Gewoon goed!

Hier een mooie auto gekocht na eerst telefonisch contact en daarna bezichtiging en proefrit. Mark regeld alles , top.

goede service

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Goede snelle eerlijke service

Blij met ons nieuwe kleine autoke

Een betrouwbare- nette en met goede service

Goede garage en service Komt afspraken goed na

geweldig

Mark is altijd correct en secuur met de auto, ben heel blij met hem als garagehouder en monteur

Goed!

Duidelijk, eerlijk

goede serice , denkt met je mee

goede service , denkt met je mee

Zeer nette mensen en garage

Hele nette Opel gekocht voor een hele schappelijke prijs. Als de kachel had gewerkt in de auto was het een 10 geweest. Maar dit is iets wat je snel vergeet te controleren. Paul Koedijk Dordrecht

Prima service tegen een betaalbare prijs.

Netjes geholpen

Netjes en correct geholpen

Geen opmerkingen

Verder zeer goed verlopen!

Zoals reeds jaren was de dienstverlening goed en persoonlijk.

Erg snel en goed geholpen

Mark is een vent die facilitair is en zeer vriendelijk. Goeie prijs kwaliteit verhouding

Perfecte service!

goede service

goede service en de koffie staat altijd klaar

Snelle en nette service.

Snel en goed geholpen op zeer korte termijn.

Prima service!

Altijd behulpzaam, snel en moeiteloos afspraken te plannen, goed onderhoud, leenauto en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Prettig en informeel zaken doen!

Beste Mark, Bedankt voor de prettige manier van zaken doen. Informeel kort en krachtig. Daar was ik naar op zoek. Ik hoop dat de aanschaf van onze Mokka een begin mag zijn van een samenwerking voor de lange termijn. Met vriendelijke groet, Piet Keunen

Eminent

Fijne garage, goed geholpen, deskundig en betrouwbaar.

Veel kennis en super service

Mark neemt altijd de tijd. Ook om uit te kijken en te bellen voor een auto wanneer hij die zelf niet direct heeft staan. Ook 's avonds vaak bereikbaar en staat hij klaar wanneer nodig. Laatste jaren al onze auto's bij of via Mark gekocht. Veel kennis van zaken en iemand die je kunt vertrouwen. Daarnaast komt hij zijn afspraken na en heeft hij veel kennis van zaken.

TOPGARAGE

Tevreden klant' Harrie van den Berkmortel

Uitstekend geholpen

Goede service en een prima prijs

netjes en goed geholpen

geen poespas maar netjes en goed. auto netjes afgeleverd en goede uitleg over alle snufjes die er opzitten.