Warmte

Alle tijd werd er genomen door SAM om ons het mazda gevoel te laten voelen. We kwamen alleen even kijken nadat we bij de kia dealer waren geweest en een beetje en onderbuik gevoell hadden. Door de uitleg van de trekkracht voor onze paardentrailer. Ja goed gevoel erover nu nog het wachten tot onze nieuwe bolide binnen is.

Super fijn en goed bedrijf

Wederom erg fijn geholpen door Sam bij de aanschaf van een nieuwe CX-60 Fijne zaak die hun afspraken altijd netjes nakomen en prijstechnisch op het juiste niveau zitten

Eerlijk en betrouwbare

Perfecte service en een eerlijke prijs.

Zeer klantvriendelijk en verstand van zaken. Sam Mohamoud Ali Top!

Service beurt van mijn de Mazda 2; eindresultaat; de aankoop van de nieuwe Mazda 2 hybrid.

Tijdens de service beurt van mijn auto keek ik bij de nieuwe Mazda 2 hybryd (i.v.m. interesse in auto's ) en vroeg om informatie bij de verkoper. De verkoper dhr Singh kreeg mij zover om tijdens het wachten een proefrit te maken, hetgeen niet mijn bedoeling was. Ik was zeer enthousiast. Na overleg thuis en zakelijk maar goed overleg met dhr Singh hebben wij een Mazda 2 hybrid gekocht. Wij hopen dat het vervolg traject de levering (wij kijken er naar uit),net zo fijn en voorspoedig verloopt.

De hr. S. M.-Ali was zeer behulpzaam bij de koop van de auto de benodigde akties.

Meneer Sam Mohamoud was zeer pro-aktief bij de stappen en de benodigde aktiviteiten voor de aanschaf van de Mazda MX-30 E en indienen van het kredietaanvraag bij Mazda Finance. Hij leverde de benodigde informatie of de websites waar ik de informatie kon vinden of de websites waar ik aanvragen voor subsidieregelingen en krediet kon indienen.

Zoals altijd geweldig

Goede uitleg en vriendelijke verkoper.

Friendly people and nice service

Team Autobedrijf Knoop is very friendly. They offered nice service to me and my family during our visit. Thanks and keep it up!!

• Would you recommend us? Yes

Professionaliteit ten top.

Team Autobedrijf knoop wist ons gauw op ons gemak te stellen, zijn gedreven, enthousiast en weten waar ze het over hebben. Dit is onze 1e ervaring met de aankoop van een nieuwe auto bij deze dealer. Er was op het moment van aankoop ook een stagiair bij. Heel goed dat ze jonge mensen de kans geven om te ontdekken of het mooie vak van verkoopadviseur bij ze past. Het siert onze verkoper dat hij niet bij naam genoemd wilde worden, wat een kanjer en wat heeft hij een moeite voor ons gedaan. Uit de grond van ons hart. Dank je wel. Nu is het wachten op een mooie auto.

Radjen heeft mij zeer goed geholpen met het uitzoeken van een lease auto. Hij heeft alle stappen van het proces goed begeleid en enorm hard gerend om te zorgen dat ik zo snel mogelijk kon rijden!

Vriendelijk geholpen en nieuwere auto tegen goede inruil

Allereerst via mail contact opgenomen. Ik HD interesse in een Mazda CX5. Zelf had ik een 5 jaar oudere CX5. Daarna telefonisch contact gehad. Alles super netje, vriendelijk en eerlijk. Na enige weken aarzelen toch maar een proefrit aangevraagd. We wonen niet naast de deur. Vriendelijk ontvangen en er hing zelfs een welkomstboodschap in de auto. De Mazda reed heerlijk en de deal gesloten.

Enthousiast team wat meedenkt zonder te veel verkooppraat.

Denken goed met je mee. Verkopen natuurlijk wel de auto, maar geven wel een eerlijke visie.

Goede, vriendelijke en proactieve service

Prima service. Heel proactief. Toen ik voor een reparatie kwam, is direct voorgesteld de bandenwissel te vervroegen zodat ik niet nog een keer extra hoefde te komen. En de extra service: mijn auto was met de hand gewassen, gratis. Top !

Gezellig en professioneel geholpen!

Het team van autobedrijf Knoop heeft ons razend snel aan een andere auto geholpen. Autobedrijf Knoops medewerker Radjen heeft ons op een gezellige, duidelijke en professionele wijze geholpen bij het kiezen van een andere auto. Bij het proefrijden zei hij:" Niet met 10 minuten terug zijn hoor! Want dan ken je de auto niet. Dit vonden wij top! Speciale wensen werden door hem niet uit de weg gegaan. Sterker nog, hij stuurde foto's van de verbetering. Hoe leuk wil je het hebben? De verdere afhandeling verliep vlot en we hadden de auto snel tot onze beschikking. Nogmaals reuze bedankt

Welkom gevoel met een fijne ervaring.

