zeer goed

Of je in warm bad terecht komt niets is te veel denken met je mee en doen er alles aan om tot een gewenst resultaat te komen.

prettig ontvangen ,goed geholpen.

met elders gekochte mazda dus met garantie, na foutmelding goed geholpen.

Super vriendelijk en meedenkend geholpen

Wij zijn erg vriendelijk ontvangen door Radjen en het hele team van Autobedrijf Knoop. In het verleden heb ik al eens een Mazda bij Knoop gekocht en ik herinnerde mij dat ik toen ook vriendelijk was behandeld. Omdat wij een nieuw huis hebben gekocht konden wij niet gelijk een auto aanvragen en hadden wij daar nogal wat vragen over. Er werd gelijk mee gedacht en naar een oplossing gezocht, Super fijn!! Als je binnenkomt is er altijd een gezellige sfeer en kan je in de koffiecorner een heerlijk bakje koffie pakken. Inmiddels zijn wij al een stuk verder en hebben wij de aanvraag gedaan voor een mooie Mazda 2 sport. Kortom, een aanrader om bij Autobedrijf Knoop een auto te kopen. Goede service en je wordt heel vriendelijk behandeld. Fam. van Tergouw

uitstekend

team autobedrijf Knoop heeft mij uitstekend bediend. Snelle reactie op vragen, snelle en nette offerte en gelukkig (voor mij althans) niet te opdringerig

Onlangs kochten wij bij Autobedrijf Knoop uit Maarssen onze nieuwe auto.( Een occasion). We hadden al heel wat autobedrijven bezocht voordat we uiteindelijk bij Knoop terecht kwamen. Dit bedrijf onderscheidt zich echt door oprechte klantvriendelijkheid: We kwamen die zaterdag 5 minuten na sluitingstijd (16.00u) aan, maar de deur was nog open. We hadden een lange rit achter de rug, , dus toch maar even naar binnen….. Toen we binnen vroegen of we nog geholpen konden worden, werden we hartelijk door Radjen van Autobedrijf Knoop uit Maarssen uitgenodigd om verder te komen en te gaan zitten. Hij maakte helemaal niet de indruk dat hij haast had om te sluiten ondanks dat zijn vakantie zou beginnen vandaag. Hij nam alle tijd voor ons op een ontspannen manier. Hij liet ons vrij om de auto waarvoor we kwamen in detail te bekijken. Ondertussen sprong hij op tijd bij om vragen te beantwoorden, maar gaf ons ook op tijd de ruimte voor onderling overleg , zodat wij in alle privacy een mening konden vormen. Hij was heel betrokken en gaf vriendelijk antwoord op onze vragen. Wat we ook vroegen, hij nam er de tijd voor om een duidelijk en transparant antwoord te geven. Waar mogelijk haalde hij er data en andere gegevens bij om een zo objectief mogelijk beeld voor ons te schetsen Toen hij merkte dat iets niet helemaal duidelijk was, deed hij alle moeite om er achter te komen, waarom het onduidelijk bleef en door de juiste vragen te stellen, kon hij even later uitleggen hoe het in elkaar zat. Lang niet iedereen beheerst die vaardigheid!. Hij drong er op aan dat we alle tijd zouden nemen om tot een beslissing te komen. We mochten een proefrit maken, ondanks dat het ondertussen al donker was geworden. “Je koopt tenslotte geen spijkerbroek” zei hij. Uiteindelijk liepen wij pas om 18.30u de zaak uit . We hadden de auto waar we voor kwamen gekocht en gingen met een heel goed gevoel weer huiswaarts. Ook de aflevering verliep perfect.

prettige sfeer

Het kopen van een auto doe je niet iedere dag, en je moet er echt de tijd voor nemen om een juiste beslissing te maken en dat je een goed gevoel hebt bij een auto maar ook zeker het bedrijf waar je de auto koopt. Bij autobedrijf Knoop in Maarssen hadden wij gelijk een goed gevoel. Ze gaven ons rustig de tijd en er werd geen druk achter gezet. We hebben een aantal proefritten gemaakt en uiteindelijk een hele mooie auto uitgezocht. Wij willen team autobedrijf Knoop Maarssen bedanken voor de goede service en het hartelijke ontvangst. Met vriendelijke groet, Bas en Sandra

Zeer fijn contact met Radjen. Goede service, auto was binnen twee weken klaar om mee te nemen na een spontaan bezoek. Extra credits voor degene die autoreiniging heeft gedaan heeft, die heeft echt fantastisch werk verricht.

