

Super service en vertrouwen van Mark!!

Op een geweldige manier een nieuwe auto gekocht eerlijk en sympathiek geholpen door Mark een absolute aanrader!!

Opelspecialistje

Accuraat, meedenkend komt zijn afspraken na

Geweldige service

Geweldig bedrijf met een super service

Een top service

Een paar kleine spoed reparaties heeft de garage voorrang gegeven zodat wij weer konden rijden.

Service op en top

Mark Smits is goed bereikbaar, levert goed werk en is een fijn persoon om mee te werken. Hij denkt mee en is flexibel.

Vertrouwde en betrouwbare garage.

Al vele jaren klant, waardoor erg vertrouwd. Altijd vlotte en correcte afhandeling.

Kennis van zaken

Mark heeft ons geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto waar we hopelijk nog lang mee vooruit kunnen.

helemaal goed

niks op aan te merken altijd goed geholpen

Een heel goed gevoel over de garage!

Fijn bezoek aan deze kleine garage. Vriendelijke , prettige eigenaar Mark met wie je zeer zeker zaken wil doen.

Zeer tevreden met garage Smits..

Klantvriendelijk en denkt mee voor de klant. Uiterst betrouwbaar garage.

Betrouwbaar, vakkundig en transparant garagebedrijf

Goed om te ervaren dat er nog eerlijke garagebedrijven bestaan, na een aantal slechte ervaringen/onbetrouwbare keuringen elders.

Vriendelijk en eerlijke uitleg van de koop.

Prettig en duidelijke afspraken wat de koop van de beoogde auto zeker heeft bevorderd!

Helemaal Top!

Altijd vriendelijk en correct! Heel betrouwbaar!

Kort maar krachtig. Duidelijk en betrouwbaar

We kwamen snel overeen over de verkoop.

Mark Smits Auto's levert kwalitatief goede grote en kleine beurten en APK-keuring en andere bijkomstige services. Het personeel is vriendelijk en vraagt normale prijzen voor de geleverde diensten.

Goede service en kundig

Super tevreden.

Altijd goed

Wij zijn vaste klant bij Mark, en het is altijd goed geregeld.

Snelle, goede service

Gebeld om een afspraak te maken. Dat kon na een paar dagen al. (had geen haast bij mij) Smorgens gebracht, rond de middag klaar... Super!

Snelle service

Hier vandaag een opel zafira gekocht, onderhandelingen prettig verlopen, fijne manier van zaken doen

geheel tevreden

Altijd een goede service

We hebben altijd een goede service Mark helpt je altijd

Uitstekend en uitzonderlijk tegenwoordig

Professioneel en vriendelijk te woord gestaan en geweldige service. Aanbeveling waard. Top bedrijf .

Goede service. Goede prijs.

Goede service. Goede prijs.