Radjen heeft er voor gezorgd dat ik een fijne ervaring had bij Knoop B.V. Hij was totaal niet opdringerig en dacht mee over mogelijkheden. Al met al zou ik Knoop aanraden. Er worden duidelijke afspraken op papier gezet en Radjen van erg transparant over de gehele deal en omstandigheden rondom de auto.

Aangenaam verrast bij onderhoudsbeurt

Aangenaam verrast vanwege extra service (uitzuigen & wassen) bij een reguliere onderhoudsbeurt.

Prettig contact, goede service, maatwerk!!

Waren er rond half 4, bedrijf sluit 16:00u. Hartelijk verwelkomt, uitgebreide proefrit gemaakt. Gestelde vragen werden goedpbeantwoord en toegelicht. Fijne ervaring voor mij. Sfeer was zeer aangenaam, voelde vertrouwd en gemoedelijk. Uitermate tevreden over de behandeling en het maatwerk. Super!!

echte service

De instelling: klantgericht bedrijf met echte service heeft mij tot vaste klant gemaakt.

Prima! Team autobedrijf Knoop

Zeer prettige informele uurtjes doorgebracht met Radjen Mohes Singh..heeft het voor elkaar gekregen om ons om te praten tot de aankoop van onze Mazda CX-5 sportive. Toch niet echt een goedkope auto, echter kwam hij met hele goede adviezen en voorbeelden die ons tot deze keuze hebben gebracht. Uiteraard moet hij verkopen, maar heb nog niet veel meegemaakt dat het op de manier ging als met Radjen. Scheelde dat we samen met mijn vriendin dezelfde humor hadden..dat terzijde. We zijn met een heel goed gevoel weggegaan na de aankoop, mede ook dat we een showmodel groot gedeelte van weekend mee konden krijgen heeft erbij toegedragen. Gerichte aandacht voor zowel mijn vriendin als ondergetekende, met zijn eigen manier van handelen en praten, het was zeer prettig en respectvol, ook naar de inruilauto’s die we meebrachten. Nogmaals top

Oprecht

Prettige Ervaring en goed geholpen. Eerlijk en oprecht.

Mijn ervaring is iedere keer weer Top! En ja, het is niet de eerste keer.

Je wordt altijd hartelijk ontvangen! De manier waarop je wordt geholpen spreekt mij/ons enorm aan. Heel ontspannen geen moeilijk gedoe en gestuntel, maar gewoon zoals het is. Eerlijk en er wordt goed met je meegedacht. Naast het goede advies vindt ik het belangrijk hoe het aankoop proces zich ontwikkeld. De sfeer die er heerst als je in de showroom bent is ontspannen. Deze wordt versterkt door de wijze waarop Radjen je de moelijkheden voorschoteld met een kopje koffie erbij of door de showroom meeneemt, binnen of buiten. Dit geld overegens ook voor zijn collega's. Mijn ervaring is tot nu toe zeer goed te noemen waarbij ik/wij bij iedere aankoop met een tevreden gevoeld de showroom verlaten. En dat is het aler belangrijkse. Een tevreden mens!

Hartelijk welkom

Het is fijn binnenvallen hier. Het contact is oprecht en ik ben fijn geholpen, zowel voorafgaand aan de proefrit, erna als tijdens het aankoopproces van mijn nieuwe auto (occasion).

Je voelt je thuis

Bij Knoop in Maarssen staat de persoonlijke aandacht en een glimlach hoog op de prio lijst! Daarnaast zelfs voor zeer klein spontaan onderhoud maken ze tijd voor je! Ga zo door

Bedrijf dat weet hoe je met een klant om moet gaan en doet wat zij beloven!

Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst en oprecht geïnteresseerd. Werkzaamheden voor servicebeurt worden besproken en vooraf een prijsopgave. Tijdens wachten in uitgebreide koffiehoek met goed meubilair en grote keus in de diverse koffies werd ik op de hoogte gebracht van de werkzaamheden en een aanbeveling gedaan om het interieur filter te vervangen. Dus niet meteen gedaan maar eerst overleggen met klant voor akkoord! Dit schept vertrouwen en is volgens mij de juiste manier. Kortom TOP geregeld daar in Maarssen bij Knoop autobedrijven!!!

zeer goed

Of je in warm bad terecht komt niets is te veel denken met je mee en doen er alles aan om tot een gewenst resultaat te komen.

Kometenweg 7 3606 BD Maarssen

346586 444