Ik kwam als nieuwe klant binnen en het voelde alsof we al jaren klant waren. Heel correct en netjes geholpen.

We zijn goed geholpen door Radjen. De vragen die we hadden bij de aanschaf van de auto kon hij goed beantwoorden. Hij deed dat op een open en transparante manier. De servicebeurt die de auto nog gekregen heeft zag er goed en volledig uit. We hebben een goed gevoel over gehouden aan de gesprekken met Radjen en rijden nu met veel plezier in onze nieuwe auto.

Net als de vorige keer een fantastische ervaring

We hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto stond al klaar als afgesproken. Na een duidelijke uitleg van Radjen hebben we een stuk gereden met de auto. Na terug komst had hij ruim de tijd genomen om met ons te onderhandelen. Uiteindelijk hebben we een Mazda 2 gekocht. Wij hadden een heel goed gevoel eraan overgehouden. Echt een aanrader om bij Autobedrijf Knoop een auto te kopen.

Prima service, denken mee.

Ik ben zuinig op mijn spullen en daarom kom ik ok bij Knoop met geneuzel. Bv de spiegels deden het niet meer. Na overleg met Mazda, ondanks buiten garantie, toch onder coulance gerepareerd. Ze hoeven deze actie niet te doen maar ze dien dat stapje harder net wel. Wel jammer dat ze dan om gebak vragen. Dank jullie. Goede services. Duco Ohm

Leuk gesprek gehad

Ik was geïnteresseerd naar een occasion van Knoop. Telefonisch contact gehad en afspraak gemaakt. De auto stond al klaar met een persoonlijk welkomsbriefje erbij. De verkoper raadde aan om niet te korte rit te maken maar richting Abcoude te rijden, zodat je een goede indruk krijgt van de auto. Daarna leuk gesprek gehad. Al met al prima ervaring met Knoop.

Ben uitstekend geholpen met de update van het TomTom navigatiesysteem

Met de helpdesk van TomTom kwamen wij niet veel verder. Mazda Knoop heeft ons hiermee uitstekend geholpen en ons daarmee heel veel tijd (en frustratie) bespaard ! Onze navigatie kan nu weer een aantal jaren mee.

Klantvriendelijk en deskundig

Zelfs voor het vervangen van een batterijtje staat de “familie” Knoop DIRECT voor je klaar. Wat heet SERVICE !

Recht door zee

Radjen laat zich niet van de wijs brengen en gaat lastige vraagstukken niet uit de weg. Verzorgd alle informatie netjes en legt uit tot je het begrijpt. Hierdoor is de opdracht hem weer van harte gegund

Fantastisch bedrijf!

Bij Autobedrijf Knoop wordt je altijd zeer goed, vriendelijk en kundig geholpen. Of je nu komt voor een service beurt, reparatie of zoals wij vandaag voor de koop van een nieuwe auto. Ze nemen altijd de tijd voor je. Wij rijden er altijd graag een eindje voor om daar naartoe re gaan voor de beurt of koop. Iedereen aan te raden!! En Radjen dankjewel voor de goeie service en uitleg.

Ontspannen, open en eerlijk gesprek met de verkoper.

Mijn vrouw en ik hebben het contact bij de aanschaf van onze Mazda 2 bij Knoop autobedrijven als zeer prettig ervaren.

Super service met meedenkende klantenservice

De reparatie aan mijn auto kon niet in één keer afgemaakt worden. Keurig haal- en brengservice geregeld door Daphne van de klantenservice. Toen de auto werd terug gebracht kwam deze in combinatie met keurige uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden en deze zijn als service gratis uitgevoerd. Ik zou u deze garage van harte aanbevelen

Goede ervaring door professionele en service gerichte houding van Sam!

Voor de aanschaf van een Mazda2, heeft Sam Mohamoud Ali ons perfect begeleidt. Zonder enige vorm van druk heeft Sam een prima advies uitgebracht over het contract voor een nieuwe Mazda2. De hele afhandeling, inclusief de tijdelijke auto en het verkopen van de oude auto, werd door Sam heel vakkundig afgehandeld. Ook het contact met Youri Knoop, die het eerste gesprek deed, was vakkundig.

Top garage

Kom hier al jaren en je weet als je hier je auto brengt dan wordt het geregeld. Ze zijn niet de goedkoopste maar de service is uitmuntend. Kan iedereen dit autobedrijf aanraden en zeker als je een mazda rijd. Want hier zijn ze specialist in.

Grote pluim aan deze dealer en personeel voor hoe zij service - en klantgericht zijn.

Graag deel ik mijn goede en prettige ervaring met Mazda Dealer Knoops te Maarssen. Begin dec. zag ik een Mazda CX5 occasion bij deze dealer geadverteerd. Wij konden op 2dec. de auto bezichtigen en testrijden. Het personeel nam uitgebreid de tijd om al mijn vragen over de auto te beantwoorden. Ook was het geen moeite om de auto op de brug te zetten zodat ik op mijn gemak de auto ook aan de onderkant kon bekijken. We hebben daarna aflevervoorwaarden onderhandeld en onze bestelling geplaatst. De opleverdatum werd voor 2 weken later gepland. In die 2 weken werd er nog met mij contact opgenomen over de voortgang van de acties t.b.v. aflevervoorwaarden. Op de afleverdatum 17 dec. werden de details van de kooptransactie, garantie, de uitgevoerde beurt en afspraken uitgebreid aan ons uitgelegd. Ook werd er met alle geduld mijn technische vragen beantwoord. Er lag ook een grote strik op de motorkap (mijn vriendin had 2 weken geleden nog een grapje gemaakt dat wij ook een afleverstrik wilden hebben). Alle functies en instellingen van de auto werden uitgelegd, en werden we zelfs uitgezwaaid door het personeel. Helaas onderweg naar huis gaf het automanagementsysteem aan dat het oplaadsysteem niet goed functioneerde. De volgende ochtend direct de dealer gebeld en hun het probleem meegedeeld Ik kon direct de auto brengen. ’s-Middags kon ik de auto weer ophalen. De werkplaats had de accu opgeladen, alles doorgemeten en hebben geen problemen kunnen vinden, alles was in orde. Tja het was even vervelend dat de accu niet genoeg spanning had maar het was heel plausibel dat de accu met veel starten en weinig oplaadtijd, niet voldoende was opgeladen, kan gebeuren. Maandagochtend 20 dec. 2021 werd ik door de verkoper meegedeeld dat ze de accu te gaan vervangen. Uitgangspunt is dat de klant het 1e jaar zorgeloos moet kunnen rijden. Grote pluim aan deze dealer en personeel voor hoe zij servicegericht zijn en de tevredenheid van de klant hoog in het vaandel hebben staan.

Fijne garage, staan altijd voor je klaar..

Nvt

Ik word correct en snel geholpen

Als ik bel kan ik altijd snel terecht en wordt vriendelijk te woord gestaan.

Prettig gesprek en adequaat optreden

Gisteren bij Knoop een auto gekocht. Contact met verkoper Radjen was prettig. Reageerde meteen toen we na de proefrit een rammeltje hadden opgemerkt en wist de oorzaak ook te achterhalen. En ook de koffie was prima.

Sociaal, meedenkend, service gericht

Sam wist ons veel te vertellen over elke auto die we misschien zochten, of die wellicht ook een optie zou kunnen zijn. Radjen heeft het, vanaf dat we een proefrit zouden maken, overgenomen en is een sociale vriendelijke verkoper! Mannen van auto bedrijf Knoop in Maarssen…allebei hartelijk bedank!

Kometenweg 7

3606 BD Maarssen